KNSB en 100% NL geven startschot voor samenwerking

28 september 2017 // Media, Sport
KNSB en 100% NL geven startschot voor samenwerking
In De Ochtendshow met Lars is vandaag het startschot gegeven voor een tweejarige samenwerking tussen 100% NL en schaatsbond KNSB. 100% NL wordt mediapartner van de KNSB en verbindt zich aan de schaats- en skatesport tot en met 2019.

De focus van de samenwerking tussen KNSB en 100% NL ligt op het langebaanschaatsen, IJSTIJD!, marathonschaatsen, inline-skaten en natuurijs. Zo zal het radiostation met de muziek van Nederland zichtbaar aanwezig zijn bij alle nationale toernooien in Thialf. Vanaf het eerste grote toernooi, de KPN NK Afstanden, wordt een bocht 100% NL oranje gekleurd. Via diverse acties kunnen luisteraars tickets winnen en het eigen dweilorkest van 100% NL zal proberen nog meer sfeer te brengen op de schaatsbaan in Heerenveen.

‘IJSTIJD! Schaatsen in jouw buurt’ is een marketingcollectief van merken en tijdelijke ijsbanen, verspreid over 50 stadscentra en dorpspleinen in heel Nederland. Minimaal drie weken lang staan deze ijsbanen garant voor schaatsplezier en andere winterse activiteiten. Zo zal 100% NL met een promo tour langs diverse ijsbanen gaan en kunnen de ijsbaanbezoekers genieten van de 100% NL muziek.

Carlo de Boer, algemeen directeur 100% NL: "De samenwerking tussen de KNSB en 100% NL voelt voor mij als een logische stap waar twee werelden goed samenkomen. Het Nederlandse schaatsgevoel past perfect bij de frisse Nederlandse uitstraling van 100% NL.”
Piet Geurts, directeur-bestuurder KNSB: "Wij heten 100% NL van harte welkom als mediapartner van de KNSB. Schaatsen is een oer-Hollandse sport. Door de samenwerking met deze oer-Hollandse radiozender willen we onze band met alle schaatsfans en –liefhebbers nog verder uitbouwen.”
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 augustus 2018
Versterking voor Triple Double
Pijl
Sportmarketingbureau Triple Double heeft zich onlangs versterkt met Ton van der Leeden en ...
20 augustus 2018 // Sport
18 augustus 2018
Vibes of the Week #33
Pijl
Wisselende geluiden over de European Championships, de Davis Cup volledig op de schop en e...
18 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Rabobank wil ervaringen bieden die passen bij de Lowlands-bezoeker
Pijl
Met de Brasserie 2050, de grootste silent disco op donderdag, een uitgebreidere en nieuwe ...
16 augustus 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur
16 augustus 2018
Expedia nieuwe UEFA Champions League partner
Pijl
De Expedia Group is een nieuwe partner van de UEFA Champions League. Het contract met de o...
16 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Hoofdklasse start seizoen opnieuw met ABN AMRO Cup
Pijl
Voor de elfde keer is de ABN AMRO Cup het prestatietoernooi waarmee de teams zich voorbere...
16 augustus 2018 // Sport