Odlo nieuwe partner Red Bull Kop over Kop

12 juli 2018 // Sport
Odlo nieuwe partner Red Bull Kop over Kop
Het Zwitserse sportswearmerk Odlo wordt partner van de wielerwedstrijd Red Bull Kop over Kop.

Odlo biedt deelnemende wielerverenigingen de mogelijkheid een eigen team outfit samen te stellen en deze te personaliseren met logo’s, namen en sponsoren. Daarnaast verzorgt Odlo het wielershirt dat speciaal ontwikkeld is voor de winnaars van het bijzondere wielerevenement. Red Bull Kop over Kop staat zondag 7 oktober voor de vierde keer op het programma. De start is opnieuw in het Drentse Roden.

Voor Nederlandse wieleramateurs is Red Bull Kop over Kop de ultieme uitdaging. Per team start één renner en na elke 20 kilometer sluit een teamgenoot aan. De ideale ploeg bestaat uit vijf verschillende renners, met vijf verschillende karakters en ieder in een andere rol. Het gaat bij Red Bull Kop over Kop om een ultieme combinatie van uithoudingsvermogen, samenwerking en tactisch ploegenspel. Het spectaculaire concept, de mogelijkheid om te rijden op een volledig afgesloten parcours en de relaxte sfeer tijdens het evenement maken Red Bull Kop over Kop uniek.

Wat nog ontbrak aan de wedstrijd was een exclusieve winnaarstrui. Tot nu toe dan. Sportmerk Odlo verbindt zich aan Red Bull Kop over Kop en komt met een uniek shirt voor de winnende teams voor zowel dames als heren. Het shirt is zwart met gouden details. Het logo van Red Bull Kop over Kop met de Hollandse molen is subtiel verwerkt op de voorkant van het shirt. Op de borst prijkt nummer 1, met daarboven de logo’s van Red Bull en Odlo. De ademende stof en de perfecte kwaliteit maken de winnaarstrui helemaal af.

Odlo is blij om zich bij Red Bull en evenementenorganisator The Organizing Connection aan te kunnen sluiten. "Red Bull Kop over Kop is een fantastisch concept en het is een mooie kans om ons hieraan te verbinden", zegt Lemco van Dam, Sales & Marketing Manager Nederland en België bij Odlo. "Ons merk past perfect bij het evenement. Wij maken geen doorsnee wielershirts, maar shirts van een hoge kwaliteit en met een modern design. Bovendien bieden we wielerverenigingen de mogelijkheid een eigen team outfit samen te stellen en deze personaliseren met logo’s, namen en sponsoren."

Luc Herberichs van The Organizing Connection en koersdirecteur Red Bull Kop over Kop zegt: "Sinds de start van Red Bull Kop over Kop in 2015 heeft het evenement een enorme groei doorgemaakt. Nu al staat het evenement bij veel wielrenners in Nederland en België met rood omcirkeld in hun agenda. De samenwerking met Odlo gaat er zeker aan bijdragen om Red Bull Kop over Kop nog verder te laten groeien.”
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

14 augustus 2018
Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern
Pijl
Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelope...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Roda JC en Lagardère Sports slaan nieuwe weg in
Pijl
Roda JC en Lagardère Sports hebben besloten om de samenwerking een andere invulling te gev...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Dit zijn de 16 kledingsponsors in de Eredivisie
Pijl
De bal rolt weer in de Eredivisie. Afgelopen vrijdagavond werd het nieuwe seizoen in gang ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Cees Pronk Directeur Evenementen Le Champion
Pijl
Per 1 augustus 2018 heeft het bestuur van Le Champion Cees Pronk aangesteld als Directeur ...
14 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
PHC verlengt sponsoring PSV
Pijl
PHC tailored telecom tekent wederom een nieuw sponsorcontract voor drie jaar met PSV. Hier...
14 augustus 2018 // Sport