Samenwerking NN Group en North Sea Jazz

3 november 2017 // Entertainment
Samenwerking NN Group en North Sea Jazz
North Sea Jazz en NN Group bundelen de krachten en starten een driejarig partnership. Vanaf de komende editie is NN titelsponsor van het festival, waarvan de naam vanaf nu dan ook het NN North Sea Jazz Festival zal zijn. In 2018 wordt het festival gehouden op 13, 14 en 15 juli 2018 in Rotterdam Ahoy.

Jan Willem Luyken, directeur van North Sea Jazz: ‘North Sea Jazz Festival is er trots op NN Group als nieuwe naamgevende partner te verwelkomen. Ik kijk enorm uit naar de samenwerking met NN, een prachtig internationaal merk, met stevige wortels in Rotterdam. Samen delen we de overtuiging dat muziek een zeer belangrijke rol speelt in de samenleving. Deze gemeenschappelijke visie vormt een solide basis voor een hecht partnership, waarin we elkaar op meerdere fronten zullen inspireren en versterken.’

Remco Barbier, hoofd Branding van NN Group: ‘Muziek is voor veel mensen belangrijk. Bijna iedereen luistert er dagelijks naar, en muziek speelt vaak een belangrijke rol bij de grote gebeurtenissen in het leven. Dit sluit nauw aan op onze merkbelofte ‘You matter’, waarmee we willen uitdragen dat wat belangrijk is voor onze klanten, belangrijk is voor NN. Met onze partnerships willen wij mensen de mogelijkheid bieden deel uit te maken van iets bijzonders. We zijn ervan overtuigd dat we samen met North Sea Jazz deze ambitie op inspirerende wijze verder kunnen vormgeven.’

Bekijk hier de video over de samenwerking tussen NN Group en North Sea Jazz.


Partnerships
NN Group is een actief sponsor in diverse sectoren, die dicht staan bij wat mensen belangrijk vinden en waar een partnership van toegevoegde waarde kan zijn. De sponsoractiviteiten richten zich op sport en kunst, en daar is met de samenwerking met North Sea Jazz nu ook muziek aan toegevoegd. NN zoekt in deze partnerships naar gezamenlijke doelstellingen, zoals bijvoorbeeld het verbeteren van de beleving van een evenement, of het aantrekken van nieuwe doelgroepen door middel van een vernieuwende aanpak. Zo heeft NN samen met het Mauritshuis het concept ‘Maurits&’ ontwikkeld; een platform waar mensen op eigentijdse wijze kennis kunnen maken met Nederlandse grootmeesters. Op het gebied van kunst ligt de focus in Nederland op partnerships in steden waar NN is gevestigd. Naast het Mauritshuis is NN partner van Kunsthal Rotterdam, kunstbeurs Art Rotterdam en het Gemeentemuseum Den Haag. Met verschillende sportsponsoractiviteiten, die zich vooral richten op de hardloopsport, wil NN hardlopers helpen bij het behalen van hun sportieve doelen. NN Group is de trotse sponsor van tientallen hardloopevenementen in Europa en Japan, en is sinds begin dit jaar mede initiatiefnemer van het NN Running Team, het eerste professionele running team ter wereld. Hierdoor draagt NN bij aan de professionalisering en ontwikkeling van de hardloopsport.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 juli 2018
GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen
Pijl
Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het...
20 juli 2018 // Sport
20 juli 2018
Vibes of the Week #29
Pijl
Van het WK naar de Tour de France. Dylan Groenewegen moest helaas naar huis, maar staat we...
20 juli 2018 // Sport
19 juli 2018
Tonzon wordt nieuwe partner IJSTIJD!
Pijl
De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkere...
19 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
KNVB en Gillette sluiten partnership
Pijl
De KNVB en Gillette, scheersysteemproducent van het Amerikaanse levensmiddelenbedrijf Proc...
17 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
Nieuwe samenwerking IFFR en Kaapse Brouwers Rotterdam
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) is een nieuwe samenwerking aangegaan met Kaap...
17 juli 2018 // Kunst & cultuur