SportVibes United

SportVibes United

The Add Excitement Company
Passie voor sport, creativiteit, kennis van digitale media, event management en sportexploitatie komen samen in SportVibes United, het bureau dat is ontstaan uit de fusie tussen het Delftse sportevenementenbureau Shivers en het Haagse sportmarketingbureau SportVibes.


SportVibes United krijgt met SportVibes Marketing, Events en Digital drie gespecialiseerde business units. Het nieuwe SportVibes United zal worden aangestuurd door Hans-Willem Dicke (managing director), Imre van Leeuwen (director Events), Frans Vleggeert (director Marketing) en Teun Verheij (director Digital). Klanten zijn onder meer Amstel, ATPI Events, Brooks Europe, Coca-Cola Nederland, Danone, Eneco, KNLTB, Le Champion, NOC*NSF, Q-Music, Red Bull, Staatsloterij, Stichting ALS Nederland en TomTom.



Laatste nieuws

20 juli 2018
GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen
Pijl
Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het...
20 juli 2018 // Sport
20 juli 2018
Vibes of the Week #29
Pijl
Van het WK naar de Tour de France. Dylan Groenewegen moest helaas naar huis, maar staat we...
20 juli 2018 // Sport
19 juli 2018
Tonzon wordt nieuwe partner IJSTIJD!
Pijl
De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkere...
19 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
KNVB en Gillette sluiten partnership
Pijl
De KNVB en Gillette, scheersysteemproducent van het Amerikaanse levensmiddelenbedrijf Proc...
17 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
Nieuwe samenwerking IFFR en Kaapse Brouwers Rotterdam
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) is een nieuwe samenwerking aangegaan met Kaap...
17 juli 2018 // Kunst & cultuur