HiKOKI nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

9 mei 2018 // Sport
HiKOKI nieuwe shirtsponsor FC Utrecht
Hitachi Power Tools wordt de nieuwe shirtsponsor van FC Utrecht. Het Japanse bedrijf van elektrische gereedschappen, waarvan het verkoopkantoor, de showroom en magazijnen in Nieuwegein zijn gevestigd, heeft zich voor één seizoen aan de Utrechtse Eredivisionist verbonden. In de overeenkomst, die ingaat in het seizoen 2018/2019, is een optie voor twee extra jaargangen opgenomen.

 Op de rugzijde van het tricot van FC Utrecht prijkt overigens vanaf het nieuwe seizoen de naam HiKOKI. Dat is de naam waarin Hitachi Power Tools wereldwijd op 1 oktober verandert. Ook op de andere sponsoruitingen die de Japanse firma krijgt bij FC Utrecht, zal HiKOKI te zien zijn.

"FC Utrecht zit vol ambitie en het is dan ook fantastisch dat wij zo’n grote, internationale speler als HiKOKI aan ons verbinden”, zegt Commercieel Directeur Martijn Standaart van FC Utrecht. "Wij zien als club uit naar een langdurige samenwerking en heten HiKOKI welkom als shirtsponsor en official partner van FC Utrecht.”

Nobuhiro Tsukamoto, Managing Director van Hitachi Power Tools, over de samenwerking met FC Utrecht: "Wij hebben voor FC Utrecht gekozen omdat dit een ambitieuze, goed georganiseerde en sympathieke club is in onze regio met een landelijke bekendheid. Met deze exposure willen we onze naamsbekendheid niet alleen regionaal maar ook landelijk en misschien zelfs wel internationaal vergroten.”

De Nederlandse directeur van Hitachi Power Tools, Gert Lamberts, sluit zich hierbij aan en voegt toe dat het partnership een logische is als je kijkt naar de groeiambities van beide partijen. "FC Utrecht is een innovatieve club, die veel in haar jeugdopleiding investeert. Ook bij Hitachi Power Tools innoveren we constant, zodat onze machines én toepassingen continu van de beste kwaliteit gegarandeerd zijn.”

FC Utrecht bedankt de Infotheek Group die de afgelopen seizoenen met haar merken Infotheek en Centralpoint het shirt sierde voor het vertrouwen in de club en is er blij mee dat deze partner als skyboxhouder blijft verbonden aan de club. Zorg van de Zaak blijft als hoofdsponsor op de voorkant van het shirt staan. Tele 2 staat net als HiKOKI op de achterzijde.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

25 mei 2018
Ministerie van Defensie meerjarig hoofdpartner van NEMO Science Museum
Pijl
NEMO Science Museum en het ministerie van Defensie zijn per 1 juli 2018 een meerjarig part...
25 mei 2018 // Maatschappij
25 mei 2018
Eerste Divisie dichtbij nieuwe naamgever
Pijl
De Eerste Divisie is dichtbij een nieuwe naamgever. Dat zegt Marc Boele, directeur van de ...
25 mei 2018 // Sport
25 mei 2018
PlayStation verlengt UEFA Champions League partnership
Pijl
PlayStation verlengt de samenwerking met de UEFA Champions League met drie jaar tot en met...
25 mei 2018 // Sport
24 mei 2018
Samenwerking IFFR en Buma Cultuur
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) gaat vanaf zijn 48ste editie in 2019 een nie...
24 mei 2018 // Kunst & cultuur
24 mei 2018
Holland Casino nieuwe Partner in Business AZ
Pijl
AZ heeft Holland Casino Amsterdam West aan zich gebonden als Partner in Business. Beide pa...
24 mei 2018 // Sport