Olympische sporters bedanken spelers Nederlandse Loterij

13 februari 2018 // Sport
Olympische sporters bedanken spelers Nederlandse Loterij
Nederlandse Loterij grijpt zijn partnership met TeamNL deze Olympische periode aan om de belangrijke rol van Nederlandse Loterij in de Nederlandse sport  te benadrukken én het corporate merk meer bekendheid te geven. Arno de Jong, directeur Brands & Portfolio bij Nederlandse Loterij, gaat in op de achtergronden van de campagne.

In een crossmediale-campagne bedanken Olympische sporters de spelers van Nederlandse Loterij voor hun steun. Achterliggende boodschap is dat elke deelnemer aan één van de kansspelen van Nederlandse Loterij direct de atleten van TeamNL die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Winterspelen in PyeongChang steunt. 
"Door de deelname aan een van de spellen van Nederlandse Loterij leg je als deelnemer een fundament onder de sportcarrière van heel veel sporters”, benadrukt Arno de Jong. "Jaarlijks dragen we meer dan 40 miljoen euro af aan de sport. Dat is meer dan 50% van de begroting van NOC*NSF en voor sommige sportbonden soms wel een kwart van hun begroting. We willen met de campagne een grotere bewustwording bij zowel de sporters zelf creëren, als bij het brede publiek over onze rol in de sport en laten zien dat we enorm verbonden zijn met de sport met al onze merken.”

Lees het hele interview met Arno de Jong in het nieuwe nummer van Sponsorreport



Meer over (tags): Sponsoractivaties,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Feiten en achtergronden

Nederlandse Loterij is de naam achter Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Als partner van TeamNL en de Nederlandse sport steunt Nederlandse Loterij de Nederlandse sport jaarlijks met een bijdrage van meer dan 40 miljoen. 

Laatste nieuws

18 augustus 2018
Vibes of the Week #33
Pijl
Wisselende geluiden over de European Championships, de Davis Cup volledig op de schop en e...
18 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Rabobank wil ervaringen bieden die passen bij de Lowlands-bezoeker
Pijl
Met de Brasserie 2050, de grootste silent disco op donderdag, een uitgebreidere en nieuwe ...
16 augustus 2018 // Entertainment // Kunst & cultuur
16 augustus 2018
Expedia nieuwe UEFA Champions League partner
Pijl
De Expedia Group is een nieuwe partner van de UEFA Champions League. Het contract met de o...
16 augustus 2018 // Sport
16 augustus 2018
Hoofdklasse start seizoen opnieuw met ABN AMRO Cup
Pijl
Voor de elfde keer is de ABN AMRO Cup het prestatietoernooi waarmee de teams zich voorbere...
16 augustus 2018 // Sport
14 augustus 2018
Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern
Pijl
Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelope...
14 augustus 2018 // Sport