Hans Anders contentpartner ‘Mannen van Mars'

10 februari 2018 // Entertainment
Hans Anders contentpartner ‘Mannen van Mars'
Initiative Tomorrow ontwikkelde voor Hans Anders een contentsamenwerking met de film Mannen van Mars van Johan Nijenhuis, waarin ze veertigers uitnodigen om hun dilemma’s te omarmen.

De Nederlandse komedie van Johan Nijenhuis gaat over het buikje dat niet meer weggaat, de haarlijn die langzaam terugtrekt en de kleine letters die niet meer te lezen zijn. Voor Hans Anders is de doelgroep 40+ van groot belang. Een leesbril is voor een groot gedeelte van de bevolking het moment waarop ze de wereld van de opticien instappen, maar vrijwel iedereen doet dat jaren te laat. Sommigen uit ijdelheid, anderen vanwege de angst om ouder te worden. Maar naast dat dat onhandig is, is het ook nog eens slecht voor je ogen.

Rian van Koulil, marketingmanager van Hans Anders: "In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigersdilemma’s bevrijdend werkt. Deze multimediale campagne moet veertigers met leesproblemen aanzetten tot het doen van een goede oogmeting bij Hans Anders. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen maken kans op kaarten voor de film of een dagje rijden in een rode sportwagen.”

Mannen van Mars gaat 8 maart in première.



Meer over (tags): Bureaus, Contentmarketing,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 juli 2018
GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen
Pijl
Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het...
20 juli 2018 // Sport
20 juli 2018
Vibes of the Week #29
Pijl
Van het WK naar de Tour de France. Dylan Groenewegen moest helaas naar huis, maar staat we...
20 juli 2018 // Sport
19 juli 2018
Tonzon wordt nieuwe partner IJSTIJD!
Pijl
De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkere...
19 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
KNVB en Gillette sluiten partnership
Pijl
De KNVB en Gillette, scheersysteemproducent van het Amerikaanse levensmiddelenbedrijf Proc...
17 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
Nieuwe samenwerking IFFR en Kaapse Brouwers Rotterdam
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) is een nieuwe samenwerking aangegaan met Kaap...
17 juli 2018 // Kunst & cultuur