Opinie

20 april 2018   //
Stellingname
Niet mee bemoeien was altijd de stelregel voor een sponsor als de organisatie die je sponsort onder vuur ligt. Maar kun je daar in het #metoo tijdperk nog wel mee wegkomen? Lees verder
Marcel Beerthuizen
30 januari 2018   //
Olympische sponsoring
Het is nog 10 dagen voor dat de Winterspelen beginnen. Langzaam maar zeker komen de Olympische campagnes op gang. De Olympische Barometer loopt echter nog niet storm. Lees verder
Ad Maatjens
28 december 2016   //
Blind
Help, we zijn blind! Dat zegt Michael van Grunsven in zijn column over sponsoring en sportmarketing. De schuld daarvan ligt bij de media- en reclamebureaus. Ruud de Langen, CEO Mindshare, reageert. Lees verder
Ruud de Langen
28 december 2016   //
Oogkleppen
Volgens Michel van Grunsven heeft het overgrote deel van de reclame-, media- en communicatiebureaus een blinde vlek voor sponsoring. Dat scheelt sponsoring honderden miljoen euro’s stelt hij. Marcel Beerthuizen reageert. Lees verder
Marcel Beerthuizen
9 december 2016   //
“Keep cool and stay cool
NOC*NSF verliest dit jaar vier Partners in Sport. Is het toeval en heeft ieder zijn eigen redenen, is de sponsorpropositie niet meer geschikt of is er meer aan de hand. Het advies van Erik Ruts aan NOC*NSF is 'Keep cool and stay cool'. Lees verder
Erik Ruts
9 december 2016   //
Daadkracht tonen!
NOC*NSF verliest dit jaar vier Partners in Sport. Is het toeval en heeft ieder zijn eigen redenen, is de sponsorpropositie niet meer geschikt of is er meer aan de hand. Volgens Jan Paul de Wildt (Kumpany) is er daadkracht nodig. Lees verder
Jan Paul de Wildt

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 augustus 2018
Versterking voor Triple Double
Pijl
Sportmarketingbureau Triple Double heeft zich onlangs versterkt met Ton van der Leeden en ...
20 augustus 2018 // Sport
18 augustus 2018
Vibes of the Week #33
Pijl
Wisselende geluiden over de European Championships, de Davis Cup volledig op de schop en e...
18 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Rabobank wil ervaringen bieden die passen bij de Lowlands-bezoeker
Pijl
Met de Brasserie 2050, de grootste silent disco op donderdag, een uitgebreidere en nieuwe ...
16 augustus 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur
16 augustus 2018
Expedia nieuwe UEFA Champions League partner
Pijl
De Expedia Group is een nieuwe partner van de UEFA Champions League. Het contract met de o...
16 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Hoofdklasse start seizoen opnieuw met ABN AMRO Cup
Pijl
Voor de elfde keer is de ABN AMRO Cup het prestatietoernooi waarmee de teams zich voorbere...
16 augustus 2018 // Sport