PSV en Aeromexico sluiten sponsorship

9 februari 2018 // Sport
PSV en Aeromexico sluiten sponsorship
De Mexicaanse vliegtuigmaatschappij Aeromexico heeft zich per direct als Official Sponsor verbonden aan PSV. De vliegtuigmaatschappij is tot minstens medio 2019 de Official Airline van PSV.

De eerste contacten tussen Aeromexico, -Mexico’s internationale luchtvaartmaatschappij- en PSV werden gelegd tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en Pachuca, eind 2017 in het Philips Stadion. Daar waren zij actief als wedstrijdsponsor. Sindsdien hebben beide partners de banden aangescherpt om de samenwerking te optimaliseren. Deze inspanningen hebben hun vruchten afgeworpen wat heeft geleid tot dit sponsorship.

"Met Aeromexico gaan wij een grote, internationale samenwerking aan”, reageert Frans Janssen, commercieel directeur van PSV die samen met algemeen directeur Toon Gerbrands zijn handtekening onder het contract zette. "Sinds het begin van deze eeuw onderhoud PSV warme banden met het Midden-Amerikaanse land, getuige de komst van verschillende internationals als Carlos Salcido, Francisco ‘Maza’ Rodríguez, Andrés Guardado en Héctor Moreno. Met Hirving Lozano hebben we op dit moment opnieuw één van de vaandeldragers van het Mexicaanse voetbal in de selectie. Daar spelen wij nu ook commercieel op in”, aldus Janssen, Onderdeel van de deal is vanzelfsprekend dat PSV wanneer mogelijk met vliegtuigen van Aeromexico reist.

Anko van der Werff Aeromexico’s Chief Revenue Officer bevestigd: "De overduidelijke band met Mexico en Centraal & Zuid Amerika maakt PSV voor ons de geschikte partner om onze naamsbekendheid in Nederland te vergroten. Dagelijks vliegen we vanaf Amsterdam naar Mexico-Stad en verder. We bieden tientallen comfortabele verbindingen aan naar bestemmingen in Mexico en Centraal en Zuid Amerika. Dit doen we met moderne Boeing 787 Dreamliner toestellen. We zien in PSV een logische strategische partner om onze positie op de Nederlandse markt verder uit te bouwen.”

Aeromexico is de grootste luchtvaartmaatschappij van Mexico en verzorgt meer dan 600 vluchten per dag. Haar belangrijkste knooppunt bevindt zich in Terminal 2 van Mexico City International Airport. Het routenetwerk strekt zich uit tot meer dan 90 steden in drie continenten: 44 in Mexico, 23 in de Verenigde Staten, 15 in Zuid Amerika, vier in Canada, vier in Europa en drie in Azië. 
Sinds juni 2016 vliegt de maatschappij op Nederland. Inmiddels onderhoudt het een dagelijkse vlucht tussen Amsterdam en Mexico-Stad.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

16 februari 2018
Korean Vibes
Pijl
Wat een heerlijke week! 6x goud, 5x zilver, 2x brons. Lees het allemaal nog eens terug in ...
16 februari 2018 // Sport
14 februari 2018
Nationale-Nederlanden sponsor SBS-programma Vet Fit
Pijl
Nationale-Nederlanden is sponsor van het nieuwe SBS6-programma 'Vet Fit', dat vanaf dinsda...
14 februari 2018 // Media
14 februari 2018
Brunel HR partner Volvo Ocean Race
Pijl
Internationaal detacheringsbedrijf Brunel wordt Official Human Resources Partner van de Vo...
14 februari 2018 // Sport
14 februari 2018
Premier League rechten leveren weer meer op
Pijl
De mediarechten voor de wedstrijden in de Premier League voor de periode 2019-2022 zijn ve...
14 februari 2018 // Media // Sport
13 februari 2018
Rabobank Amsterdam langer hoofdsponsor Stedelijk
Pijl
Rabobank Amsterdam heeft het contract als hoofdsponsor van het Stedelijk Museum in Amsterd...
13 februari 2018 // Kunst & cultuur