Nieuw

26 april 2018   //
Event: Be Fearless!
De Volvo Ocean Race is de zwaarste zeilrace ter wereld. En is dan ook niet van gevaren ontbloot, zoals ook deze editie weer is gebleken. Risico nemen, lef tonen, scherp aan de wind zeilen, zijn begrippen die in de race terugkomen. Maar die ook steeds... Lees verder
24 april 2018   //
Opnieuw hoofdrol Verstappen in Jumbo-reclame
24 april 2018 // Sport
Autocoureur Max Verstappen speelt vanaf deze week weer de hoofdrol in een reclamecampagne van Jumbo. De commercial promoot de “Jumbo Racedagen driven by Max Verstappen”. Klanten van Jumbo kunnen vanaf 25 april bij aankoop van diverse actieproducten ... Lees verder
24 april 2018   //
CPNB schrijft nieuw hoofdstuk
24 april 2018 // Kunst & cultuur
CPNB is een nieuw hoofdstuk aan het schrijven waarbij merkbouwen en samenwerken met partners hoofdpersonen zijn. Onlangs zijn partnerships afgesloten met TUI, Persgroep, NBD Biblion en BookSpot. Sponsorreport sprak met Annette Reijersen van Buuren, M... Lees verder
24 april 2018   //
De staat van sponsoring in Nederland is sterk
24 april 2018 // Media // Sport
De wereld van sponsoring is aan het veranderen. Ontwikkelingen in onder meer data, social media, privacy en maatschappelijke betrokkenheid drukken een belangrijke stempel op de sponsorwereld. Tijdens het Sponsorreport Jaarcongres in de Philharmonie t... Lees verder
23 april 2018   //
Versterking voor bestuur Fonds Gehandicaptensport
23 april 2018 // Maatschappij // Sport
Met de komst van Henk Markerink als voorzitter en Frans van Steenis, Bob van Oosterhout en Peter van Keulen als bestuursleden is Fonds Gehandicaptensport op sterkte voor de toekomst. Met het 9-tal ‘zwaargewichten’ zijn alle belangrijke expertises ing... Lees verder
20 april 2018   //
Vibes of the Week #16
20 april 2018 // Sport
Het kampioenschap van PSV en Manchester City! Dit en meer lees je in de Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes. Lees verder
20 april 2018   //
Janneke Staarink verruilt IFFR voor De Doelen
20 april 2018 // Kunst & cultuur
Directeur Janneke Staarink verlaat het International Film Festival Rotterdam om de nieuwe algemeen directeur van de Doelen te worden. Lees verder
20 april 2018   //
Anne Loes Kokhuis naar Watersportverbond
20 april 2018 // Sport
Het Watersportverbond heeft Anne Loes Kokhuis aangesteld als nieuwe manager Commercie & Communicatie. Arend van Bergeijk wordt manager Wedstrijdsport. Lees verder
20 april 2018   //
Report: Sponsorreport 2018 - 3 Congreseditie
Ter gelegenheid van ons jaarcongres verscheen een uitgebreid nummer met interviews met de sprekers en verhalen over de gepresenteerde cases. Lees verder
20 april 2018   //
Opinie: Stellingname
Niet mee bemoeien was altijd de stelregel voor een sponsor als de organisatie die je sponsort onder vuur ligt. Maar kun je daar in het #metoo tijdperk nog wel mee wegkomen? Lees verder
20 april 2018   //
Oosterwegel Sponsor en Business manager Strong Viking
20 april 2018 // Sport
Tom Oosterwegel is per 16 april begonnen als sponsor en business manager bij Strong Viking. Lees verder
20 april 2018   //
Nlsportraad adviseert gunstiger fiscaal klimaat voor sponsors sportevenementen
20 april 2018 // Sport
De Nederlandse Sportraad (NLsportraad) adviseert het kabinet dat er een gunstiger fiscaal klimaat moet komen voor sponsors die sportevenementen mogelijk maken. Dat staat in het advies "Fiscaliteit bij sportevenementen" dat raadslid Duncan Stutterhei... Lees verder

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Reports

  • Sponsorreport 2018 - 3 Congreseditie
    Ter gelegenheid van ons jaarcongres verscheen een uitgebreid nummer met interviews met de sprekers en verhalen over de gepresenteerde cases. Lees verder
  • Sponsorreport #2 van 2018
    De tweede digitale editie van Sponsorreport in 2018 is verschenen. Met daarin oa artikelen en interviews over de provincie als sponsor, de nieuwe betaalapp OK als hoofdsponsor van muziekfestivals en de Volvo Ocean Race finish in Den Haag. Lees verder
  • Sponsorreport #1 februari 2018
    In de nieuwe Sponsorreport aandacht voor de zakelijke kanten van Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad 2018 via een interview met John Bonnema. Verder veel Olympische aandacht met een interview met Arno de Jong over de campagne van Nederlandse Loterij en Lees verder