Van Lanschot Kempen nieuwe hoofdsponsor van Het Concertgebouw

11 januari 2018 // Kunst & cultuur
Van Lanschot Kempen nieuwe hoofdsponsor van Het Concertgebouw
Van Lanschot Kempen is de nieuwe hoofdsponsor van Het Koninklijk Concertgebouw. De oudste onafhankelijke financiŽle instelling van Nederland wil met deze - voor 5 jaar aangegane - samenwerking de verbinding met kunst en cultuur nog meer versterken. 

Simon Reinink, algemeen directeur van Het Concertgebouw: "Wij zijn zeer blij met Van Lanschot Kempen als hoofdsponsor. De missie van Het Concertgebouw, om mensen te verbinden en te verrijken met een sublieme muzikale ervaring, sluit perfect aan bij de wijze waarop Van Lanschot Kempen zich profileert op cultureel gebied."

Karl Guha, bestuursvoorzitter van Van Lanschot Kempen: "Wij richten ons op vermogen, waarbij we alles wat het leven de moeite waard maakt als uitgangspunt nemen. Daarbij gaat het niet alleen om bezitten maar ook om delen. Nu en in de toekomst. Kunst en muziek zijn ook vormen van vermogen. Ze tonen ons de schoonheid en de zin van het leven. Het is belangrijk dat mensen elkaar kunnen blijven ontmoeten om kunst en muziek met elkaar te beleven. En dat gebeurt op een heel bijzondere wijze in Het Concertgebouw."

Van Lanschot Kempen draagt al sinds 1737 bij aan het behoud en de opbouw van het culturele erfgoed in Nederland. Zo is Van Lanschot Kempen partner van het Van Gogh Museum. Ook krijgen talentvolle Nederlandse kunstenaars via de jaarlijkse Van Lanschot Kunstprijs de kans onderdeel te worden van de oudste bedrijfskunstcollectie van Nederland. Het zijn diverse vormen van culturele ondersteuning, die elkaar kunnen versterken en verrijken. Zo kunnen ze bijdragen aan de groei van ons cultureel vermogen.

Het eigen 'culturele vermogen' van Van Lanschot Kempen wordt al jaren gedeeld. Voor relaties en personeel worden het hele jaar door activiteiten georganiseerd rond de culturele partnerships van Van Lanschot Kempen. Daarnaast siert de kunstcollectie de kantoren.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

25 mei 2018
Ministerie van Defensie meerjarig hoofdpartner van NEMO Science Museum
Pijl
NEMO Science Museum en het ministerie van Defensie zijn per 1 juli 2018 een meerjarig part...
25 mei 2018 // Maatschappij
25 mei 2018
Eerste Divisie dichtbij nieuwe naamgever
Pijl
De Eerste Divisie is dichtbij een nieuwe naamgever. Dat zegt Marc Boele, directeur van de ...
25 mei 2018 // Sport
25 mei 2018
PlayStation verlengt UEFA Champions League partnership
Pijl
PlayStation verlengt de samenwerking met de UEFA Champions League met drie jaar tot en met...
25 mei 2018 // Sport
24 mei 2018
Samenwerking IFFR en Buma Cultuur
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) gaat vanaf zijn 48ste editie in 2019 een nie...
24 mei 2018 // Kunst & cultuur
24 mei 2018
Holland Casino nieuwe Partner in Business AZ
Pijl
AZ heeft Holland Casino Amsterdam West aan zich gebonden als Partner in Business. Beide pa...
24 mei 2018 // Sport