MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership

12 februari 2018 // Sport
MasterCard verlengt UEFA Champions League partnership
UEFA en MasterCard verlengen het partnership met betrekking tot de UEFA Champions League tot en met het seizoen 2020-21. De overeenkomst betreft ook de sponsorrechten voor de UEFA Super Cup in 2018, 2019 en 2020.

Mastercard is al meer dan twintig jaar sponsor van de Champions League en activeert de sponsoring via ‘priceless’ ervaringen. De creditcardmaatschappij zal ook de Player Mascotte blijven gebruiken waarbij kinderen bij aanvang van de wedstrijden samen met de spelers het veld kunnen betreden.  

MasterCard is de vierde sponsor die de samenwerking met de UEFA Champions League verlengt tot en met het seizoen 2020-21. Eerder verlengden ook Heineken, Nissan en PepsiCo.

Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

20 augustus 2018
Versterking voor Triple Double
Pijl
Sportmarketingbureau Triple Double heeft zich onlangs versterkt met Ton van der Leeden en ...
20 augustus 2018 // Sport
18 augustus 2018
Vibes of the Week #33
Pijl
Wisselende geluiden over de European Championships, de Davis Cup volledig op de schop en e...
18 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Rabobank wil ervaringen bieden die passen bij de Lowlands-bezoeker
Pijl
Met de Brasserie 2050, de grootste silent disco op donderdag, een uitgebreidere en nieuwe ...
16 augustus 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur
16 augustus 2018
Expedia nieuwe UEFA Champions League partner
Pijl
De Expedia Group is een nieuwe partner van de UEFA Champions League. Het contract met de o...
16 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Hoofdklasse start seizoen opnieuw met ABN AMRO Cup
Pijl
Voor de elfde keer is de ABN AMRO Cup het prestatietoernooi waarmee de teams zich voorbere...
16 augustus 2018 // Sport