Red Bull en ATPI toegevoegd aan Be Fearless seminar

14 mei 2018 // Sport
Red Bull en ATPI toegevoegd aan Be Fearless seminar
Red Bull en ATPI zullen op 28 juni een presentatie verzorgen tijdens het Be Fearless-seminar van Sponsorreport in het kader van de Volvo Ocean Race Finish in Den Haag.

Met als thema ‘ op zoek naar de lef in sponsoring’ kan natuurlijk niemand anders beter dan Red Bull acte de présence geven. Met als merkboodschap ‘Red Bull geeft je vleugels’ is Red Bull de eigenaar van spectaculaire en vernieuwende sportevenementen als Red Bull Foiling Generation, Red Bull Crashed Ice en de Red Bull Air Race World Series. En natuurlijk is Red Bull eigenaar van het Aston Martin Red Bull Racing Team van Max Verstappen. 

De presentatie van Red Bull komt van Marcel van de Goor, National Event Manager Sports & Events Red Bull Nederland, of Florian Roetheli, Sport Marketing Manager Red Bull Nederland. Zij gunnen de bezoekers van het seminar een kijkje in de keuken van Red Bull.

Ook Jurrie van den Berg, General Manager Client Services ATPI Corporate & Sports Events, zal een presentatie verzorgen. ATPI is het wereldwijde hospitality bureau van de Volvo Ocean Race en werkt nauw samen met een aantal van de teamsponsors in de activatie en de belevenissen die de sponsors hun klanten aanbieden. Maar ook hier geldt: no guts, no glory.

Red Bull en ATPI maken de line up van het seminar nagenoeg compleet. Al eerder hebben ook drievoudig Volvo Ocean Race-zeiler Gerd-Jan Poortman en Niels Markensteijn, managing partner van TIG Sports, hun aanwezigheid als spreker bevestigd.
 
Meer informatie en inschrijven: Be Fearless seminar 
Meer over (tags): Evenementen,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

18 september 2018
Van der Zanden van ING naar AH
Pijl
Johan van der Zanden maakt per 1 december de overstap van ING naar Albert Heijn.
18 september 2018 // Kunst & cultuur // Sport
18 september 2018
Lexus en Victor Mids zetten samenwerking voort
Pijl
Lexus en Victor Mids zetten hun sinds 2016 bestaande samenwerking voort. Als resultaat hie...
18 september 2018 // Entertainment
17 september 2018
Lowa nieuwe hoofdsponsor Vierdaagse Nijmegen
Pijl
Wandelschoenenproducent Lowa verbindt zich vanaf 2019 voor minimaal 4 jaar aan de organisa...
17 september 2018 // Sport
17 september 2018
Allianz nieuwe IOC TOP-partner
Pijl
Allianz staat op het punt om een sponsorcontract te tekenen als TOP-partner van het IOC.
17 september 2018 // Sport
17 september 2018
Van der Jagt nieuwe algemeen directeur Le Champion
Pijl
Met ingang van 1 november aanstaande is Ron van der Jagt de nieuwe algemeen directeur van ...
17 september 2018 // Sport