Popcultuurpodium Melkweg kiest voor biermerk Kornuit

7 juni 2018 // Entertainment
Popcultuurpodium Melkweg kiest voor biermerk Kornuit
Vanaf deze week kunnen de bezoekers van de Melkweg een Kornuit bestellen als ze aan de bar staan. Stichting Melkweg en Koninklijke Grolsch hebben voor het biermerk Kornuit een meerjarige samenwerking getekend. Kornuit volgt Jupiler op uit de tap.

De bierbrouwer wordt de exclusieve bierleverancier voor de Melkweg in Amsterdam. Naast de beschikbaarheid van bier willen de partners binnen de samenwerking ook aan de slag gaan met het creŽren van een nog betere beleving voor bezoekers van de Melkweg.

In de Melkweg staan gevestigde namen naast jong opkomend talent en krijgen opkomende stromingen de kans een breed publiek te bereiken. Het eigenzinnige karakter van de Melkweg sluit volgens de partners naadloos aan bij het biermerk Kornuit. Beide richten zich op het het creŽren en beleven van mooie momenten. Ook duurzaamheid is een belangrijk element in de samenwerking. Beide partners willen samen onderzoeken hoe ze elkaar kunnen ondersteunen in het verduurzamen van processen en materialen.

"Het eigenzinnige karakter van de Melkweg sluit naadloos aan bij het merk Kornuit. Kornuit heeft in de vele gesprekken met vertrouwen laten zien vernieuwend, eigenzinnig en een goede match met de Melkweg te zijnĒ aldus Geert van Itallie, Algemeen Directeur Melkweg.
Geert van Baal, Regionaal Account Manager Horeca bij Koninklijke Grolsch: "Muziek en Kornuit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het creŽren en delen van mooie momenten willen we nog meer gaan uitdragen. We vinden het dan ook geweldig de komende jaren samen met de Melkweg op te trekken en elkaar waar mogelijk te versterken. Samen willen we bouwen aan de toekomst van een nieuwe muziekbeleving en zo de bezoeker een perfecte avond te laten ervaren.Ē

Grolsch is met het merk Kornuit weer actiever geworden op de muziekmarkt. Zo werd Kornuit vorig jaar partner van festivalorganisator Friendly Fire. 
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 juli 2018
GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen
Pijl
Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het...
20 juli 2018 // Sport
20 juli 2018
Vibes of the Week #29
Pijl
Van het WK naar de Tour de France. Dylan Groenewegen moest helaas naar huis, maar staat we...
20 juli 2018 // Sport
19 juli 2018
Tonzon wordt nieuwe partner IJSTIJD!
Pijl
De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkere...
19 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
KNVB en Gillette sluiten partnership
Pijl
De KNVB en Gillette, scheersysteemproducent van het Amerikaanse levensmiddelenbedrijf Proc...
17 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
Nieuwe samenwerking IFFR en Kaapse Brouwers Rotterdam
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) is een nieuwe samenwerking aangegaan met Kaap...
17 juli 2018 // Kunst & cultuur