Leeuwarden-Fryslan Culturele hoofdstad 2018 op Sponsorreport congres

13 maart 2018 // Kunst & cultuur
Leeuwarden-Fryslan Culturele hoofdstad 2018 op Sponsorreport congres
Leeuwarden-Fryslan Culturele hoofdstad 2018 zal op het komende congres van Sponsorreport op 19 april een van de thematafels presenteren. Jan van Erve, Hoofd Partnership en Commercie bij de organisatie, zal ingaan op het onderwerp ‘sponsors overtuigen op concept en visie’. 

De grootste uitdaging voor organisatoren van culturele en sportevenementen is vaak sponsors overtuigen om te participeren in een fase dat er alleen nog maar sprake is van een bidbook of de contouren van een programma. Jan van Erve deelt zijn ervaringen bij LF2018 en gaat in op de learnings voor andere evenementorganisatoren.

Ook Sportmarketingbureau SportVibes zal een tafel presenteren, met als onderwerp ‘De kracht van maatschappelijke communicatie via sport’. SportVibes zal een best practice workshop geven over hoe je een uitdagend maatschappelijk thema richting verschillende stakeholders succesvol over het voetlicht kan brengen. Dit gebeurt aan de hand van het project Sportplezier, dat SportVibes sinds 1 januari begeleidt in samenwerking met NOC*NSF en diverse grote sportbonden waaronder KNVB, KNHB, KNZB.

In totaal zijn er inmiddels zo’n tiental thematafels over tal van sponsorgelateerde onderwerpen op het congres. Het volledige programma is te vinden op de congressite

Vandaag werd ook bekend dat Hans Erik Tuijt, Director Global Heineken Sponsorships bij Heineken International, een van de keynote sprekers zal zijn. Hans Erik Tuijt is verantwoordelijk voor alle internationale sponsorships van Heineken zoals de UEFA Champions League, Rugby World Cup, US Open, James Bond en Formule 1. Hij bovendien voorzitter van de EHL, de European Hockey League. Hans Erik zal op het congres geďnterviewd worden door Marcel Beerthuizen, directeur bigplans. 
Andere keynotes op het congres zijn afkomstig van Chantall Olthoff, Marketing Directeur WE Fashion; Thomas van Schaik, Manager Marketing & Communicatie NOC*NSF; Bart Rutten, Algemeen Directeur Centraal Museum Utrecht en Jaap Kalma, voormalig Commercieel Directeur AC Milan.
Inschrijven voor het congres kan hier. 
Meer over (tags): Evenementen,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

21 september 2018
BMW verbindt zich aan Dam tot Dam Park 2018
Pijl
Vanaf 2018 is Dusseldorp BMW vanuit haar vestiging in Zaandam de allereerste automative pa...
21 september 2018 // Sport
21 september 2018
Vibes of the Week #38
Pijl
Het was de week van de twee ‘James Deans’ van de Nederlandse sport: Jeffrey Herlings en Ma...
21 september 2018 // Sport
20 september 2018
Quote en Players United presenteren duurste voetbalteam ter wereld
Pijl
Op zondag 24 september neemt een selectie van Quote 500-leden het in een unieke wedstrijd...
20 september 2018 // Maatschappij // Sport
20 september 2018
Robeco Summernights worden BankGiro Loterij ZomerConcerten
Pijl
De zomerprogrammering van het Koninklijk Concertgebouw heet voortaan BankGiro Loterij Zome...
20 september 2018 // Kunst & cultuur
19 september 2018
KNSB en commerciële teams bereiken overeenstemming licenties
Pijl
De KNSB heeft met commerciële teams in het langebaanschaatsen een nieuwe licentieovereenk...
19 september 2018 // Sport