Cruyff Foundation en VodafoneZiggo gaan 3-jarige samenwerking aan

18 december 2017 // Maatschappij, Sport
Cruyff Foundation en VodafoneZiggo gaan 3-jarige samenwerking aan
De Cruyff Foundation en VodafoneZiggo hebben een 3-jarig partnercontract ondertekend. Door de Cruyff Foundation te ondersteunen wil VodafoneZiggo het gedachtegoed van Johan Cruijff ondersteunen: jeugd vooruitbrengen door beweging. 

Dit gedachtegoed ligt in lijn met hun maatschappelijke programma Kansen voor Kinderen, dat is gericht op het verbinden van kansarme jongeren met de samenleving. Als kick-off verzorgden medewerkers van VodafoneZiggo vandaag een social mediatraining tijdens de jaarlijkse Cruyff Foundation Coachdag.

VodafoneZiggo ondersteunt de Cruyff Foundation omdat het bedrijf het belangrijk vindt dat iedereen kan deelnemen aan deze maatschappij. Gezamenlijk werken de Cruyff Foundation en VodafoneZiggo dan ook aan het verbinden en vooruitbrengen van jeugd in Nederland, een doel dat beide organisaties nauw aan het hart gaat. VodafoneZiggo zal de Cruyff Foundation de komende jaren met name ondersteunen door de expertise van hun medewerkers in te zetten, bijvoorbeeld tijdens evenementen en trainingen. 

Het eerste wapenfeit van de samenwerking vond afgelopen vrijdag plaats tijdens de Cruyff Foundation Coachdag in Den Haag, een jaarlijks terugkerend evenement voor Cruyff Coaches. Medewerkers van VodafoneZiggo verzorgden een social mediatraining voor deze groep mensen, die werkzaam zijn binnen een wijkorganisatie of sportverenging en door de Cruyff Foundation zijn opgeleid om jongeren langdurig te binden aan een Cruyff Court in hun buurt.

Marieke Dekker, directeur External Affairs VodafoneZiggo: "Bij VodafoneZiggo vinden wij plezier en vooruitgang in het leven van kinderen belangrijk. Ieder kind verdient namelijk een gezonde toekomst. Sport en spel zijn daarin een belangrijke stimulans. Om positieve impact te creëren werken we daarom graag samen met de Cruyff Foundation.”

Niels Meijer, directeur Cruyff Foundation: "Net als VodafoneZiggo vinden wij het belangrijk dat ieder kind mee kan doen in de maatschappij.  Met en zonder beperking, in de stad en daarbuiten.  VodafoneZiggo richt zich met hun maatschappelijk programma Kansen voor Kinderen op het verbinden van kansarme jongeren met de samenleving. Wij brengen kinderen vooruit door middel van sport en spel.  Ik ben ervan overtuigd dat we door deze samenwerking elkaar alleen maar kunnen versterken en nog meer impact kunnen maken.”
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

19 juni 2018
Gran Casino Nuland verlengt hoofdsponsoring FC Den Bosch
Pijl
Gran Casino Nuland heeft op donderdag 14 juni jl. tijdens het feestelijke FC Den Bosch-gal...
19 juni 2018 // Sport
19 juni 2018
Rabobank verlengt hoofdsponsorschap Rabo Bridge to Bridge
Pijl
Rabobank Arnhem en Omstreken is ook voor de komende twee jaar hoofdsponsor van de Rabo Bri...
19 juni 2018 // Sport
18 juni 2018
Sponsor OrangeGas koopt contract Van Lunteren vrij
Pijl
International Desiree van Lunteren is door haar privésponsor OrangeGas vrijgekocht bij de ...
18 juni 2018 // Sport
16 juni 2018
Vibes of the Week #24
Pijl
Naast het fantastische resultaat van Nadal hadden ook de Nederlandse dames mooie successen...
16 juni 2018 // Sport
14 juni 2018
HEMA en Voedselbank gaan landelijk samenwerken
Pijl
HEMA heeft haar pilot met 5 HEMA winkels en de Voedselbank Amsterdam succesvol afgerond. D...
14 juni 2018 // Maatschappij