Opinie

30 januari 2018   //
Olympische sponsoring
Het is nog 10 dagen voor dat de Winterspelen beginnen. Langzaam maar zeker komen de Olympische campagnes op gang. De Olympische Barometer loopt echter nog niet storm. Lees verder
Ad Maatjens
28 december 2016   //
Blind
Help, we zijn blind! Dat zegt Michael van Grunsven in zijn column over sponsoring en sportmarketing. De schuld daarvan ligt bij de media- en reclamebureaus. Ruud de Langen, CEO Mindshare, reageert. Lees verder
Ruud de Langen
28 december 2016   //
Oogkleppen
Volgens Michel van Grunsven heeft het overgrote deel van de reclame-, media- en communicatiebureaus een blinde vlek voor sponsoring. Dat scheelt sponsoring honderden miljoen euro’s stelt hij. Marcel Beerthuizen reageert. Lees verder
Marcel Beerthuizen
9 december 2016   //
“Keep cool and stay cool
NOC*NSF verliest dit jaar vier Partners in Sport. Is het toeval en heeft ieder zijn eigen redenen, is de sponsorpropositie niet meer geschikt of is er meer aan de hand. Het advies van Erik Ruts aan NOC*NSF is 'Keep cool and stay cool'. Lees verder
Erik Ruts
9 december 2016   //
Daadkracht tonen!
NOC*NSF verliest dit jaar vier Partners in Sport. Is het toeval en heeft ieder zijn eigen redenen, is de sponsorpropositie niet meer geschikt of is er meer aan de hand. Volgens Jan Paul de Wildt (Kumpany) is er daadkracht nodig. Lees verder
Jan Paul de Wildt
2 november 2016   //
Michel van Grunsven: Blinde vlek
Tijdens zijn eerste werkervaring als trainee bij Media Exposure (nu MECC Global) en reclamebureau BBCW (later Y&R Amsterdam, inmiddels ter ziele) viel het Michel van Grunsven op dat het middel sponsoring geen plek had in de hoofden, harten of systeme... Lees verder
Michel van Grunsven

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

18 april 2018
Peugeot steunt nieuwe tennisgeneratie
Pijl
Vier aanstormende Nederlandse tennistalenten weten zich vanaf heden gesteund door Peugeot ...
18 april 2018 // Sport
18 april 2018
Océ en NEMO sluiten partnership
Pijl
Océ en NEMO Science Museum maken vandaag bekend een partnership te zijn aangegaan. Océ ste...
18 april 2018 // Maatschappij
17 april 2018
CM.com verstevigt positie in sportmarkt met overname EventsIT
Pijl
Communicatie- en betaalplatform CM.com neemt EventsIT, specialist in ICT en ticketing voor...
17 april 2018 // Sport
16 april 2018
Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years breed ondersteund
Pijl
De tentoonstelling in de Kunsthal ‘Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years’, ter gelegenheid...
16 april 2018 // Kunst & cultuur
14 april 2018
Roompot Vakanties blijft hoofdsponsor wielerploeg
Pijl
Roompot Vakanties zal ook de komende twee jaar optreden als hoofdsponsor van de pro-contin...
14 april 2018 // Sport