Nationale-Nederlanden sponsor SBS-programma Vet Fit

14 februari 2018 // Media
Nationale-Nederlanden sponsor SBS-programma Vet Fit
Nationale-Nederlanden is sponsor van het nieuwe SBS6-programma 'Vet Fit', dat vanaf dinsdag 6 maart 2018 wekelijks te zien is.

Deelnemers aan 'Vet Fit' werken honderd dagen lang aan een fittere versie van zichzelf. Daarnaast wordt heel Nederland uitgedaagd om vanaf 14 februari 2018 mee te doen. Irene Moors presenteert het programma, waar ook bekende Nederlanders als Brace, OG3NE, René Froger en Anne-Marie Jung, de uitdaging aan gaan.

David Knibbe, CEO Nationale-Nederlanden: 'Wij willen mensen helpen hun financiŽle, maar ook sportieve doelen te bereiken. Nationale-Nederlanden is 'sponsor van alle hardlopers', van jong tot oud, en al jaren actief betrokken bij diverse activiteiten in de hardloopsport zoals de NN Marathon Rotterdam en de NN CPC Loop in Den Haag. Om een persoonlijk, sportief doel te realiseren helpt het om fit te zijn. Als sponsor van het programma Vet Fit hopen we dat we zoveel mogelijk mensen kunnen inspireren en motiveren om fitter te gaan leven.'
 
Vet Fit wordt vanaf dinsdag 6 maart wekelijks tussen 20.30 en 21.30 uur uitgezonden op SBS6. De serie bestaat uit twaalf afleveringen en is daarnaast te volgen via @vetfitnl, #vetfit, #elkestaptelt en de website.
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

16 februari 2018
Korean Vibes
Pijl
Wat een heerlijke week! 6x goud, 5x zilver, 2x brons. Lees het allemaal nog eens terug in ...
16 februari 2018 // Sport
14 februari 2018
Nationale-Nederlanden sponsor SBS-programma Vet Fit
Pijl
Nationale-Nederlanden is sponsor van het nieuwe SBS6-programma 'Vet Fit', dat vanaf dinsda...
14 februari 2018 // Media
14 februari 2018
Brunel HR partner Volvo Ocean Race
Pijl
Internationaal detacheringsbedrijf Brunel wordt Official Human Resources Partner van de Vo...
14 februari 2018 // Sport
14 februari 2018
Premier League rechten leveren weer meer op
Pijl
De mediarechten voor de wedstrijden in de Premier League voor de periode 2019-2022 zijn ve...
14 februari 2018 // Media // Sport
13 februari 2018
Rabobank Amsterdam langer hoofdsponsor Stedelijk
Pijl
Rabobank Amsterdam heeft het contract als hoofdsponsor van het Stedelijk Museum in Amsterd...
13 februari 2018 // Kunst & cultuur