Jumbo neemt 1.200 oranjefans mee naar de Tour

4 juli 2018 // Sport
Jumbo neemt 1.200 oranjefans mee naar de Tour
Jumbo geeft samen met Team LottoNL-Jumbo sponsors Lotto en Vifit 1.200 Nederlandse wielerfans de kans om live aanwezig te zijn bij de finish van de Ronde van Frankrijk. Als sponsor van het team geeft de supermarktketen fans zo de kans om vanaf een perfecte plek de helden van de Tour toe te juichen. 

Wielrenner Dylan Groenewegen onthulde de bus die de Nederlanders naar de VIP-tribune aan de finish op de Champs-Élysées in Parijs gaat brengen. Vanaf 4 juli start een actie waarmee klanten van Jumbo kans maken op VIP-kaarten voor dit spektakel. 
In totaal vertrekken 25 bussen vanaf verschillende opstapplekken in Nederland richting de finish van de Tour de France. Dylan Groenewegen onthulde vandaag één van de bussen die naar Parijs gaat afreizen en waarop groot de tekst ‘#juichmee op de Champs-Élysées’ te zien is. Dylan won vorig jaar zijn eerste Tour-etappe op deze beroemdste straat ter wereld. "Voor een sporter is het heel speciaal als er veel fans uit eigen land bij de finish zijn. Ik vind het dan ook geweldig dat dit jaar maar liefst 1.200 Nederlandse fans op één tribune klaarstaan om ons toe te juichen bij de finish. Dat lijkt me heel bijzonder om te zien”, aldus Dylan Groenewegen.

Namens Team LottoNL-Jumbo nemen Dylan Groenewegen, Robert Gesink, Timo Roosen, Steven Kruijswijk, Antwan Tolhoek,Primoz Roglic, Amund Grøndahl Jansen en Paul Martens deel aan de Tour de France. De 105e editie van de Tour de France start op 7 juli op het eiland Île de Noirmoutier om na ruim drie weken, op 29 juli, te finishen op de Champs-Élysées in Parijs. De Tour de France 2018 is live te volgen op tv, maar speciaal voor Nederlandse fans wilt Jumbo met deze actie de Ronde van Frankrijk nog een stukje dichterbij brengen.

Naar de Champs-Élysées
De fans hebben op 29 juli perfect zicht op alle Tour-helden vanaf de speciale tribune aan de finish midden op de Champs-Élysées. Om kans te maken op een plek op deze VIP-tribune kunnen klanten een wincode activeren. Deze krijgen ze bij 15 euro aan boodschappen, bij aankoop van een Lotto-lot of twee Vifit producten. De actie loopt van 4 tot en met 24 juli 2018. Wekelijks worden er 200x2 VIP-Tribune tickets verloot onder de geactiveerde wincodes in die week. Klanten kunnen zo vaak meespelen als ze willen.
Meer over (tags): Sponsoractivaties,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

14 augustus 2018
Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern
Pijl
Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelope...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Roda JC en Lagardère Sports slaan nieuwe weg in
Pijl
Roda JC en Lagardère Sports hebben besloten om de samenwerking een andere invulling te gev...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Dit zijn de 16 kledingsponsors in de Eredivisie
Pijl
De bal rolt weer in de Eredivisie. Afgelopen vrijdagavond werd het nieuwe seizoen in gang ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Cees Pronk Directeur Evenementen Le Champion
Pijl
Per 1 augustus 2018 heeft het bestuur van Le Champion Cees Pronk aangesteld als Directeur ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
PHC verlengt sponsoring PSV
Pijl
PHC tailored telecom tekent wederom een nieuw sponsorcontract voor drie jaar met PSV. Hier...
14 augustus 2018 // Sport