Flexfactory nieuwe hoofdsponsor De Graafschap

3 augustus 2017 // Sport
Flexfactory nieuwe hoofdsponsor De Graafschap
Flexfactory uit Doetinchem is het komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van De Graafschap. Het bedrijf dat – via haar drie merken Match4u, Fides Uitzendgroep en Seesing Personeel – een breed pakket HR diensten biedt, is al meerdere jaren actief betrokken bij de club, onder meer via eigenaar Clemens van Lent.

"Flexfactory is de verbinding tussen onze drie gevestigde merken en wij zien dit hoofdsponsorschap als dé manier om deze collectieve merknaam ineens, zowel regionaal als nationaal, op de kaart te zetten”, aldus Van Lent.

Dit nieuws zal voor sommigen als verrassing komen, omdat via het circuit begin juni reeds bekend werd dat Seesing Personeel – afgelopen jaar trotse hoofdsponsor van de Superboeren – had besloten weer de stap naar Official Partner te zetten. Op dat moment werd al druk gewerkt aan dit plan en was het nog te vroeg om iets te communiceren.

Ronald Hilberdink, Operationeel Directeur voor Flexfactory, is erg blij dat het nieuws nu bekend is. "Uit onze ervaringen van afgelopen jaar met Seesing Personeel kennen we de meerwaarde van het hoofdsponsorschap van De Graafschap. Middels onze overkoepelende Flexfactory organisatie verbinden wij een zeer breed scala aan HR-oplossingen terwijl wij het bijzondere karakter van iedere onderneming binnen onze groep behouden. Dit is waar wij ons onderscheiden van de massa. Zoiets moois zetten we graag ineens goed op de kaart, en dit hoofdsponsorschap is daarvoor de manier. Wij voelen ons vanuit onze manier van werken en regionale verbondenheid goed thuis bij deze club. Kortom, wij vinden het fantastisch dat deze club onze naam draagt en wij er samen voor zorgen dat deze regio succesvol op de kaart blijft staan als het gaat om werken, wonen en topsport.”

Hans Veldhorst, Algemeen Bestuurder van De Graafschap is heel blij met de nieuwe shirtsponsor. "Het partnership met Seesing Personeel was het afgelopen seizoen voor ons in alle opzichten geslaagd. We weten wat we aan elkaar hebben en zien duidelijk waar we elkaar kunnen versterken. Dat we het komend seizoen met de naam Flexfactory op de borst spelen, is voor De Graafschap fantastisch. Ik voorzie dat ons partnership op diverse fronten benut zal worden en wij de naam Flexfactory, net als die van Seesing Personeel, snel bekendheid gaan geven.”

Over Flexfactory
Flexfactory biedt – via haar drie merken Match 4u, Fides Uitzendgroep en Seesing Personeel – een breed pakket HR diensten, zoals uitzenden, opleiden, werving & selectie, detacheren, poolmanagement, workforce management op locatie voor Nederlandse of Europese arbeidsmigranten, of een combinatie hiervan.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

17 oktober 2017
Roosmarijn Reijmer Hoofd Marketing Friendly Fire
Pijl
Roosmarijn Reijmer versterkt vanaf 1 januari 2018 concert- en evenementenorganisator Frien...
17 oktober 2017 // Entertainment
16 oktober 2017
Tienpont:
Pijl
In een persbericht laat Simeon Tienpont, tot voor kort schipper bij Team AkzoNobel, weten ...
16 oktober 2017 // Sport
16 oktober 2017
NOC*NSF en Zilveren Kruis blijven samenwerken
Pijl
NOC*NSF en Zilveren Kruis gaan een nieuw partnership aan maar slaan daarbij een nieuwe weg...
16 oktober 2017 // Sport
14 oktober 2017
Justlease stopt sponsoring schaatsteam Wüst
Pijl
Schaatsers Ireen Wüst, Jan Blokhuijsen en Antoinette de Jong moeten aan het einde van het ...
14 oktober 2017 // Sport
14 oktober 2017
AkzoNobel stuurt schipper Tienpont weg
Pijl
Simeon Tienpont is niet langer schipper van team Team AkzoNobel in de Volvo Ocean Race. Vo...
14 oktober 2017 // Sport