FedEx verlengt sponsoring UEFA Europa League

12 september 2018 // Sport
FedEx verlengt sponsoring UEFA Europa League
FedEx Express verlengt de sponsoring van de UEFA Europa League met drie seizoenen van 2018 tot 2021. FedEx Express was de afgelopen drie seizoenen ook al hoofdsponsor van de UEFA Europa League, en blijft dus ook de komende jaren een Official Sponsor van Europa's grootste voetbaltoernooi.

"Voetbal bewijst telkens opnieuw dat het mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbindt via gedeelde passie voor de sport", aldus Raj Subramaniam, Executive Vice President en Chief Marketing en Communications Officer, FedEx Corp. "De rol van voetbal in het verbinden van mensen weerspiegelt wat wij bij FedEx, als wereldwijde leider in de logistieke sector, elke dag doen Ė namelijk het creŽren van fysieke en digitale connecties die nieuwe mogelijkheden bieden voor individuen, ondernemers en grote en kleine bedrijven."

ĎíFedEx blijft een toonaangevende logistieke onderneming in Europe uitbouwen en versterkt daarnaast zijn betrokkenheid bij Europees voetbal en de mogelijkheden die het voetbal biedt. Naast onze professionele sponsoring, stelt onze samenwerking met de UEFA Foundation for Children ons ook in staat om programma's zoals Field in a Boxô op te zetten. Hierbij geven we jonge spelers een betere toegang tot de sport en creŽren daarmee nieuwe kansen voor lokale gemeenschappen en buurten. Ons team is ongelofelijk trots op dit aspect van deze sponsoring", aldus Bert Nappier, President van FedEx Express Europe en CEO van TNT Express.

"We zijn verheugd dat FedEx Express de sponsoring van de UEFA Europa League heeft vernieuwd voor het seizoen van 2018 tot 2021. We kijken er naar uit om onze sterke relatie met FedEx verder uit te bouwen, en om onze collectieve doelstelling te realiseren om deze competities verder te laten groeien en om de sponsoring te versterken. We zijn heel tevreden met de eerste drie jaar sponsoring van FedEx Express en we kijken uit naar wat de komende drie seizoenen brengen," zegt Guy-Laurent Epstein, marketingdirecteur van UEFA Events SA.

Sponsorreport organiseert op 11 oktober een roadtrip naar UEFA in Zwitserland. Informatie en inschrijven kan hier
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

21 september 2018
BMW verbindt zich aan Dam tot Dam Park 2018
Pijl
Vanaf 2018 is Dusseldorp BMW vanuit haar vestiging in Zaandam de allereerste automative pa...
21 september 2018 // Sport
21 september 2018
Vibes of the Week #38
Pijl
Het was de week van de twee ĎJames Deansí van de Nederlandse sport: Jeffrey Herlings en Ma...
21 september 2018 // Sport
20 september 2018
Quote en Players United presenteren duurste voetbalteam ter wereld
Pijl
Op zondag 24 september neemt een selectie van Quote 500-leden het in een unieke wedstrijd...
20 september 2018 // Maatschappij // Sport
20 september 2018
Robeco Summernights worden BankGiro Loterij ZomerConcerten
Pijl
De zomerprogrammering van het Koninklijk Concertgebouw heet voortaan BankGiro Loterij Zome...
20 september 2018 // Kunst & cultuur
19 september 2018
KNSB en commerciŽle teams bereiken overeenstemming licenties
Pijl
De KNSB heeft met commerciŽle teams in het langebaanschaatsen een nieuwe licentieovereenk...
19 september 2018 // Sport