MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership

12 februari 2018 // Sport
MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership
UEFA en MasterCard verlengen het partnership met betrekking tot de UEFA Champions League tot en met het seizoen 2020-21. De overeenkomst betreft ook de sponsorrechten voor de UEFA Super Cup in 2018, 2019 en 2020.

Mastercard is al meer dan twintig jaar sponsor van de Champions League en activeert de sponsoring via ‘priceless’ ervaringen. De creditcardmaatschappij zal ook de Player Mascotte blijven gebruiken waarbij kinderen bij aanvang van de wedstrijden samen met de spelers het veld kunnen betreden.  

MasterCard is de vierde sponsor die de samenwerking met de UEFA Champions League verlengt tot en met het seizoen 2020-21. Eerder verlengden ook Heineken, Nissan en PepsiCo.

Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

19 juni 2018
Gran Casino Nuland verlengt hoofdsponsoring FC Den Bosch
Pijl
Gran Casino Nuland heeft op donderdag 14 juni jl. tijdens het feestelijke FC Den Bosch-gal...
19 juni 2018 // Sport
19 juni 2018
Rabobank verlengt hoofdsponsorschap Rabo Bridge to Bridge
Pijl
Rabobank Arnhem en Omstreken is ook voor de komende twee jaar hoofdsponsor van de Rabo Bri...
19 juni 2018 // Sport
16 juni 2018
Vibes of the Week #24
Pijl
Naast het fantastische resultaat van Nadal hadden ook de Nederlandse dames mooie successen...
16 juni 2018 // Sport
14 juni 2018
HEMA en Voedselbank gaan landelijk samenwerken
Pijl
HEMA heeft haar pilot met 5 HEMA winkels en de Voedselbank Amsterdam succesvol afgerond. D...
14 juni 2018 // Maatschappij
13 juni 2018
FIFA ziet WK-inkomsten uit sponsoring dalen
Pijl
Voor het eerst sinds jaren zullen de sponsorinkomsten van de FIFA dit WK lager zijn dan bi...
13 juni 2018 // Sport