Opinie

30 januari 2018   //
Olympische sponsoring
Het is nog 10 dagen voor dat de Winterspelen beginnen. Langzaam maar zeker komen de Olympische campagnes op gang. De Olympische Barometer loopt echter nog niet storm. Lees verder
Ad Maatjens
28 december 2016   //
Blind
Help, we zijn blind! Dat zegt Michael van Grunsven in zijn column over sponsoring en sportmarketing. De schuld daarvan ligt bij de media- en reclamebureaus. Ruud de Langen, CEO Mindshare, reageert. Lees verder
Ruud de Langen
28 december 2016   //
Oogkleppen
Volgens Michel van Grunsven heeft het overgrote deel van de reclame-, media- en communicatiebureaus een blinde vlek voor sponsoring. Dat scheelt sponsoring honderden miljoen euro’s stelt hij. Marcel Beerthuizen reageert. Lees verder
Marcel Beerthuizen
9 december 2016   //
“Keep cool and stay cool
NOC*NSF verliest dit jaar vier Partners in Sport. Is het toeval en heeft ieder zijn eigen redenen, is de sponsorpropositie niet meer geschikt of is er meer aan de hand. Het advies van Erik Ruts aan NOC*NSF is 'Keep cool and stay cool'. Lees verder
Erik Ruts
9 december 2016   //
Daadkracht tonen!
NOC*NSF verliest dit jaar vier Partners in Sport. Is het toeval en heeft ieder zijn eigen redenen, is de sponsorpropositie niet meer geschikt of is er meer aan de hand. Volgens Jan Paul de Wildt (Kumpany) is er daadkracht nodig. Lees verder
Jan Paul de Wildt
2 november 2016   //
Michel van Grunsven: Blinde vlek
Tijdens zijn eerste werkervaring als trainee bij Media Exposure (nu MECC Global) en reclamebureau BBCW (later Y&R Amsterdam, inmiddels ter ziele) viel het Michel van Grunsven op dat het middel sponsoring geen plek had in de hoofden, harten of systeme... Lees verder
Michel van Grunsven

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

22 februari 2018
Sponsors, Feyenoord en PSV komen op voor de Hartstichting
Pijl
Opel en Philips, sponsors van respectievelijk Feyenoord en PSV en beiden samenwerkingspart...
22 februari 2018 // Maatschappij // Sport
21 februari 2018
Kumpany versterkt zich met Diederik van Gelder
Pijl
Activatiebureau Kumpany heeft het managementteam versterkt met Diederik van Gelder. Hij wo...
21 februari 2018 // Entertainment // Sport
21 februari 2018
BankGiro Loterij schenkt € 74,8 miljoen aan culturele sector
Pijl
78 culturele organisaties hebben op het Goed Geld Gala van de BankGiro Loterij ruim € 74,8...
21 februari 2018 // Kunst & cultuur
21 februari 2018
TKH Group hoofdsponsor Reisopera
Pijl
Met ingang van komend seizoen 2018/19 heeft de Nederlandse Reisopera voor het eerst in zij...
21 februari 2018 // Kunst & cultuur
20 februari 2018
Jupiler wordt Belgium
Pijl
Jupiler verdwijnt uit de rekken. Dat was de boodschap die eergister heel België in haar gr...
20 februari 2018 // Sport