Arriva derde hoofdsponsor Leeuwarden-Fryslân 2018

4 oktober 2017 // Kunst & cultuur
Arriva derde hoofdsponsor Leeuwarden-Fryslân 2018
Arriva verbindt zich als nieuwe hoofdsponsor aan Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018. Het vervoerbedrijf en de stichting LF2018 maakten het nieuws gisteren bekend. 

"We zijn ontzettend blij dat we met dit nieuws naar buiten kunnen”, zegt Tjeerd van Bekkum, CEO bij Leeuwarden-Fryslân 2018. "Arriva is een partij die als vervoerder een grote verbindende rol speelt. Wij zijn erg blij met een partner als Arriva.”
Arriva treedt toe tot de selecte groep hoofdsponsors die derhalve uit drie partijen staat. "We hebben onze doelstelling bereikt. We ambieerden drie hoofdsponsors en dat is gelukt.” Arriva is na ING en LOF de derde – en laatste – hoofdsponsor.

Anne Hettinga, Voorzitter van de Raad van Bestuur van Arriva Nederland, spreekt van een bijzonder moment. "Leeuwarden-Fryslân 2018 wordt een uniek cultureel jaar. Arriva verbindt Friesland aan Nederland en aan de rest van Europa. Als trotse hoofdsponsor zien we uit naar hele mooie evenementen waar we met onze dienstverlening een grote bijdrage aan leveren, zoals onder andere de 11 fonteinen, de Elfwegentocht en natuurlijk de Giants.”

Arriva is een toonaangevende exploitant van personenvervoer, actief in 14 Europese landen. In Nederland is zij naast trein-, bus- en waterbusvervoerder ook actief in de Nederlandse touringcarbranche onder de naam Arriva Touring. 
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

18 januari 2018
Players United Events & Consultancy versterkt zich
Pijl
Players United Events & Consultancy heeft zich versterkt met Robin van Vliet (Strategy & C...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Opel onderzoekt DNA Feyenoord-supporters
Pijl
Op initiatief van Opel gaat presentator en Feyenoord-supporter Sander de Kramer uitzoeken ...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Hightech schaatsstoel KPN helpt allerjongsten het ijs op
Pijl
Telecomprovider en ICT-dienstverlener KPN introduceert vandaag samen met meervoudig Olympi...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Golazo neemt aandeel in Triple Double
Pijl
Het Belgische sportmarketingbureau Golazo heeft een substantieel aandeel genomen in Triple...
18 januari 2018 // Sport
17 januari 2018
Eerste sprekers aangekondigd voor Sponsorreport Jaarcongres
Pijl
Thomas van Schaik, Manager Marketing en Commercie NOC*NSF; Bart Rutten, algemeen directeur...
17 januari 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur // Sport