Sprekers UEFA Roadtrip bekend

13 september 2018 // Sport
Sprekers UEFA Roadtrip bekend
Het definitieve sprekersprogramma van de Sponsorreport UEFA Roadtrip is bekend. Van vier deskundigen op verschillende terreinen hoor je op het hoofdkantoor van UEFA in een dag alles over de communicatie, marketing, mvo, mediarechten, imago, venue operations én sponsoring van Europaís grootste voetbalorganisatie.

Maurice Tollenaar is Head of Media Rights & Production Services. Maurice is sinds 2010 werkzaam bij UEFA. Hij is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de mediarechtenstrategie van UEFAís club en nationale elftallencompetities. Daarnaast zorgt hij er voor dat de rechten verkocht worden in lijn met de gedefinieerde strategie en de juiste relevantie diensten worden verleend aan de broadcasters. Voor UEFA werkt Maurice acht jaar bij het sportmarketing- en rechtenbureau Sportfive. Daar was hij onder andere verantwoordelijk voor de mediarechtenverkoop van UEFA EURO 2008. 

Keith Dalton is Head of Football Operations. Keith werkt al zeventien jaar voor UEFA en is in zijn functie verantwoordelijk voor het stadionmanagement en de matchoperations voor alle UEFA competities, waaronder de venue-operations voor de UEFA Champions League en Europa League wedstrijden. 

Tim Dignard is sponsorship manager bij UEFA. Tim Dignard is sinds 2016 bij UEFA werkzaam en verantwoordelijk voor de sponsorships van de UEFA club competities UEFA Champions League en UEFA Europa League. Voor UEFA werkte Tim onder andere vier jaar als sponsor manager bij het IOC.

De dag wordt afgesloten door Peter Klomp, Head of Corporate Communications and RESPECT campaign lead. Peter is als ervaren communicatiemanager al jarenlang actief op het scheidsvlak tussen onderneming en sport. Eerst door het managen van verschillende sponsorschappen in het voetbal, het schaatsen en het zeilen. Meer recentelijk door, na jaren actief geweest te zijn in respectievelijk de financiŽle en de energiesector, te kiezen voor een droomtransfer naar de Europese voetbalbond UEFA. Daar is hij verantwoordelijk voor alle corporate communicatie in een zeer complex stakeholderveld. Afgelopen tijd heeft hij gewerkt aan de #EqualGame-campagne van UEFA die vorig jaar werd gelanceerd.

Deelname aan de UEFA Roadtrip kost 575 euro voor Sponsorreport-abonnees en 625 euro voor niet-abonnees. Inschrijven kan hier.
Meer over (tags): Sponsoronderzoek,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sponsoring.

Laatste nieuws

21 september 2018
BMW verbindt zich aan Dam tot Dam Park 2018
Pijl
Vanaf 2018 is Dusseldorp BMW vanuit haar vestiging in Zaandam de allereerste automative pa...
21 september 2018 // Sport
21 september 2018
Vibes of the Week #38
Pijl
Het was de week van de twee ĎJames Deansí van de Nederlandse sport: Jeffrey Herlings en Ma...
21 september 2018 // Sport
20 september 2018
Quote en Players United presenteren duurste voetbalteam ter wereld
Pijl
Op zondag 24 september neemt een selectie van Quote 500-leden het in een unieke wedstrijd...
20 september 2018 // Maatschappij // Sport
20 september 2018
Robeco Summernights worden BankGiro Loterij ZomerConcerten
Pijl
De zomerprogrammering van het Koninklijk Concertgebouw heet voortaan BankGiro Loterij Zome...
20 september 2018 // Kunst & cultuur
19 september 2018
KNSB en commerciŽle teams bereiken overeenstemming licenties
Pijl
De KNSB heeft met commerciŽle teams in het langebaanschaatsen een nieuwe licentieovereenk...
19 september 2018 // Sport