ING verlengt hoofdsponsoring Kunsthal

19 december 2017 // Kunst & cultuur
ING verlengt hoofdsponsoring Kunsthal
ING verlengt het hoofdsponsorschap van de Kunsthal met drie jaar.

ING vindt het belangrijk om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek en ‘eerste museumbezoek’ te stimuleren. Succesvolle onderdelen van de samenwerking zijn dan ook de Kunstbuzz, die op jaarbasis meer dan duizend leerlingen naar de Kunsthal brengt, en verschillende publieksactivaties bij de hoofdtentoonstellingen.

In 2018 start de Kunsthal ook met een nieuw tentoonstellingsoverschrijdend publieks-programma, met dank aan een genereuze bijdrage van het VSBfonds.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 augustus 2018
Versterking voor Triple Double
Pijl
Sportmarketingbureau Triple Double heeft zich onlangs versterkt met Ton van der Leeden en ...
20 augustus 2018 // Sport
18 augustus 2018
Vibes of the Week #33
Pijl
Wisselende geluiden over de European Championships, de Davis Cup volledig op de schop en e...
18 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Rabobank wil ervaringen bieden die passen bij de Lowlands-bezoeker
Pijl
Met de Brasserie 2050, de grootste silent disco op donderdag, een uitgebreidere en nieuwe ...
16 augustus 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur
16 augustus 2018
Expedia nieuwe UEFA Champions League partner
Pijl
De Expedia Group is een nieuwe partner van de UEFA Champions League. Het contract met de o...
16 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Hoofdklasse start seizoen opnieuw met ABN AMRO Cup
Pijl
Voor de elfde keer is de ABN AMRO Cup het prestatietoernooi waarmee de teams zich voorbere...
16 augustus 2018 // Sport