Schaatsploeg Team LottoNL-Jumbo verlengt partnership met Capital Advertising

12 januari 2018 // Media, Sport
Schaatsploeg Team LottoNL-Jumbo verlengt partnership met Capital Advertising
Schaatsploeg Team LottoNL-Jumbo en Capital Advertising hebben deze week hun samenwerking met 1 jaar verlengd tot eind 2018. Beide partijen werken al een jaar samen op het gebied van Social Media. De resultaten zijn dermate positief dat het partnership wordt gecontinueerd. 

"Mede dankzij de adviezen en inspanningen van Capital Advertising zien we een positieve tendens op het gebied van engagement en het aantal fans dat ons via Social Media volgt”, zegt Tim Senden, verantwoordelijk voor de communicatie bij de schaatsploeg. "Daarom ben ik blij dat we de samenwerking voortzetten.”
 
Ook Marc Kiemeney, directeur van Capital Advertising, kijkt uit naar de verdere samenwerking: "Het is mooi om dit fantastische team te mogen ondersteunen’’, zegt hij. "Door de optimalisering van de Social Media-kanalen stijgt het aantal fans en de betrokkenheid sterk. De communicatiekracht van het team wordt daarmee vergroot. Hierdoor kunnen nog meer liefhebbers de verrichtingen van de schaatsers volgen in de aanloop naar Pyeongchang en krijgen de ploeg en sponsoren nog meer exposure.’’

Capital Advertising ontwikkelt al ruim 25 jaar toonaangevende campagnes. Het bureau heeft veel affiniteit met sport en is verbonden aan LottoNL-Jumbo Schaatsen, LottoNL-Jumbo Cycling, NN Running Team, PSV en Ajax. Met klanten zoals Heineken, Van Lanschot en Invicta heeft het bureau ook buiten de sport diverse relaties.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

25 mei 2018
Ministerie van Defensie meerjarig hoofdpartner van NEMO Science Museum
Pijl
NEMO Science Museum en het ministerie van Defensie zijn per 1 juli 2018 een meerjarig part...
25 mei 2018 // Maatschappij
25 mei 2018
Eerste Divisie dichtbij nieuwe naamgever
Pijl
De Eerste Divisie is dichtbij een nieuwe naamgever. Dat zegt Marc Boele, directeur van de ...
25 mei 2018 // Sport
25 mei 2018
PlayStation verlengt UEFA Champions League partnership
Pijl
PlayStation verlengt de samenwerking met de UEFA Champions League met drie jaar tot en met...
25 mei 2018 // Sport
24 mei 2018
Samenwerking IFFR en Buma Cultuur
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) gaat vanaf zijn 48ste editie in 2019 een nie...
24 mei 2018 // Kunst & cultuur
24 mei 2018
Holland Casino nieuwe Partner in Business AZ
Pijl
AZ heeft Holland Casino Amsterdam West aan zich gebonden als Partner in Business. Beide pa...
24 mei 2018 // Sport