WaowDeals hoofdsponsor team Marianne Vos

11 oktober 2017 // Sport
WaowDeals hoofdsponsor team Marianne Vos
Het Belgische WaowDeals, een bedrijf dat onlinebetaalmethodes aanbiedt, wordt vanaf 1 januari de belangrijkste sponsor van de wielerploeg rond Marianne Vos. De huidige ploegnaam WM3 Pro Cycling verandert in WaowDeals Pro Cycling, zo is woensdag bekendgemaakt.

Het Belgische bedrijf WaowDeals biedt een veilige, digitale betaalmethode aan die mensen bij gebruik extra voordeel oplevert in de vorm van kortingen. "We zijn zeer trots op deze overeenkomst. Met Marianne Vos en haar collega’s hebben we vooraanstaande ambassadeurs van ons product in huis”, zeggen Jan Harboort en Alain Daeghsel, de twee CEO’s van WaowDeals. "We waren al zichtbaar in het peloton en zijn ervan overtuigd dat we met deze strategische keuze nog sneller naam maken bij het grote publiek. De vrouwentak van de wielersport groeit immers in snel tempo. Daarnaast zijn we prominent aanwezig op twee fronten: op de weg en in de cross.”

Teammanager Eric van den Boom: "De naam mag dan wijzigen, het team en de organisatie blijven intact. Medio 2016 hebben we het Fortitude-project gelanceerd. Dit staat voor een open teamconcept waarbinnen het voor alle bedrijven, groot en klein, mogelijk is om verbonden te zijn met topsport. Ondernemers zijn vertegenwoordigd in het Business Peloton. Door met een groter bedrijvennetwerk te opereren, willen we de continuïteit waarborgen.”

Van den Boom bedankt WM3 Energie voor haar enthousiasme. "Al vrij snel na de lancering van het Business Peloton kwamen we in contact met WM3 Energie. Dat bedrijf, met grote ambities, positioneerde zich al snel als koploper in ons Business Peloton. Na een seizoen blikvanger te zijn geweest gaat WM3 Energie van kop af, in het tweede wiel van het Business Peloton. Daarmee is de weg vrij voor WaowDeals om naamgever te worden.”
Meer over (tags): Sponsorcontracten,
Verplicht Verplicht
Verplicht


Verplicht

Reload Image
  • Nog geen reacties aanwezig.

Laatste nieuws

17 november 2017
Vibes of the Week 2017-46
Pijl
Italië gaat ook niet naar het WK, volle focus op de schaatsbaan, van atletiektempel naar c...
17 november 2017 // Sport
17 november 2017
Nominatie voor ‘Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'
Pijl
Het boek 'Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport' van Robert Kok en Hugo Gruijters ...
17 november 2017 // Sport
16 november 2017
Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes
Pijl
Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage A...
16 november 2017 // Kunst & cultuur
16 november 2017
NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar
Pijl
NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. He...
16 november 2017 // Sport
16 november 2017
KPN opnieuw hoofdsponsor Coolste Baan van Nederland
Pijl
KPN is opnieuw de hoofdsponsor van de Coolste Baan van Nederland die volgend jaar plaatsvi...
16 november 2017 // Sport