Olympische sporters bedanken spelers Nederlandse Loterij

13 februari 2018 // Sport
Olympische sporters bedanken spelers Nederlandse Loterij
Nederlandse Loterij grijpt zijn partnership met TeamNL deze Olympische periode aan om de belangrijke rol van Nederlandse Loterij in de Nederlandse sport  te benadrukken én het corporate merk meer bekendheid te geven. Arno de Jong, directeur Brands & Portfolio bij Nederlandse Loterij, gaat in op de achtergronden van de campagne.

In een crossmediale-campagne bedanken Olympische sporters de spelers van Nederlandse Loterij voor hun steun. Achterliggende boodschap is dat elke deelnemer aan één van de kansspelen van Nederlandse Loterij direct de atleten van TeamNL die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Winterspelen in PyeongChang steunt. 
"Door de deelname aan een van de spellen van Nederlandse Loterij leg je als deelnemer een fundament onder de sportcarrière van heel veel sporters”, benadrukt Arno de Jong. "Jaarlijks dragen we meer dan 40 miljoen euro af aan de sport. Dat is meer dan 50% van de begroting van NOC*NSF en voor sommige sportbonden soms wel een kwart van hun begroting. We willen met de campagne een grotere bewustwording bij zowel de sporters zelf creëren, als bij het brede publiek over onze rol in de sport en laten zien dat we enorm verbonden zijn met de sport met al onze merken.”

Lees het hele interview met Arno de Jong in het nieuwe nummer van Sponsorreport



Meer over (tags): Sponsoractivaties,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Feiten en achtergronden

Nederlandse Loterij is de naam achter Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Als partner van TeamNL en de Nederlandse sport steunt Nederlandse Loterij de Nederlandse sport jaarlijks met een bijdrage van meer dan 40 miljoen. 

Laatste nieuws

18 april 2018
Peugeot steunt nieuwe tennisgeneratie
Pijl
Vier aanstormende Nederlandse tennistalenten weten zich vanaf heden gesteund door Peugeot ...
18 april 2018 // Sport
18 april 2018
Océ en NEMO sluiten partnership
Pijl
Océ en NEMO Science Museum maken vandaag bekend een partnership te zijn aangegaan. Océ ste...
18 april 2018 // Maatschappij
17 april 2018
CM.com verstevigt positie in sportmarkt met overname EventsIT
Pijl
Communicatie- en betaalplatform CM.com neemt EventsIT, specialist in ICT en ticketing voor...
17 april 2018 // Sport
16 april 2018
Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years breed ondersteund
Pijl
De tentoonstelling in de Kunsthal ‘Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years’, ter gelegenheid...
16 april 2018 // Kunst & cultuur
14 april 2018
Roompot Vakanties blijft hoofdsponsor wielerploeg
Pijl
Roompot Vakanties zal ook de komende twee jaar optreden als hoofdsponsor van de pro-contin...
14 april 2018 // Sport