Heracles-fans met Asito limousine naar uitwedstrijden

1 augustus 2017 // Sport
Heracles-fans met Asito limousine naar uitwedstrijden
Fans van Heracles Almelo maken vanaf dit seizoen kans om met een luxe limousine naar de uitwedstrijden van hun club mee te reizen. De Asito VIP Limo neemt negen keer per seizoen acht fans mee voor een luxe VIP arrangement bij de leukste uitwedstrijden van het seizoen.

Sander Haas, communicatiemanager bij Asito: ‘We wilden graag iets bijzonders doen voor de Heracles supporters. Iets nieuws, iets waarmee we iedere fan een plezier zouden doen. Vanuit deze wens is de Asito VIP Limo geboren. Acht fans die in een luxe limousine, met champagne en hapjes aan boord, meereizen naar de meest interessante uitwedstrijden. Uiteraard inclusief hapje en drankje in het stadion en een plek op de VIP tribune.’

Negen keer per jaar gaat de Asito VIP Limo rijden. Naast de topwedstrijden zoals tegen Feyenoord, PSV en Ajax, rijdt de limousine ook naar FC Twente, Vitesse, Utrecht, AZ en PEC. De eerste keer dat hij rijdt is tegen SC Heerenveen op 19 augustus.

De eerste winnaars zijn tijdens de Open Dag van Heracles verrast. Heracles spelers schoten vier speciale ballen de tribune in. Degene die een bal ving, mag iemand meenemen in de limousine. Voor de andere wedstrijden waar de limousine naartoe rijdt, worden de ballen voor aanvang van de voorafgaande thuiswedstrijd de tribunes ingeschoten.
Meer over (tags): Sponsoractivaties,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

18 januari 2018
Players United Events & Consultancy versterkt zich
Pijl
Players United Events & Consultancy heeft zich versterkt met Robin van Vliet (Strategy & C...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Opel onderzoekt DNA Feyenoord-supporters
Pijl
Op initiatief van Opel gaat presentator en Feyenoord-supporter Sander de Kramer uitzoeken ...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Hightech schaatsstoel KPN helpt allerjongsten het ijs op
Pijl
Telecomprovider en ICT-dienstverlener KPN introduceert vandaag samen met meervoudig Olympi...
18 januari 2018 // Sport
18 januari 2018
Golazo neemt aandeel in Triple Double
Pijl
Het Belgische sportmarketingbureau Golazo heeft een substantieel aandeel genomen in Triple...
18 januari 2018 // Sport
17 januari 2018
Eerste sprekers aangekondigd voor Sponsorreport Jaarcongres
Pijl
Thomas van Schaik, Manager Marketing en Commercie NOC*NSF; Bart Rutten, algemeen directeur...
17 januari 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur // Sport