SLAM! en Jupiler League willen samen stadions vullen

5 oktober 2017 // Media, Sport
SLAM! en Jupiler League willen samen stadions vullen
Het meest selectieve radiostation in de leeftijdsgroep 18-34 jaar en de tweede grootste sportcompetitie van Nederland gaan per direct samenwerken. 

Met het mediapartnership met SLAM! in voetbalseizoen 2017-2018 wil de Jupiler League een jong volwassendoelgroep bereiken. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.

"We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep 18 tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond. SLAM! vult daarmee voor ons een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken”, aldus Marc Boele, Algemeen Directeur Coöperatie Eerste Divisie (Jupiler League).

Het komende seizoen komt de Jupiler League geregeld terug on air op SLAM!. De dagen voor iedere speelronde worden onder meer Informercials uitgezonden die het wedstrijdbezoek aanjagen. Daarnaast staan er nog ludieke stadionactivaties in de planning, waarbij luisteraars van SLAM! bij de wedstrijden mooie prijzen kunnen winnen. In de winterstop volgt bovendien twee weken lang een winactie rondom halve seizoenkaarten in de Jupiler League.

Jonathan Kenemans, Marketing & Creative Director SLAM!: "SLAM! staat voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om officiële partner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van onze luisteraars.”
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

17 november 2017
Vibes of the Week 2017-46
Pijl
Italië gaat ook niet naar het WK, volle focus op de schaatsbaan, van atletiektempel naar c...
17 november 2017 // Sport
17 november 2017
Nominatie voor ‘Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'
Pijl
Het boek 'Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport' van Robert Kok en Hugo Gruijters ...
17 november 2017 // Sport
16 november 2017
Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes
Pijl
Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage A...
16 november 2017 // Kunst & cultuur
16 november 2017
NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar
Pijl
NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. He...
16 november 2017 // Sport
16 november 2017
KPN opnieuw hoofdsponsor Coolste Baan van Nederland
Pijl
KPN is opnieuw de hoofdsponsor van de Coolste Baan van Nederland die volgend jaar plaatsvi...
16 november 2017 // Sport