ING verlengt hoofdsponsoring Kunsthal

19 december 2017 // Kunst & cultuur
ING verlengt hoofdsponsoring Kunsthal
ING verlengt het hoofdsponsorschap van de Kunsthal met drie jaar.

ING vindt het belangrijk om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek en ‘eerste museumbezoek’ te stimuleren. Succesvolle onderdelen van de samenwerking zijn dan ook de Kunstbuzz, die op jaarbasis meer dan duizend leerlingen naar de Kunsthal brengt, en verschillende publieksactivaties bij de hoofdtentoonstellingen.

In 2018 start de Kunsthal ook met een nieuw tentoonstellingsoverschrijdend publieks-programma, met dank aan een genereuze bijdrage van het VSBfonds.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

25 mei 2018
Ministerie van Defensie meerjarig hoofdpartner van NEMO Science Museum
Pijl
NEMO Science Museum en het ministerie van Defensie zijn per 1 juli 2018 een meerjarig part...
25 mei 2018 // Maatschappij
25 mei 2018
Eerste Divisie dichtbij nieuwe naamgever
Pijl
De Eerste Divisie is dichtbij een nieuwe naamgever. Dat zegt Marc Boele, directeur van de ...
25 mei 2018 // Sport
25 mei 2018
PlayStation verlengt UEFA Champions League partnership
Pijl
PlayStation verlengt de samenwerking met de UEFA Champions League met drie jaar tot en met...
25 mei 2018 // Sport
24 mei 2018
Samenwerking IFFR en Buma Cultuur
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) gaat vanaf zijn 48ste editie in 2019 een nie...
24 mei 2018 // Kunst & cultuur
24 mei 2018
Holland Casino nieuwe Partner in Business AZ
Pijl
AZ heeft Holland Casino Amsterdam West aan zich gebonden als Partner in Business. Beide pa...
24 mei 2018 // Sport