IEG 2018: blijvende inspiratie voor ABN Amro en Mojo

13 april 2018 // Kunst & cultuur, Maatschappij, Sport
IEG 2018: blijvende inspiratie voor ABN Amro en Mojo
ABN Amro en Mojo Concerts gaan ieder jaar met Sponsorreport naar het IEG Sponsorcongres in Chicago. Leontien van Tilburg (ABN Amro) en Marcel Surendonk (Mojo Concerts) hebben met Bob van Oosterhout en Peter Sprenger een gesprek over de sponsorkeuzes van ABN-Amro, het belang van je merk, de groeiende betekenis van sociale sponsoring en de rol van data in partnerships. 



In samenwerking met Triple Double, SPORTNEXT, SportsCloud en Create5 publiceert Sponsorreport in het kader van onze studiereis naar Chicago elke dag meerdere video's over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn hier dagelijks te volgen.
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

14 augustus 2018
Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern
Pijl
Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelope...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Roda JC en Lagardère Sports slaan nieuwe weg in
Pijl
Roda JC en Lagardère Sports hebben besloten om de samenwerking een andere invulling te gev...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Dit zijn de 16 kledingsponsors in de Eredivisie
Pijl
De bal rolt weer in de Eredivisie. Afgelopen vrijdagavond werd het nieuwe seizoen in gang ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Cees Pronk Directeur Evenementen Le Champion
Pijl
Per 1 augustus 2018 heeft het bestuur van Le Champion Cees Pronk aangesteld als Directeur ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
PHC verlengt sponsoring PSV
Pijl
PHC tailored telecom tekent wederom een nieuw sponsorcontract voor drie jaar met PSV. Hier...
14 augustus 2018 // Sport