Zwarte Cross en Grolsch vijf jaar langer door

9 juli 2018 // Entertainment
Zwarte Cross en Grolsch vijf jaar langer door
Bezoekers van de Zwarte Cross en het meest relaxte festival van Nederland Mañana Mañana blijven de komende jaren proosten met Grolsch. Bierbrouwer Grolsch en organisator de Feestfabriek hebben het samenwerkingscontract opnieuw voor vijf jaar verlengd.

Grolsch blijft daarmee de exclusieve bier- en drankenleverancier van de Zwarte Cross en Mañana Mañana. Ook blijven beide partijen Stichting Pak An ondersteunen, de stichting die maatschappelijk betrokken en vernieuwende Achterhoekse initiatieven helpt te realiseren. Zowel Grolsch als de Feestfabriek zijn tevreden over de samenwerking van de afgelopen jaren en zetten deze vol vertrouwen dan ook graag voort.

Ard Bossema, Marketing Directeur Grolsch: "Grolsch en de Zwarte Cross zijn al vele jaren verbonden en horen inmiddels bij elkaar. Mañana Mañana bij het mooie kasteel Vorden is daar als relaxt en heel succesvol festival sinds een aantal jaren bijgekomen. En ook op maatschappelijk vlak hebben we elkaar gevonden via de Stichting Pak An. De samenwerking met de Feestfabriek is vertrouwd en verloopt heel goed. Hun festivals zijn anders, eigenzinnig, net als Grolsch. Daarom blijven we ook de komende jaren ‘proosten met karakter, op festivals met karakter’!”

Ronnie Degen, Feestfabriek: "Grolsch en de Feestfabriek zijn trots op de Achterhoek en daarmee eigenlijk onlosmakelijk met elkaar verweven. Wat deze langdurige samenwerking extra bijzonder maakt, is dat het een samenwerking is die meer behelst dan een overeenkomst tussen een brouwerij en een festivalorganisatie. Samen met Grolsch hebben we de afgelopen jaren meerdere unieke projecten opgezet om de Achterhoek nog mooier te maken dan hij al is, onder andere het microkredietplatform Stichting Pak An en de ontwerpwedstrijd voor de Achterhoekse vlag. Hieruit blijkt dat Grolsch gewoon past bij het karakter en de doelen van ons bedrijf en een langdurige voortzetting van de samenwerking ligt daarom ook voor de hand."

Achterhoekse vlag en Beugelbar 
Jaarlijks werken de Feestfabriek en Grolsch intensief samen om mooie activiteiten te bedenken voor de bezoekers van de festivals en inmiddels ook voor Stichting Pak An. Zo wordt dit jaar aan het begin van de Zwarte Cross het ontwerp van de nieuwe Achterhoekse vlag onthuld. Uit de vele inzendingen wordt dan de winnaar bekendgemaakt. En uiteraard is Grolsch de komende dagen tijdens de Zwarte Cross prominent aanwezig met de Beugelbar; dit jaar met een aanmerkelijk groter terras dan voorheen. Voor de komende jaren bestaat bovendien de intentie om meer initiatieven op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen samen op te pakken.

Op de foto v.l.n.r. Hendrik Jan Lovink, Jacco Potkamp, Ronnie Degen, Ard Bossema en Gijs Jolink
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

14 augustus 2018
Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern
Pijl
Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelope...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Roda JC en Lagardère Sports slaan nieuwe weg in
Pijl
Roda JC en Lagardère Sports hebben besloten om de samenwerking een andere invulling te gev...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Dit zijn de 16 kledingsponsors in de Eredivisie
Pijl
De bal rolt weer in de Eredivisie. Afgelopen vrijdagavond werd het nieuwe seizoen in gang ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Cees Pronk Directeur Evenementen Le Champion
Pijl
Per 1 augustus 2018 heeft het bestuur van Le Champion Cees Pronk aangesteld als Directeur ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
PHC verlengt sponsoring PSV
Pijl
PHC tailored telecom tekent wederom een nieuw sponsorcontract voor drie jaar met PSV. Hier...
14 augustus 2018 // Sport