Flexfactory nieuwe hoofdsponsor De Graafschap

3 augustus 2017 // Sport
Flexfactory nieuwe hoofdsponsor De Graafschap
Flexfactory uit Doetinchem is het komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van De Graafschap. Het bedrijf dat – via haar drie merken Match4u, Fides Uitzendgroep en Seesing Personeel – een breed pakket HR diensten biedt, is al meerdere jaren actief betrokken bij de club, onder meer via eigenaar Clemens van Lent.

"Flexfactory is de verbinding tussen onze drie gevestigde merken en wij zien dit hoofdsponsorschap als dé manier om deze collectieve merknaam ineens, zowel regionaal als nationaal, op de kaart te zetten”, aldus Van Lent.

Dit nieuws zal voor sommigen als verrassing komen, omdat via het circuit begin juni reeds bekend werd dat Seesing Personeel – afgelopen jaar trotse hoofdsponsor van de Superboeren – had besloten weer de stap naar Official Partner te zetten. Op dat moment werd al druk gewerkt aan dit plan en was het nog te vroeg om iets te communiceren.

Ronald Hilberdink, Operationeel Directeur voor Flexfactory, is erg blij dat het nieuws nu bekend is. "Uit onze ervaringen van afgelopen jaar met Seesing Personeel kennen we de meerwaarde van het hoofdsponsorschap van De Graafschap. Middels onze overkoepelende Flexfactory organisatie verbinden wij een zeer breed scala aan HR-oplossingen terwijl wij het bijzondere karakter van iedere onderneming binnen onze groep behouden. Dit is waar wij ons onderscheiden van de massa. Zoiets moois zetten we graag ineens goed op de kaart, en dit hoofdsponsorschap is daarvoor de manier. Wij voelen ons vanuit onze manier van werken en regionale verbondenheid goed thuis bij deze club. Kortom, wij vinden het fantastisch dat deze club onze naam draagt en wij er samen voor zorgen dat deze regio succesvol op de kaart blijft staan als het gaat om werken, wonen en topsport.”

Hans Veldhorst, Algemeen Bestuurder van De Graafschap is heel blij met de nieuwe shirtsponsor. "Het partnership met Seesing Personeel was het afgelopen seizoen voor ons in alle opzichten geslaagd. We weten wat we aan elkaar hebben en zien duidelijk waar we elkaar kunnen versterken. Dat we het komend seizoen met de naam Flexfactory op de borst spelen, is voor De Graafschap fantastisch. Ik voorzie dat ons partnership op diverse fronten benut zal worden en wij de naam Flexfactory, net als die van Seesing Personeel, snel bekendheid gaan geven.”

Over Flexfactory
Flexfactory biedt – via haar drie merken Match 4u, Fides Uitzendgroep en Seesing Personeel – een breed pakket HR diensten, zoals uitzenden, opleiden, werving & selectie, detacheren, poolmanagement, workforce management op locatie voor Nederlandse of Europese arbeidsmigranten, of een combinatie hiervan.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

18 januari 2018
Players United Events & Consultancy versterkt zich
Pijl
Players United Events & Consultancy heeft zich versterkt met Robin van Vliet (Strategy & C...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Opel onderzoekt DNA Feyenoord-supporters
Pijl
Op initiatief van Opel gaat presentator en Feyenoord-supporter Sander de Kramer uitzoeken ...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Hightech schaatsstoel KPN helpt allerjongsten het ijs op
Pijl
Telecomprovider en ICT-dienstverlener KPN introduceert vandaag samen met meervoudig Olympi...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Golazo neemt aandeel in Triple Double
Pijl
Het Belgische sportmarketingbureau Golazo heeft een substantieel aandeel genomen in Triple...
18 januari 2018 // Sport
17 januari 2018
Eerste sprekers aangekondigd voor Sponsorreport Jaarcongres
Pijl
Thomas van Schaik, Manager Marketing en Commercie NOC*NSF; Bart Rutten, algemeen directeur...
17 januari 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur // Sport