Van Lanschot Kempen nieuwe hoofdsponsor van Het Concertgebouw

11 januari 2018 // Kunst & cultuur
Van Lanschot Kempen nieuwe hoofdsponsor van Het Concertgebouw
Van Lanschot Kempen is de nieuwe hoofdsponsor van Het Koninklijk Concertgebouw. De oudste onafhankelijke financiŽle instelling van Nederland wil met deze - voor 5 jaar aangegane - samenwerking de verbinding met kunst en cultuur nog meer versterken. 

Simon Reinink, algemeen directeur van Het Concertgebouw: "Wij zijn zeer blij met Van Lanschot Kempen als hoofdsponsor. De missie van Het Concertgebouw, om mensen te verbinden en te verrijken met een sublieme muzikale ervaring, sluit perfect aan bij de wijze waarop Van Lanschot Kempen zich profileert op cultureel gebied."

Karl Guha, bestuursvoorzitter van Van Lanschot Kempen: "Wij richten ons op vermogen, waarbij we alles wat het leven de moeite waard maakt als uitgangspunt nemen. Daarbij gaat het niet alleen om bezitten maar ook om delen. Nu en in de toekomst. Kunst en muziek zijn ook vormen van vermogen. Ze tonen ons de schoonheid en de zin van het leven. Het is belangrijk dat mensen elkaar kunnen blijven ontmoeten om kunst en muziek met elkaar te beleven. En dat gebeurt op een heel bijzondere wijze in Het Concertgebouw."

Van Lanschot Kempen draagt al sinds 1737 bij aan het behoud en de opbouw van het culturele erfgoed in Nederland. Zo is Van Lanschot Kempen partner van het Van Gogh Museum. Ook krijgen talentvolle Nederlandse kunstenaars via de jaarlijkse Van Lanschot Kunstprijs de kans onderdeel te worden van de oudste bedrijfskunstcollectie van Nederland. Het zijn diverse vormen van culturele ondersteuning, die elkaar kunnen versterken en verrijken. Zo kunnen ze bijdragen aan de groei van ons cultureel vermogen.

Het eigen 'culturele vermogen' van Van Lanschot Kempen wordt al jaren gedeeld. Voor relaties en personeel worden het hele jaar door activiteiten georganiseerd rond de culturele partnerships van Van Lanschot Kempen. Daarnaast siert de kunstcollectie de kantoren.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

18 september 2018
Van der Zanden van ING naar AH
Pijl
Johan van der Zanden maakt per 1 december de overstap van ING naar Albert Heijn.
18 september 2018 // Kunst & cultuur // Sport
18 september 2018
Inzenddatum SponsorRingen week opgeschoven
Pijl
De inzendtermijn voor het indienen van cases voor de SponsorRingen 2018 is verlengd met ee...
18 september 2018 //
18 september 2018
Lexus en Victor Mids zetten samenwerking voort
Pijl
Lexus en Victor Mids zetten hun sinds 2016 bestaande samenwerking voort. Als resultaat hie...
18 september 2018 // Entertainment
17 september 2018
Lowa nieuwe hoofdsponsor Vierdaagse Nijmegen
Pijl
Wandelschoenenproducent Lowa verbindt zich vanaf 2019 voor minimaal 4 jaar aan de organisa...
17 september 2018 // Sport
17 september 2018
Allianz nieuwe IOC TOP-partner
Pijl
Allianz staat op het punt om een sponsorcontract te tekenen als TOP-partner van het IOC.
17 september 2018 // Sport