SLAM! en Jupiler League willen samen stadions vullen

5 oktober 2017 // Media, Sport
SLAM! en Jupiler League willen samen stadions vullen
Het meest selectieve radiostation in de leeftijdsgroep 18-34 jaar en de tweede grootste sportcompetitie van Nederland gaan per direct samenwerken. 

Met het mediapartnership met SLAM! in voetbalseizoen 2017-2018 wil de Jupiler League een jong volwassendoelgroep bereiken. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.

"We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep 18 tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond. SLAM! vult daarmee voor ons een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken”, aldus Marc Boele, Algemeen Directeur Coöperatie Eerste Divisie (Jupiler League).

Het komende seizoen komt de Jupiler League geregeld terug on air op SLAM!. De dagen voor iedere speelronde worden onder meer Informercials uitgezonden die het wedstrijdbezoek aanjagen. Daarnaast staan er nog ludieke stadionactivaties in de planning, waarbij luisteraars van SLAM! bij de wedstrijden mooie prijzen kunnen winnen. In de winterstop volgt bovendien twee weken lang een winactie rondom halve seizoenkaarten in de Jupiler League.

Jonathan Kenemans, Marketing & Creative Director SLAM!: "SLAM! staat voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om officiële partner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van onze luisteraars.”
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 april 2018
Vibes of the Week #16
Pijl
Het kampioenschap van PSV en Manchester City! Dit en meer lees je in de Vibes of the Week ...
20 april 2018 // Sport
20 april 2018
Janneke Staarink verruilt IFFR voor De Doelen
Pijl
Directeur Janneke Staarink verlaat het International Film Festival Rotterdam om de nieuwe ...
20 april 2018 // Kunst & cultuur
20 april 2018
Anne Loes Kokhuis naar Watersportverbond
Pijl
Het Watersportverbond heeft Anne Loes Kokhuis aangesteld als nieuwe manager Commercie & Co...
20 april 2018 // Sport
20 april 2018
Oosterwegel Sponsor en Business manager Strong Viking
Pijl
Tom Oosterwegel is per 16 april begonnen als sponsor en business manager bij Strong Viking...
20 april 2018 // Sport
20 april 2018
Nlsportraad adviseert gunstiger fiscaal klimaat voor sponsors sportevenementen
Pijl
De Nederlandse Sportraad (NLsportraad) adviseert het kabinet dat er een gunstiger fiscaal...
20 april 2018 // Sport