Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2

17 maart 2015 // Kunst & cultuur, Maatschappij
Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2
Sponsorreport is met 20 Nederlandse sponsorprofessionals bij het toonaangevende sponsorcongres IEG in Chicago.  Sponsors worden partners. Ilona Roolvink (ABN AMRO) en Tom van Kuyk (Rabobank) bespreken samen de eerste twee dagen van het IEG Conference in Chicago. Is exclusiviteit passé?


De rode draad van sponsoring wordt samen optrekken. In contentcreatie en relevante aanwezigheid. In de toekomst is wellicht geen ruimte meer voor exclusiviteit. Aan de sponsor en gesponsorde de taak om samen een unieke samenwerking op te bouwen en uit te werken. De koppeling naar Nederland is dan snel gemaakt. Het Stedelijk Museum is een goed voorbeeld.  


Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

26 september 2017
Volvo heroverweegt Volvo Ocean Races. Mark Turner stapt op
Pijl
De aangekondigde Volvo Ocean Race in 2019-2020 gaat niet door zoals gepland. CEO Mark Turn...
26 september 2017 // Sport
26 september 2017
Rabobank wordt sponsor Leeuwarden-Fryslân 2018
Pijl
De Friese Rabobanken, en Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland in het bijzonder, wordt p...
26 september 2017 // Kunst & cultuur
25 september 2017
Erik Ruts naar NOC*NSF: van brein naar hoofd
Pijl
Sponsorbrein Erik Ruts is 25 september gestart als Hoofd Partnerships bij NOC*NSF. Ruts ga...
25 september 2017 // Sport
25 september 2017
Omzet sponsoring bij Ajax naar € 29,1 miljoen
Pijl
Bij Ajax is de omzet uit sponsoring afgelopen boekjaar met 2,4 miljoen euro gestegen naar ...
25 september 2017 // Sport
25 september 2017
Softbalsters starten fundraisingcampagne
Pijl
De softbalsters van Team Kingdom of the Netherlands willen, wanneer softbal, net als honkb...
25 september 2017 // Sport