Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2

17 maart 2015 // Kunst & cultuur, Maatschappij
Vanuit Chicago: IEG2015 - Day 2
Sponsorreport is met 20 Nederlandse sponsorprofessionals bij het toonaangevende sponsorcongres IEG in Chicago.  Sponsors worden partners. Ilona Roolvink (ABN AMRO) en Tom van Kuyk (Rabobank) bespreken samen de eerste twee dagen van het IEG Conference in Chicago. Is exclusiviteit passé?


De rode draad van sponsoring wordt samen optrekken. In contentcreatie en relevante aanwezigheid. In de toekomst is wellicht geen ruimte meer voor exclusiviteit. Aan de sponsor en gesponsorde de taak om samen een unieke samenwerking op te bouwen en uit te werken. De koppeling naar Nederland is dan snel gemaakt. Het Stedelijk Museum is een goed voorbeeld.  


Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

23 november 2017
Musto kledingsponsor Nederlandse topzeilers Watersportverbond
Pijl
Watersportkledingmerk Musto wordt kledingsupplier van het Watersportverbond. Musto-distrib...
23 november 2017 // Sport
23 november 2017
Frank Woestenburg naar TVM
Pijl
Telegraaf-journalist Frank Woestenburg (47) is per 1 januari de nieuwe manager Corporate C...
23 november 2017 //
21 november 2017
vfonds hoofdsponsor IFFR
Pijl
Het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg is de komende drie jaar van de h...
21 november 2017 // Kunst & cultuur
20 november 2017
Unicef en CM.com kondigen strategisch partnerschap aan
Pijl
Unicef en CM.com kondigen een langdurig en strategisch partnerschap aan. De aankondiging k...
20 november 2017 // Maatschappij
17 november 2017
Vibes of the Week 2017-46
Pijl
ItaliŽ gaat ook niet naar het WK, volle focus op de schaatsbaan, van atletiektempel naar c...
17 november 2017 // Sport