Martin Glas: sponsor van Brabantse topsport

13 november 2017 // Sport
Martin Glas: sponsor van Brabantse topsport
Glasbedrijf Martin Glas is al jaren een belangrijke sponsor van Brabantse topsport. Alle teams die door Martin Glas gesponsord worden waren uitgenodigd om een teamfoto te komen maken in de Martin Glas Corner in het Philips Stadion.

Het Eindhovense bedrijf ondersteunt FC Oss, New Heroes Basketball Den Bosch, FC Eindhoven, Oberliga kampioenen ijshockey Tilburg Trappers en natuurlijk PSV. Bij PSV bevindt zich in het Philips Stadion de Martin Glas Corner, één van de meest bijzondere en de grootste skybox van het stadion. Deze bijzondere locatie was de locatie voor een bijzondere fotoshoot. Alle teams die door Martin Glas gesponsord worden waren uitgenodigd om een teamfoto te komen maken op deze geweldige locatie.

Door het ondersteunen van de Brabantse sport wil Martin Glas iets terugdoen voor de regio waar haar wortels liggen, Brabant dus. "De keuze voor deze 5 clubs is een bewuste,” aldus directeur Toon van Moorsel die samen met Marcel Janssen de directie vormt van Martin Glas. "In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen hebben we ervoor gekozen om de Brabantse topsport structureel te ondersteunen en daar ook financieel een serieuze bijdrage aan te leveren. Door ons te verbinden aan de mooiste en beste sportclubs en helden in Noord-Brabant laten we niet alleen zien dat we trots zijn op onze regio. Het helpt ons ook om in contact te komen met de zakelijke netwerken rondom deze clubs. Wij voelen ons thuis in de sport, net als veel andere ondernemers. En daardoor ontstaan er steeds weer nieuwe zakelijke kansen.”
Marcel Janssen vult aan; "Natuurlijk konden wij het niet laten om zelf ook even met deze sporthelden op de foto te gaan! Die foto komt in de Martin Glas Corner en natuurlijk bij ons op kantoor.”

Via de Facebookpagina van Martin Glas kan men een exemplaar van de poster winnen.
Meer over (tags): Sponsoractivaties,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

17 november 2017
Vibes of the Week 2017-46
Pijl
Italië gaat ook niet naar het WK, volle focus op de schaatsbaan, van atletiektempel naar c...
17 november 2017 // Sport
17 november 2017
Nominatie voor ‘Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'
Pijl
Het boek 'Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport' van Robert Kok en Hugo Gruijters ...
17 november 2017 // Sport
16 november 2017
Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes
Pijl
Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage A...
16 november 2017 // Kunst & cultuur
16 november 2017
NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar
Pijl
NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. He...
16 november 2017 // Sport
16 november 2017
KPN opnieuw hoofdsponsor Coolste Baan van Nederland
Pijl
KPN is opnieuw de hoofdsponsor van de Coolste Baan van Nederland die volgend jaar plaatsvi...
16 november 2017 // Sport