Flexfactory nieuwe hoofdsponsor De Graafschap

3 augustus 2017 // Sport
Flexfactory nieuwe hoofdsponsor De Graafschap
Flexfactory uit Doetinchem is het komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van De Graafschap. Het bedrijf dat – via haar drie merken Match4u, Fides Uitzendgroep en Seesing Personeel – een breed pakket HR diensten biedt, is al meerdere jaren actief betrokken bij de club, onder meer via eigenaar Clemens van Lent.

"Flexfactory is de verbinding tussen onze drie gevestigde merken en wij zien dit hoofdsponsorschap als dé manier om deze collectieve merknaam ineens, zowel regionaal als nationaal, op de kaart te zetten”, aldus Van Lent.

Dit nieuws zal voor sommigen als verrassing komen, omdat via het circuit begin juni reeds bekend werd dat Seesing Personeel – afgelopen jaar trotse hoofdsponsor van de Superboeren – had besloten weer de stap naar Official Partner te zetten. Op dat moment werd al druk gewerkt aan dit plan en was het nog te vroeg om iets te communiceren.

Ronald Hilberdink, Operationeel Directeur voor Flexfactory, is erg blij dat het nieuws nu bekend is. "Uit onze ervaringen van afgelopen jaar met Seesing Personeel kennen we de meerwaarde van het hoofdsponsorschap van De Graafschap. Middels onze overkoepelende Flexfactory organisatie verbinden wij een zeer breed scala aan HR-oplossingen terwijl wij het bijzondere karakter van iedere onderneming binnen onze groep behouden. Dit is waar wij ons onderscheiden van de massa. Zoiets moois zetten we graag ineens goed op de kaart, en dit hoofdsponsorschap is daarvoor de manier. Wij voelen ons vanuit onze manier van werken en regionale verbondenheid goed thuis bij deze club. Kortom, wij vinden het fantastisch dat deze club onze naam draagt en wij er samen voor zorgen dat deze regio succesvol op de kaart blijft staan als het gaat om werken, wonen en topsport.”

Hans Veldhorst, Algemeen Bestuurder van De Graafschap is heel blij met de nieuwe shirtsponsor. "Het partnership met Seesing Personeel was het afgelopen seizoen voor ons in alle opzichten geslaagd. We weten wat we aan elkaar hebben en zien duidelijk waar we elkaar kunnen versterken. Dat we het komend seizoen met de naam Flexfactory op de borst spelen, is voor De Graafschap fantastisch. Ik voorzie dat ons partnership op diverse fronten benut zal worden en wij de naam Flexfactory, net als die van Seesing Personeel, snel bekendheid gaan geven.”

Over Flexfactory
Flexfactory biedt – via haar drie merken Match 4u, Fides Uitzendgroep en Seesing Personeel – een breed pakket HR diensten, zoals uitzenden, opleiden, werving & selectie, detacheren, poolmanagement, workforce management op locatie voor Nederlandse of Europese arbeidsmigranten, of een combinatie hiervan.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

21 augustus 2017
Martin Glas hoofdsponsor FC Oss
Pijl
Martin Glas is de nieuwe hoofdsponsor van FC Oss. Het Eindhovense glasbedrijf geeft met de...
21 augustus 2017 // Sport
21 augustus 2017
Topmarketeer Afdhel Aziz naar Nederland
Pijl
Op 12 september spreekt de Amerikaanse topmarketeer en inspirator Afdhel Aziz in Rotterdam...
21 augustus 2017 // Maatschappij
21 augustus 2017
IKO Insulations hoofdsponsor nieuwe schaatsploeg
Pijl
IKO Insulations is de nieuwe hoofdsponsor van het schaatsteam dat onder leiding staat van ...
21 augustus 2017 // Sport
21 augustus 2017
Ook Mascha van Werven van KNSB naar Vitesse
Pijl
Per 1 september neemt Mascha van Werven, Manager Marketing, Communicatie en Media, afschei...
21 augustus 2017 // Sport
20 augustus 2017
Maradona traint Nederlands amateurteam
Pijl
Ter voorbereiding op KampioensKoorts 2018, een campagne van Keuken Kampioen en FOX Sports,...
20 augustus 2017 // Sport