Subway nieuwe partner Ajax eSports

28 september 2017 // eSports
Subway nieuwe partner Ajax eSports
Subway Restaurants is de nieuwe eSports-partner van Ajax. De retailketen omarmt het domein binnen de club en maakte dit vanavond bekend tijdens de lancering van FIFA 18 in de Official Ajax Fanshop. Subway Restaurants sluit het partnership af voor één jaar, met een optie voor nog een seizoen.   

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax, licht de samenwerking toe: "We zijn sinds een aantal maanden in contact met Subway. Ze hebben de ontwikkeling van de virtuele tak binnen Ajax het afgelopen seizoen nauwlettend in de gaten gehouden. Wij zijn trots dat wij nu een partnership zijn aangegaan voor komend seizoen. De eSports-doelgroep is een belangrijke doelgroep voor Subway en daarom wordt de retailketen specifiek partner van dit domein."

Rodger Schoester, senior marketing manager van Subway, kijkt uit naar het nieuwe partnership: "Wij hebben voor een samenwerking met Ajax eSports gekozen, omdat wij graag het merk Subway willen activeren in de doelgroep ‘millennials’ en ‘generatie Z’. Via deze activaties willen we de fans extra plezier laten beleven aan Ajax en het spel. Ajax eSports hanteert zowel nationaal als internationaal een duidelijke strategie waarmee wij ons merk graag willen associëren. We blijven de resultaten van deze samenwerking met Ajax eSports goed analyseren, voor ons is het uiteraard belangrijk dat dit partnership ook een positieve werking heeft op het merk Subway."

Subway is de zesde partner van Ajax eSports. Vandaag werd ook de samenwerking voor het eSports-domein afgesloten met PayPal. Eerder sloten Ziggo, adidas, ABN AMRO en EA Sports reeds een partnership met de virtuele tak van de club.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

24 april 2018
Opnieuw hoofdrol Verstappen in Jumbo-reclame
Pijl
Autocoureur Max Verstappen speelt vanaf deze week weer de hoofdrol in een reclamecampagne...
24 april 2018 // Sport
24 april 2018
CPNB schrijft nieuw hoofdstuk
Pijl
CPNB is een nieuw hoofdstuk aan het schrijven waarbij merkbouwen en samenwerken met partne...
24 april 2018 // Kunst & cultuur
24 april 2018
De staat van sponsoring in Nederland is sterk
Pijl
De wereld van sponsoring is aan het veranderen. Ontwikkelingen in onder meer data, social ...
24 april 2018 // Media // Sport
23 april 2018
Versterking voor bestuur Fonds Gehandicaptensport
Pijl
Met de komst van Henk Markerink als voorzitter en Frans van Steenis, Bob van Oosterhout en...
23 april 2018 // Maatschappij // Sport
20 april 2018
Vibes of the Week #16
Pijl
Het kampioenschap van PSV en Manchester City! Dit en meer lees je in de Vibes of the Week ...
20 april 2018 // Sport