Copperant sponsor van Rembrandthuis

7 juli 2018 // Kunst & cultuur
Copperant sponsor van Rembrandthuis
Verfproducent Copperant en Stichting Museum Het Rembrandthuis hebben een sponsorovereenkomst getekend voor een periode van 3 jaar. 

Rembrandt was de beroemdste Nederlandse 17-de-eeuwse ambachtelijke schilder en etser. Hij was ambachtelijk in zijn schilder- en etstechniek. Maar hij maakte ook zelf zijn verf door pigmenten met lijnolie tot verf te wrijven. In de Copperant lijn is deze lijnolie ook nog steeds terug te vinden. Copperant Ycoleum is een traditionele sneldrogende lijnolie verfbeits die uitermate geschikt is voor monumenten als het Rembrandthuis en renovatie werkzaamheden. In het Rembrandthuis worden doorlopend demonstraties gegeven van het maakproces van de verf die Rembrandt gebruikte.

Het Rembrandthuis werkt aan een plan voor uitbreiding en vernieuwing van het museum. Hierbij is duurzaamheid een belangrijk aandachtspunt. Gebruik van duurzame verf is daar een onderdeel van. De samenwerking sluit hier bij aan, want het sponsorschap wordt ingevuld met het kosteloos ter beschikking stellen van de ‘groene’ Copperant verfproducten en verftechnisch advies voor Het Rembrandthuis.

"De geweldige ambiance van het museum past bij het Copperant merk”, zegt Copperant. "Het Rembrandthuis is dan ook een prachtige plek om relaties van Copperant te ontvangen en het verleden en heden van de schilderkunst in de meest brede zin van het woord bij elkaar te brengen.”

Copperant is een merk van Baril Coatings. Baril Coatings is ontwikkelaar van kwalitatief hoogwaardige, industriële coatings en bouwverven die heel duurzaam zijn. Baril levert ze wereldwijd aan marine en offshore, OEM en metaalindustrie, staal- en utiliteitsbouw en aan schildersbedrijven.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

14 augustus 2018
Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern
Pijl
Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelope...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Roda JC en Lagardčre Sports slaan nieuwe weg in
Pijl
Roda JC en Lagardčre Sports hebben besloten om de samenwerking een andere invulling te gev...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Dit zijn de 16 kledingsponsors in de Eredivisie
Pijl
De bal rolt weer in de Eredivisie. Afgelopen vrijdagavond werd het nieuwe seizoen in gang ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Cees Pronk Directeur Evenementen Le Champion
Pijl
Per 1 augustus 2018 heeft het bestuur van Le Champion Cees Pronk aangesteld als Directeur ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
PHC verlengt sponsoring PSV
Pijl
PHC tailored telecom tekent wederom een nieuw sponsorcontract voor drie jaar met PSV. Hier...
14 augustus 2018 // Sport