Het belang van een SponsorRing (4)

11 september 2018 // Kunst & cultuur
Het belang van een SponsorRing (4)
Het is tot 20 september nog mogelijk om cases voor de SponsorRingen in te dienen en daarmee kans te maken op een felbegeerde SponsorRing. Wat betekent het winnen van een Gouden SponsorRing voor de medewerkers en betrokkenen? We vroegen het aan een aantal Gouden SponsorRing winnaars van vorig jaar. Dit keer Tjitske Benedictus, Manager Sponsoring, Evenementen & Activatie.

ING won een Gouden SponsorRing in de categorie langlopende partnerships met zijn sponsoring van het Rijksmuseum. 

"Deze prijs heeft ons allemaal nog meer energie gegeven”

"Voetbal, kunst & cultuur verbinden onze samenleving. We willen we het daarom toegankelijk maken voor een breed publiek. Daarom sponsoren we naast het Nederlandse voetbal, andere iconen zoals het Rijksmuseum. We vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen het museum kunnen bezoeken om van het kunstaanbod te kunnen genieten. We kiezen dan bewust voor een lange-termijn partnership zoals we dat hebben met het Rijksmuseum (sinds 2005). Juist om het maximale effect te creëren en dat werkt.
 
De sponsoring van het Rijksmuseum heeft een positieve effect op de merkvoorkeur van ING. Klanten zijn enthousiast over wat we voor ze doen. We bieden ze namelijk met diverse activiteiten unieke ervaringen aan. Jaarlijks organiseert ING bv de ING Rijksmuseumdagen waar ruim 8000 klanten worden ontvangen met diverse rondleidingen en workshops. De afgelopen jaren organiseerden we een paar keer een actie met het museum waarbij klanten korting kregen op de toegang op vertoon van hun ING Betaalpas. Deze en andere activiteiten worden zeer gewaardeerd.”

"De SponsorRing voor Langlopende Sponsorships vonden we heel eervol om te ontvangen temeer je hiervoor geen case kunt indienen. Het is natuurlijk altijd erg fijn om erkenning te krijgen van specialisten voor je inspanningen en activiteiten maar het is natuurlijk geen doel op zich. Deze prijs heeft niet alleen onze relatie met het Rijksmuseum verder bestendigt, het heeft ons allemaal nog meer energie gegeven om het samen met ‘het Rijks’ nog beter en vernieuwender te doen.”

Ook kans maken op een SponsorRing? Inzenden kan hier.

Lees hier de eerdere artikelen over het belang van een SponsorRing.
WE Fashion & Goede Tijden Slechte Tijden
Delta Lloyd en Watersport
Jumbo en Max Verstappen


Meer over (tags): Awards,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

21 september 2018
BMW verbindt zich aan Dam tot Dam Park 2018
Pijl
Vanaf 2018 is Dusseldorp BMW vanuit haar vestiging in Zaandam de allereerste automative pa...
21 september 2018 // Sport
21 september 2018
Vibes of the Week #38
Pijl
Het was de week van de twee ‘James Deans’ van de Nederlandse sport: Jeffrey Herlings en Ma...
21 september 2018 // Sport
20 september 2018
Quote en Players United presenteren duurste voetbalteam ter wereld
Pijl
Op zondag 24 september neemt een selectie van Quote 500-leden het in een unieke wedstrijd...
20 september 2018 // Maatschappij // Sport
20 september 2018
Robeco Summernights worden BankGiro Loterij ZomerConcerten
Pijl
De zomerprogrammering van het Koninklijk Concertgebouw heet voortaan BankGiro Loterij Zome...
20 september 2018 // Kunst & cultuur
19 september 2018
KNSB en commerciële teams bereiken overeenstemming licenties
Pijl
De KNSB heeft met commerciële teams in het langebaanschaatsen een nieuwe licentieovereenk...
19 september 2018 // Sport