MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership

12 februari 2018 // Sport
MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership
UEFA en MasterCard verlengen het partnership met betrekking tot de UEFA Champions League tot en met het seizoen 2020-21. De overeenkomst betreft ook de sponsorrechten voor de UEFA Super Cup in 2018, 2019 en 2020.

Mastercard is al meer dan twintig jaar sponsor van de Champions League en activeert de sponsoring via ‘priceless’ ervaringen. De creditcardmaatschappij zal ook de Player Mascotte blijven gebruiken waarbij kinderen bij aanvang van de wedstrijden samen met de spelers het veld kunnen betreden.  

MasterCard is de vierde sponsor die de samenwerking met de UEFA Champions League verlengt tot en met het seizoen 2020-21. Eerder verlengden ook Heineken, Nissan en PepsiCo.

Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

18 april 2018
Peugeot steunt nieuwe tennisgeneratie
Pijl
Vier aanstormende Nederlandse tennistalenten weten zich vanaf heden gesteund door Peugeot ...
18 april 2018 // Sport
18 april 2018
Océ en NEMO sluiten partnership
Pijl
Océ en NEMO Science Museum maken vandaag bekend een partnership te zijn aangegaan. Océ ste...
18 april 2018 // Maatschappij
17 april 2018
CM.com verstevigt positie in sportmarkt met overname EventsIT
Pijl
Communicatie- en betaalplatform CM.com neemt EventsIT, specialist in ICT en ticketing voor...
17 april 2018 // Sport
16 april 2018
Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years breed ondersteund
Pijl
De tentoonstelling in de Kunsthal ‘Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years’, ter gelegenheid...
16 april 2018 // Kunst & cultuur
14 april 2018
Roompot Vakanties blijft hoofdsponsor wielerploeg
Pijl
Roompot Vakanties zal ook de komende twee jaar optreden als hoofdsponsor van de pro-contin...
14 april 2018 // Sport