WE Fashion Sponsor van het jaar

WE Fashion Sponsor van het jaar
WE Fashion is bij de uitreiking van de SponsorRingen uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. De kledingretailer won ook een gouden SponsorRing in de categorie Entertainment & Events. Menno Geelen (Ajax) werd Sponsorpersonality van het Jaar. In totaal werden 22 ringen uitgereikt, waarvan tien gouden.

WE Fashion werd Sponsor van het jaar omdat van alle beoordelingen door de jury de case de hoogste score heeft behaald. Volgens de jury is de case WE x Nina "Een innovatieve branded content case die een nieuwe standaard zet, spectaculaire resultaten heeft gesorteerd en nog zeker navolging zal krijgen."
Het speciale SponsorRing-nummer van Sponsorreport, met daarin aandacht voor alle nominaties, is voor iedereen hier onder gratis te downloaden.

In de nieuwe categorie Langlopende Sponsorships verdienden alle drie de nominaties een gouden SponsorRing. Hoofdjuryvoorzitter Erik van Engelen zegt in de speciale SponsorRing-editie van Sponsorreport hierover: "Het was vreselijk moeilijk om de drie cases met elkaar te vergelijken en daar ook nog een verschil in waardering in aan te brengen en een winnaar te kiezen. Daarom hebben we dit jaar besloten om ze alle drie een Gouden SponsorRing toe te kennen."
Andere gouden ringen gingen naar NS en Tijd voor Lezen, TopVintage en Look Like Marilyn, WK Dammen 2016, McDonald’s en McHappy Day en Jumbo.com en Max Verstappen: snel besteld, snel thuisbezorgd.

Het was de eerste keer dat de Stichting SponsorRingen in een categorie de winnaars een gouden, zilveren of bronzen ring gaf. Volgens Niels Markensteijn, voorzitter van het bestuur Stichting SponsorRingen, tonen de winnende cases van het afgelopen jaar stuk voor stuk aan dat een goed sponsorship grote impact kan hebben. "Deze partnerships lagen aan de basis van tal van geďntegreerde campagnes die merken sympathieker maken en de binding tussen een organisatie en zijn klanten en relaties versterkte.”

Nieuwe voorzitter
Op de avond werd ook bekend dat Niels Markensteijn na drie jaar aftreedt als voorzitter van het bestuur van de Stichting SponsorRingen. Imre van Leeuwen (partner bij SportVibes) is zijn opvolger.
 
Alle winnaars per categorie:

Langlopende Sponsorships:
Goud: ABN Amro en World Tennis Tournament
Goud: Delta Lloyd en watersport
Goud: ING en Rijksmuseum

Entertainment & Events:
Goud: WE Fashion: WE X Nina
Zilver: Eneco en NK Tegenwindfietsen
Brons: Miele PowerWash op Lowlands 2017
Genomineerd: Vodafone en The Voice of Holland

Gesponsorde:
Goud: WK Dammen 2016
Zilver: Maritiem Museum en Offshore Experience

Kunst & Cultuur:
Goud: NS Tijd voor Lezen
Zilver: TopVintage en Look Like Marilyn
Brons: NN Group en Mauritshuis (Audience Development)

Maatschappij:
Goud: McDonald’s en McHappy Day
Zilver: Royal Philips en Pride 2017
Brons: Dopper en Kraanwater in Nepal

Sport:
Goud: Jumbo.com en Max Verstappen: snel besteld, snel thuisbezorgd
Zilver: NN Group en Hardloopsupporter
Brons: Essent en Een nachtje slapen in het stadion van FC Groningen
Genomineerd: Rabo EuroHockey Championship 2017

Smart Budget:
Goud: WK Dammen 2016
Zilver: ING en Schoolreisje van je leven naar Carré
Brons: TopVintage en Look Like Marilyn

Sponsor van het Jaar:
WE Fashion

Sponsorpersonality van het Jaar:
Menno Geelen (Ajax)

De Sponsorreport SponsorRing special met daarin uitgebreid aandacht voor alle genomineerde cases en het juryrapport is voor iedereen hieronder gratis te downloaden van onze site.
Meer over (tags): Awards,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

22 februari 2018
Sponsors, Feyenoord en PSV komen op voor de Hartstichting
Pijl
Opel en Philips, sponsors van respectievelijk Feyenoord en PSV en beiden samenwerkingspart...
22 februari 2018 // Maatschappij // Sport
21 februari 2018
Kumpany versterkt zich met Diederik van Gelder
Pijl
Activatiebureau Kumpany heeft het managementteam versterkt met Diederik van Gelder. Hij wo...
21 februari 2018 // Entertainment // Sport
21 februari 2018
BankGiro Loterij schenkt € 74,8 miljoen aan culturele sector
Pijl
78 culturele organisaties hebben op het Goed Geld Gala van de BankGiro Loterij ruim € 74,8...
21 februari 2018 // Kunst & cultuur
21 februari 2018
TKH Group hoofdsponsor Reisopera
Pijl
Met ingang van komend seizoen 2018/19 heeft de Nederlandse Reisopera voor het eerst in zij...
21 februari 2018 // Kunst & cultuur
20 februari 2018
Jupiler wordt Belgium
Pijl
Jupiler verdwijnt uit de rekken. Dat was de boodschap die eergister heel België in haar gr...
20 februari 2018 // Sport