Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2

17 maart 2015 // Kunst & cultuur, Maatschappij
Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2
Sponsorreport is met 20 Nederlandse sponsorprofessionals bij het toonaangevende sponsorcongres IEG in Chicago.  Sponsors worden partners. Ilona Roolvink (ABN AMRO) en Tom van Kuyk (Rabobank) bespreken samen de eerste twee dagen van het IEG Conference in Chicago. Is exclusiviteit passé?


De rode draad van sponsoring wordt samen optrekken. In contentcreatie en relevante aanwezigheid. In de toekomst is wellicht geen ruimte meer voor exclusiviteit. Aan de sponsor en gesponsorde de taak om samen een unieke samenwerking op te bouwen en uit te werken. De koppeling naar Nederland is dan snel gemaakt. Het Stedelijk Museum is een goed voorbeeld.  


Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

24 juli 2017
Bestedingen muzieksponsoring naar $1.54 miljard
Pijl
De bestedingen muzieksponsoring stijgen in de Verenigde Staten in 2017 naarl $1.54 miljard...
24 juli 2017 // Entertainment
21 juli 2017
Ernst Kalbfleisch maakt transfer naar Qurrent
Pijl
Ernst Kalbfleisch wordt per ingang van september accountmanager sportmarketing bij Qurrent...
21 juli 2017 // Sport
19 juli 2017
Purpose Driven Commerce: Good is the New Cool!
Pijl
SE Consultancy en Sponsorreport organiseren op 12 september een congres rondom Purpose Dri...
19 juli 2017 // Maatschappij
19 juli 2017
Dopper en Unilever op Good is the New Cool
Pijl
Merijn Everaarts (Oprichter en CEO van Dopper) en Anniek Mauser (Directeur Duurzaamheid bi...
19 juli 2017 // Maatschappij
18 juli 2017
Vierdaagse, Defensie en Nijmegen trekken weer vijf jaar samen op
Pijl
De organisatie van de Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen is voor opnieuw ee...
18 juli 2017 // Sport