Events

Good is the New Cool

Market like you give a damn!

12 september 2017

Inleiding

SE Consultancy en Sponsorreport organiseerden een event rondom
Purpose Driven Commerce en Afdhel Aziz, auteur van het baanbrekende boek Good is the New Cool.

Met extra keynotes van Merijn Everaarts (CEO Dopper) en Lisa Hogg (Marketing Director EMEA TOMS). In het afsluitende panel gaven bovendien Anniek Mauser (Directeur Duurzaamheid Unilever Benelux), Jeroen Overgoor (Directeur Communication & Public Affairs Eneco Groep), Jan Paul de Wildt (Directeur Kumpany) en Mark Versteegen (Directeur Sponsoring KPN) hun visie op Good is the New Cool en hoe je als bedrijf communiceert rondom 'goed doen'. 

Afdhel Aziz was op het afgelopen IEG Sponsorcongres in Chicago dé sensatie met zijn gedreven en inspirerende verhaal over hoe bedrijven ‘cool’ zijn door goed te doen en daarmee bovendien winst kunnen maken. Hij vertelde alles over marketing in de 21e eeuw en hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en daarbij de kracht van cool te gebruiken: market like you give a damn! Iets wat voor millenials en generatie Z belangrijk, zo niet vanzelfsprekend is! 
Naast de keynote presentatie van Afdhel Aziz vertelde Merijn Everaarts, oprichter en CEO van Dopper, hoe zijn missie voor een betere wereld ook een succesvolle businesscase werd met de Dopper-petfles. Lisa Hogg, EMEA Marketing Directeur bij TOMS, presenteerde het baanbrekende one for one businessmodel van TOMS. 
De middag werd afgesloten met een forumdiscussie over hoe bedrijven 'lessons learned' in de praktijk kunnen brengen.

De inschrijving voor dit evenement is gesloten. 



Meer over dit event