Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2

17 maart 2015 // Kunst & cultuur, Maatschappij
Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2
Sponsorreport is met 20 Nederlandse sponsorprofessionals bij het toonaangevende sponsorcongres IEG in Chicago.  Sponsors worden partners. Ilona Roolvink (ABN AMRO) en Tom van Kuyk (Rabobank) bespreken samen de eerste twee dagen van het IEG Conference in Chicago. Is exclusiviteit passé?


De rode draad van sponsoring wordt samen optrekken. In contentcreatie en relevante aanwezigheid. In de toekomst is wellicht geen ruimte meer voor exclusiviteit. Aan de sponsor en gesponsorde de taak om samen een unieke samenwerking op te bouwen en uit te werken. De koppeling naar Nederland is dan snel gemaakt. Het Stedelijk Museum is een goed voorbeeld.  


Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

14 augustus 2018
Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern
Pijl
Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelope...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Roda JC en Lagardère Sports slaan nieuwe weg in
Pijl
Roda JC en Lagardère Sports hebben besloten om de samenwerking een andere invulling te gev...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Dit zijn de 16 kledingsponsors in de Eredivisie
Pijl
De bal rolt weer in de Eredivisie. Afgelopen vrijdagavond werd het nieuwe seizoen in gang ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Cees Pronk Directeur Evenementen Le Champion
Pijl
Per 1 augustus 2018 heeft het bestuur van Le Champion Cees Pronk aangesteld als Directeur ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
PHC verlengt sponsoring PSV
Pijl
PHC tailored telecom tekent wederom een nieuw sponsorcontract voor drie jaar met PSV. Hier...
14 augustus 2018 // Sport