MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership

12 februari 2018 // Sport
MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership
UEFA en MasterCard verlengen het partnership met betrekking tot de UEFA Champions League tot en met het seizoen 2020-21. De overeenkomst betreft ook de sponsorrechten voor de UEFA Super Cup in 2018, 2019 en 2020.

Mastercard is al meer dan twintig jaar sponsor van de Champions League en activeert de sponsoring via ‘priceless’ ervaringen. De creditcardmaatschappij zal ook de Player Mascotte blijven gebruiken waarbij kinderen bij aanvang van de wedstrijden samen met de spelers het veld kunnen betreden.  

MasterCard is de vierde sponsor die de samenwerking met de UEFA Champions League verlengt tot en met het seizoen 2020-21. Eerder verlengden ook Heineken, Nissan en PepsiCo.

Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

16 februari 2018
Korean Vibes
Pijl
Wat een heerlijke week! 6x goud, 5x zilver, 2x brons. Lees het allemaal nog eens terug in ...
16 februari 2018 // Sport
14 februari 2018
Nationale-Nederlanden sponsor SBS-programma Vet Fit
Pijl
Nationale-Nederlanden is sponsor van het nieuwe SBS6-programma 'Vet Fit', dat vanaf dinsda...
14 februari 2018 // Media
14 februari 2018
Brunel HR partner Volvo Ocean Race
Pijl
Internationaal detacheringsbedrijf Brunel wordt Official Human Resources Partner van de Vo...
14 februari 2018 // Sport
14 februari 2018
Premier League rechten leveren weer meer op
Pijl
De mediarechten voor de wedstrijden in de Premier League voor de periode 2019-2022 zijn ve...
14 februari 2018 // Media // Sport
13 februari 2018
Rabobank Amsterdam langer hoofdsponsor Stedelijk
Pijl
Rabobank Amsterdam heeft het contract als hoofdsponsor van het Stedelijk Museum in Amsterd...
13 februari 2018 // Kunst & cultuur