WE Fashion en Brand Loyalty toegevoegd aan Sponsorreport Jaarcongres

WE Fashion en Brand Loyalty toegevoegd aan Sponsorreport Jaarcongres
Met Chantall Olthoff, Marketing Directeur WE Fashion, en Ton van der Leeden, Global Sports Licensing Manager Brand Loyalty, zijn opnieuw twee interessante sprekers aan het programma van het Sponsorreport Jaarcongres toegevoegd.

WE Fashion won bij de afgelopen SponsorRingen voor het twee jaar op rij een SponsorRing en werd bovendien uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. De case Nina x GTST van WE Fashion werd in de juryrapporten de branded case van de toekomst genoemd die veel navolging gaat krijgen. Marketing directeur Chantall Olthoff gaat in op de totstandkoming van de case, de resultaten en hoe de case past in de multichannelstrategie die WE Fashion een aantal jaren geleden is ingezet.
Brand Loyalty is momenteel een belangrijke cosponsor bij Team LottoNL-Jumbo. Het werk van Global Sports Licensing Manager Ton van der Leeden ligt echter op het gebied van het managen van (sport)licensing strategieën en het internationaal ontwikkelen van sportloyaliteitsprogramma’s met food retailers. 
Meer sprekers worden binnenkort aangekondigd.

Al eerder werden de namen van Jaap Kalma, voormalig commercieel directeur bij AC Milan, Bart Rutten, Algemeen Directeur Centraal Museum en  Thomas van Schaik, Manager Marketing & Communicatie NOC*NSF als keynotes aangekondigd. Net als vorig zullen zal er ook weer een groot aantal thematafels plaatsvinden waar in klein gezelschap gediscussieerd kan worden over actuele thema’s die laten zien wat de Staat van Sponsoring, het thema van dit jaar, is. Tafels worden geleid door Michael Amiabel, Directeur SE Consultancy; Arne van den Berg, oprichter MediaActivation.com; Caroline ter Braak - De Vries, Manager Corporate Partnerships ‎JOGG; Fleur Hudig, Hoofd Corporate Citizenship NN Group; Emily de Laat, adviseur community investment & culture NN Group; Wim en Nolan Noordzij, Gamers First; Lonneke Roza, Researcher Corporate Philanthropy & Social Responsibility, Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit en Peter Sprenger, directeur Techonomy.
Na afloop van het congres vindt een netwerkdiner plaats met een nog nader aan te kondigen gastspreker.

Het Sponsorreport jaarcongres vindt plaats op donderdag 19 april in De Philharmonie in Haarlem. Tot 16 februari geldt een vroegboekkorting, dus schrijf voor die tijd in. Inschrijven kan hier.
Meer over (tags): Evenementen,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 juli 2018
GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen
Pijl
Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het...
20 juli 2018 // Sport
20 juli 2018
Vibes of the Week #29
Pijl
Van het WK naar de Tour de France. Dylan Groenewegen moest helaas naar huis, maar staat we...
20 juli 2018 // Sport
19 juli 2018
Tonzon wordt nieuwe partner IJSTIJD!
Pijl
De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkere...
19 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
KNVB en Gillette sluiten partnership
Pijl
De KNVB en Gillette, scheersysteemproducent van het Amerikaanse levensmiddelenbedrijf Proc...
17 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
Nieuwe samenwerking IFFR en Kaapse Brouwers Rotterdam
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) is een nieuwe samenwerking aangegaan met Kaap...
17 juli 2018 // Kunst & cultuur