SportVibes promotor The Hague Grand Prix Judo 2017

7 september 2017 // Sport
SportVibes promotor The Hague Grand Prix Judo 2017
SportVibes is door de Judo Bond Nederland aangesteld als promotor van The Hague Grand Prix Judo in Den Haag. SportVibes is verantwoordelijk voor de online en offline communicatie, mediastrategie en ticketing. Daarnaast ondersteunt zij bij het interesseren van het bedrijfsleven in judo en het evenement. 

The Hague Grand Prix maakt deel uit van de IJF World Tour en behoort daarmee tot de vijftien belangrijkste evenementen in het internationale topjudo. In het weekend van 17 tot en met 19 november strijden zoín 450 deelnemers uit 70 landen tegen elkaar op tatami in de schitterende Sport Campus Zuiderpark. 

Wouter Koeman, toernooidirecteur Grand Prix: "Nederland heeft een rijke internationale historie in judo en het organiseren van grote, internationale kampioenschappen. We zijn enorm trots dat we met The Hague Grand Prix weer een groot mondiaal toernooi op eigen bodem kunnen organiseren. We hebben de Grand Prix direct voor vier jaar vastgelegd en kunnen gaan bouwen aan een fantastisch sportevenement. Samen met de gemeente Den Haag en SportVibes stellen wij alles in het werk om The Hague Grand Prix tot een groots succes te maken.Ē  

Imre van Leeuwen, director events van SportVibes: "In onze ogen dient de Grand Prix als aanjager om de sport judo op alle gebieden weer een impuls te geven. Door van het toernooi een event te maken voor een breder geÔnteresseerd publiek kunnen we de aandacht voor de sport een boost geven. Hiermee proberen we meer commerciŽle waarde te creŽren die de Judo Bond Nederland financieel helpt om hun langere termijn doelstellingen te halen. Zowel op top- als breedtesport gebied. Dat begint straks in Den Haag met spektakel in de topsporthal en veel side-events voor jong en oud. We willen daar ook het Oranjegevoel creŽeren, wat het event voor de Nederlandse judoka extra speciaal maakt. 

SportVibes wil een breder publiek bereiken door tijdens de Grand Prix en via social media, meer van de sport te laten zien. "De wedstrijd op de mat is het einddoel, maar de lifestyle en trainingsarbeid daaromheen is interessant voor elke sportliefhebber," aldus Imre van Leeuwen. "Wat dat betreft past de sport en de lifestyle daaromheen perfect in het social medialandschap waar het delen van trainingsprestaties de normaalste zaak van de wereld is."

Sinds vorige week heeft The Hague Grand Prix een eigen website en eigen social mediakanalen. Meer info over het event: www.thehaguegrandprix.nl.
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

22 februari 2018
Sponsors, Feyenoord en PSV komen op voor de Hartstichting
Pijl
Opel en Philips, sponsors van respectievelijk Feyenoord en PSV en beiden samenwerkingspart...
22 februari 2018 // Maatschappij // Sport
21 februari 2018
Kumpany versterkt zich met Diederik van Gelder
Pijl
Activatiebureau Kumpany heeft het managementteam versterkt met Diederik van Gelder. Hij wo...
21 februari 2018 // Entertainment // Sport
21 februari 2018
BankGiro Loterij schenkt Ä 74,8 miljoen aan culturele sector
Pijl
78 culturele organisaties hebben op het Goed Geld Gala van de BankGiro Loterij ruim Ä 74,8...
21 februari 2018 // Kunst & cultuur
21 februari 2018
TKH Group hoofdsponsor Reisopera
Pijl
Met ingang van komend seizoen 2018/19 heeft de Nederlandse Reisopera voor het eerst in zij...
21 februari 2018 // Kunst & cultuur
20 februari 2018
Jupiler wordt Belgium
Pijl
Jupiler verdwijnt uit de rekken. Dat was de boodschap die eergister heel BelgiŽ in haar gr...
20 februari 2018 // Sport