SportVibes promotor The Hague Grand Prix Judo 2017

7 september 2017 // Sport
SportVibes promotor The Hague Grand Prix Judo 2017
SportVibes is door de Judo Bond Nederland aangesteld als promotor van The Hague Grand Prix Judo in Den Haag. SportVibes is verantwoordelijk voor de online en offline communicatie, mediastrategie en ticketing. Daarnaast ondersteunt zij bij het interesseren van het bedrijfsleven in judo en het evenement. 

The Hague Grand Prix maakt deel uit van de IJF World Tour en behoort daarmee tot de vijftien belangrijkste evenementen in het internationale topjudo. In het weekend van 17 tot en met 19 november strijden zoín 450 deelnemers uit 70 landen tegen elkaar op tatami in de schitterende Sport Campus Zuiderpark. 

Wouter Koeman, toernooidirecteur Grand Prix: "Nederland heeft een rijke internationale historie in judo en het organiseren van grote, internationale kampioenschappen. We zijn enorm trots dat we met The Hague Grand Prix weer een groot mondiaal toernooi op eigen bodem kunnen organiseren. We hebben de Grand Prix direct voor vier jaar vastgelegd en kunnen gaan bouwen aan een fantastisch sportevenement. Samen met de gemeente Den Haag en SportVibes stellen wij alles in het werk om The Hague Grand Prix tot een groots succes te maken.Ē  

Imre van Leeuwen, director events van SportVibes: "In onze ogen dient de Grand Prix als aanjager om de sport judo op alle gebieden weer een impuls te geven. Door van het toernooi een event te maken voor een breder geÔnteresseerd publiek kunnen we de aandacht voor de sport een boost geven. Hiermee proberen we meer commerciŽle waarde te creŽren die de Judo Bond Nederland financieel helpt om hun langere termijn doelstellingen te halen. Zowel op top- als breedtesport gebied. Dat begint straks in Den Haag met spektakel in de topsporthal en veel side-events voor jong en oud. We willen daar ook het Oranjegevoel creŽeren, wat het event voor de Nederlandse judoka extra speciaal maakt. 

SportVibes wil een breder publiek bereiken door tijdens de Grand Prix en via social media, meer van de sport te laten zien. "De wedstrijd op de mat is het einddoel, maar de lifestyle en trainingsarbeid daaromheen is interessant voor elke sportliefhebber," aldus Imre van Leeuwen. "Wat dat betreft past de sport en de lifestyle daaromheen perfect in het social medialandschap waar het delen van trainingsprestaties de normaalste zaak van de wereld is."

Sinds vorige week heeft The Hague Grand Prix een eigen website en eigen social mediakanalen. Meer info over het event: www.thehaguegrandprix.nl.
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

23 november 2017
Musto kledingsponsor Nederlandse topzeilers Watersportverbond
Pijl
Watersportkledingmerk Musto wordt kledingsupplier van het Watersportverbond. Musto-distrib...
23 november 2017 // Sport
23 november 2017
Frank Woestenburg naar TVM
Pijl
Telegraaf-journalist Frank Woestenburg (47) is per 1 januari de nieuwe manager Corporate C...
23 november 2017 //
21 november 2017
vfonds hoofdsponsor IFFR
Pijl
Het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg is de komende drie jaar van de h...
21 november 2017 // Kunst & cultuur
20 november 2017
Unicef en CM.com kondigen strategisch partnerschap aan
Pijl
Unicef en CM.com kondigen een langdurig en strategisch partnerschap aan. De aankondiging k...
20 november 2017 // Maatschappij
17 november 2017
Vibes of the Week 2017-46
Pijl
ItaliŽ gaat ook niet naar het WK, volle focus op de schaatsbaan, van atletiektempel naar c...
17 november 2017 // Sport