PSV en Aeromexico sluiten sponsorship

9 februari 2018 // Sport
PSV en Aeromexico sluiten sponsorship
De Mexicaanse vliegtuigmaatschappij Aeromexico heeft zich per direct als Official Sponsor verbonden aan PSV. De vliegtuigmaatschappij is tot minstens medio 2019 de Official Airline van PSV.

De eerste contacten tussen Aeromexico, -Mexico’s internationale luchtvaartmaatschappij- en PSV werden gelegd tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en Pachuca, eind 2017 in het Philips Stadion. Daar waren zij actief als wedstrijdsponsor. Sindsdien hebben beide partners de banden aangescherpt om de samenwerking te optimaliseren. Deze inspanningen hebben hun vruchten afgeworpen wat heeft geleid tot dit sponsorship.

"Met Aeromexico gaan wij een grote, internationale samenwerking aan”, reageert Frans Janssen, commercieel directeur van PSV die samen met algemeen directeur Toon Gerbrands zijn handtekening onder het contract zette. "Sinds het begin van deze eeuw onderhoud PSV warme banden met het Midden-Amerikaanse land, getuige de komst van verschillende internationals als Carlos Salcido, Francisco ‘Maza’ Rodríguez, Andrés Guardado en Héctor Moreno. Met Hirving Lozano hebben we op dit moment opnieuw één van de vaandeldragers van het Mexicaanse voetbal in de selectie. Daar spelen wij nu ook commercieel op in”, aldus Janssen, Onderdeel van de deal is vanzelfsprekend dat PSV wanneer mogelijk met vliegtuigen van Aeromexico reist.

Anko van der Werff Aeromexico’s Chief Revenue Officer bevestigd: "De overduidelijke band met Mexico en Centraal & Zuid Amerika maakt PSV voor ons de geschikte partner om onze naamsbekendheid in Nederland te vergroten. Dagelijks vliegen we vanaf Amsterdam naar Mexico-Stad en verder. We bieden tientallen comfortabele verbindingen aan naar bestemmingen in Mexico en Centraal en Zuid Amerika. Dit doen we met moderne Boeing 787 Dreamliner toestellen. We zien in PSV een logische strategische partner om onze positie op de Nederlandse markt verder uit te bouwen.”

Aeromexico is de grootste luchtvaartmaatschappij van Mexico en verzorgt meer dan 600 vluchten per dag. Haar belangrijkste knooppunt bevindt zich in Terminal 2 van Mexico City International Airport. Het routenetwerk strekt zich uit tot meer dan 90 steden in drie continenten: 44 in Mexico, 23 in de Verenigde Staten, 15 in Zuid Amerika, vier in Canada, vier in Europa en drie in Azië. 
Sinds juni 2016 vliegt de maatschappij op Nederland. Inmiddels onderhoudt het een dagelijkse vlucht tussen Amsterdam en Mexico-Stad.
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

18 april 2018
Peugeot steunt nieuwe tennisgeneratie
Pijl
Vier aanstormende Nederlandse tennistalenten weten zich vanaf heden gesteund door Peugeot ...
18 april 2018 // Sport
18 april 2018
Océ en NEMO sluiten partnership
Pijl
Océ en NEMO Science Museum maken vandaag bekend een partnership te zijn aangegaan. Océ ste...
18 april 2018 // Maatschappij
17 april 2018
CM.com verstevigt positie in sportmarkt met overname EventsIT
Pijl
Communicatie- en betaalplatform CM.com neemt EventsIT, specialist in ICT en ticketing voor...
17 april 2018 // Sport
16 april 2018
Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years breed ondersteund
Pijl
De tentoonstelling in de Kunsthal ‘Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years’, ter gelegenheid...
16 april 2018 // Kunst & cultuur
14 april 2018
Roompot Vakanties blijft hoofdsponsor wielerploeg
Pijl
Roompot Vakanties zal ook de komende twee jaar optreden als hoofdsponsor van de pro-contin...
14 april 2018 // Sport