SportVibes promotor The Hague Grand Prix Judo 2017

7 september 2017 // Sport
SportVibes promotor The Hague Grand Prix Judo 2017
SportVibes is door de Judo Bond Nederland aangesteld als promotor van The Hague Grand Prix Judo in Den Haag. SportVibes is verantwoordelijk voor de online en offline communicatie, mediastrategie en ticketing. Daarnaast ondersteunt zij bij het interesseren van het bedrijfsleven in judo en het evenement. 

The Hague Grand Prix maakt deel uit van de IJF World Tour en behoort daarmee tot de vijftien belangrijkste evenementen in het internationale topjudo. In het weekend van 17 tot en met 19 november strijden zoín 450 deelnemers uit 70 landen tegen elkaar op tatami in de schitterende Sport Campus Zuiderpark. 

Wouter Koeman, toernooidirecteur Grand Prix: "Nederland heeft een rijke internationale historie in judo en het organiseren van grote, internationale kampioenschappen. We zijn enorm trots dat we met The Hague Grand Prix weer een groot mondiaal toernooi op eigen bodem kunnen organiseren. We hebben de Grand Prix direct voor vier jaar vastgelegd en kunnen gaan bouwen aan een fantastisch sportevenement. Samen met de gemeente Den Haag en SportVibes stellen wij alles in het werk om The Hague Grand Prix tot een groots succes te maken.Ē  

Imre van Leeuwen, director events van SportVibes: "In onze ogen dient de Grand Prix als aanjager om de sport judo op alle gebieden weer een impuls te geven. Door van het toernooi een event te maken voor een breder geÔnteresseerd publiek kunnen we de aandacht voor de sport een boost geven. Hiermee proberen we meer commerciŽle waarde te creŽren die de Judo Bond Nederland financieel helpt om hun langere termijn doelstellingen te halen. Zowel op top- als breedtesport gebied. Dat begint straks in Den Haag met spektakel in de topsporthal en veel side-events voor jong en oud. We willen daar ook het Oranjegevoel creŽeren, wat het event voor de Nederlandse judoka extra speciaal maakt. 

SportVibes wil een breder publiek bereiken door tijdens de Grand Prix en via social media, meer van de sport te laten zien. "De wedstrijd op de mat is het einddoel, maar de lifestyle en trainingsarbeid daaromheen is interessant voor elke sportliefhebber," aldus Imre van Leeuwen. "Wat dat betreft past de sport en de lifestyle daaromheen perfect in het social medialandschap waar het delen van trainingsprestaties de normaalste zaak van de wereld is."

Sinds vorige week heeft The Hague Grand Prix een eigen website en eigen social mediakanalen. Meer info over het event: www.thehaguegrandprix.nl.
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

19 juni 2018
Gran Casino Nuland verlengt hoofdsponsoring FC Den Bosch
Pijl
Gran Casino Nuland heeft op donderdag 14 juni jl. tijdens het feestelijke FC Den Bosch-gal...
19 juni 2018 // Sport
19 juni 2018
Rabobank verlengt hoofdsponsorschap Rabo Bridge to Bridge
Pijl
Rabobank Arnhem en Omstreken is ook voor de komende twee jaar hoofdsponsor van de Rabo Bri...
19 juni 2018 // Sport
18 juni 2018
Sponsor OrangeGas koopt contract Van Lunteren vrij
Pijl
International Desiree van Lunteren is door haar privťsponsor OrangeGas vrijgekocht bij de ...
18 juni 2018 // Sport
16 juni 2018
Vibes of the Week #24
Pijl
Naast het fantastische resultaat van Nadal hadden ook de Nederlandse dames mooie successen...
16 juni 2018 // Sport
14 juni 2018
HEMA en Voedselbank gaan landelijk samenwerken
Pijl
HEMA heeft haar pilot met 5 HEMA winkels en de Voedselbank Amsterdam succesvol afgerond. D...
14 juni 2018 // Maatschappij