Samenwerking NN Group en North Sea Jazz

3 november 2017 // Entertainment
Samenwerking NN Group en North Sea Jazz
North Sea Jazz en NN Group bundelen de krachten en starten een driejarig partnership. Vanaf de komende editie is NN titelsponsor van het festival, waarvan de naam vanaf nu dan ook het NN North Sea Jazz Festival zal zijn. In 2018 wordt het festival gehouden op 13, 14 en 15 juli 2018 in Rotterdam Ahoy.

Jan Willem Luyken, directeur van North Sea Jazz: ‘North Sea Jazz Festival is er trots op NN Group als nieuwe naamgevende partner te verwelkomen. Ik kijk enorm uit naar de samenwerking met NN, een prachtig internationaal merk, met stevige wortels in Rotterdam. Samen delen we de overtuiging dat muziek een zeer belangrijke rol speelt in de samenleving. Deze gemeenschappelijke visie vormt een solide basis voor een hecht partnership, waarin we elkaar op meerdere fronten zullen inspireren en versterken.’

Remco Barbier, hoofd Branding van NN Group: ‘Muziek is voor veel mensen belangrijk. Bijna iedereen luistert er dagelijks naar, en muziek speelt vaak een belangrijke rol bij de grote gebeurtenissen in het leven. Dit sluit nauw aan op onze merkbelofte ‘You matter’, waarmee we willen uitdragen dat wat belangrijk is voor onze klanten, belangrijk is voor NN. Met onze partnerships willen wij mensen de mogelijkheid bieden deel uit te maken van iets bijzonders. We zijn ervan overtuigd dat we samen met North Sea Jazz deze ambitie op inspirerende wijze verder kunnen vormgeven.’

Bekijk hier de video over de samenwerking tussen NN Group en North Sea Jazz.


Partnerships
NN Group is een actief sponsor in diverse sectoren, die dicht staan bij wat mensen belangrijk vinden en waar een partnership van toegevoegde waarde kan zijn. De sponsoractiviteiten richten zich op sport en kunst, en daar is met de samenwerking met North Sea Jazz nu ook muziek aan toegevoegd. NN zoekt in deze partnerships naar gezamenlijke doelstellingen, zoals bijvoorbeeld het verbeteren van de beleving van een evenement, of het aantrekken van nieuwe doelgroepen door middel van een vernieuwende aanpak. Zo heeft NN samen met het Mauritshuis het concept ‘Maurits&’ ontwikkeld; een platform waar mensen op eigentijdse wijze kennis kunnen maken met Nederlandse grootmeesters. Op het gebied van kunst ligt de focus in Nederland op partnerships in steden waar NN is gevestigd. Naast het Mauritshuis is NN partner van Kunsthal Rotterdam, kunstbeurs Art Rotterdam en het Gemeentemuseum Den Haag. Met verschillende sportsponsoractiviteiten, die zich vooral richten op de hardloopsport, wil NN hardlopers helpen bij het behalen van hun sportieve doelen. NN Group is de trotse sponsor van tientallen hardloopevenementen in Europa en Japan, en is sinds begin dit jaar mede initiatiefnemer van het NN Running Team, het eerste professionele running team ter wereld. Hierdoor draagt NN bij aan de professionalisering en ontwikkeling van de hardloopsport.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

17 november 2017
Vibes of the Week 2017-46
Pijl
Italië gaat ook niet naar het WK, volle focus op de schaatsbaan, van atletiektempel naar c...
17 november 2017 // Sport
17 november 2017
Nominatie voor ‘Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'
Pijl
Het boek 'Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport' van Robert Kok en Hugo Gruijters ...
17 november 2017 // Sport
16 november 2017
Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes
Pijl
Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage A...
16 november 2017 // Kunst & cultuur
16 november 2017
NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar
Pijl
NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. He...
16 november 2017 // Sport
16 november 2017
KPN opnieuw hoofdsponsor Coolste Baan van Nederland
Pijl
KPN is opnieuw de hoofdsponsor van de Coolste Baan van Nederland die volgend jaar plaatsvi...
16 november 2017 // Sport