Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2

17 maart 2015 // Kunst & cultuur, Maatschappij
Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2
Sponsorreport is met 20 Nederlandse sponsorprofessionals bij het toonaangevende sponsorcongres IEG in Chicago.  Sponsors worden partners. Ilona Roolvink (ABN AMRO) en Tom van Kuyk (Rabobank) bespreken samen de eerste twee dagen van het IEG Conference in Chicago. Is exclusiviteit passé?


De rode draad van sponsoring wordt samen optrekken. In contentcreatie en relevante aanwezigheid. In de toekomst is wellicht geen ruimte meer voor exclusiviteit. Aan de sponsor en gesponsorde de taak om samen een unieke samenwerking op te bouwen en uit te werken. De koppeling naar Nederland is dan snel gemaakt. Het Stedelijk Museum is een goed voorbeeld.  


Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

18 april 2018
Peugeot steunt nieuwe tennisgeneratie
Pijl
Vier aanstormende Nederlandse tennistalenten weten zich vanaf heden gesteund door Peugeot ...
18 april 2018 // Sport
18 april 2018
Océ en NEMO sluiten partnership
Pijl
Océ en NEMO Science Museum maken vandaag bekend een partnership te zijn aangegaan. Océ ste...
18 april 2018 // Maatschappij
17 april 2018
CM.com verstevigt positie in sportmarkt met overname EventsIT
Pijl
Communicatie- en betaalplatform CM.com neemt EventsIT, specialist in ICT en ticketing voor...
17 april 2018 // Sport
16 april 2018
Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years breed ondersteund
Pijl
De tentoonstelling in de Kunsthal ‘Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years’, ter gelegenheid...
16 april 2018 // Kunst & cultuur
14 april 2018
Roompot Vakanties blijft hoofdsponsor wielerploeg
Pijl
Roompot Vakanties zal ook de komende twee jaar optreden als hoofdsponsor van de pro-contin...
14 april 2018 // Sport