Zoek door de website:

Zoekterm:

Zoekresultaten op: " Bureaus":

Nieuws (30):


2Basics begeleidt Incentro naar gamende IT professionalsLees verder
Incentro heeft 2basics gevraagd om een programma te ontwikkelen gericht op gamende it-ers.
Geplaatst op: 11-06-2018
Golazo neemt aandeel in Triple DoubleLees verder
Het belgische sportmarketingbureau golazo heeft een substantieel aandeel genomen in triple double en gaat daarmee als mede-aandeelhouder participeren in het sportmarketingbureau.
Geplaatst op: 18-01-2018
Motivaction en 2Basics starten eSports-samenwerkingLees verder
Motivaction en 2basics slaan de handen ineen voor een innovatieve samenwerking.
Geplaatst op: 12-01-2018
GANDA sluit zich aan bij Make Some NOISE GroupLees verder
Digitaal bureau ganda heeft zich aangesloten bij de make some noise group (www.
Geplaatst op: 08-01-2018
John van Lottum en Anke Meulendijks starten ‘DEUX'Lees verder
Voormalig toptennisser john van lottum, nu director brand partnerships bij eredivisie en anke meulendijks, director brand partnerships & propositions bij eredivisie, starten deux ‘een creatief partnershipbureau’.
Geplaatst op: 06-12-2017
Arne van den Berg en Taco Vinkeles starten MediaActivationCo.Lees verder
Na jaren samengewerkt te hebben in commerciële en creatieve functies bij de radio 538 groep, zijn arne van den berg (head of commerce voetbal international) en taco vinkeles (creative director marketing solutions sanoma|sbs) per 15 oktober mediaactivationco.
Geplaatst op: 18-10-2017
Jan Paul de Wildt neemt roer over bij KumpanyLees verder
Jan paul de wildt, die als managing partner sinds 2013 de dagelijkse leiding heeft over kumpany, heeft dit voorjaar alle aandelen van het merkactivatiebureau overgenomen.
Geplaatst op: 04-07-2017
TDE en Fingerspitz spelen samen in digital sportmarketingLees verder
Het digitale sportmarketingbureau tde uit eindhoven slaat de handen ineen met fingerspitz online marketing uit breda.
Geplaatst op: 26-04-2017
Tempo-Team en DUCOS tekenen meerjarige samenwerkingLees verder
Tempo-team en ducos productions zijn een meerjarige samenwerking aangegaan voor de evenementen night at the park en parkpop.
Geplaatst op: 21-04-2017
Van Seggelen adviseur sponsoring Provincie GelderlandLees verder
Maarten van seggelen start op 10 april als senior adviseur sponsoring bij de provincie gelderland.
Geplaatst op: 01-04-2017
VODW en KNHB verlengen samenwerkingLees verder
Vodw en de knhb verlengen het contract als official sponsor voor een periode van vier jaar tot en met 1 januari 2021.
Geplaatst op: 29-01-2017
Sponsoradviesbureaus claimen full service modelLees verder
SponsoradviesBureaus claimen steeds vaker een full service model en de sponsormarkt groeit nog steeds.
Geplaatst op: 04-07-2016
Shivers en SportVibes fuserenLees verder
Het delftse sportevenementenbureau shivers en het haagse sportmarketingbureau sportvibes gaan volledig fuseren en verder onder de vlag van sportvibes united.
Geplaatst op: 21-06-2016
Save the Children en DUCOS Productions slaan de handen ineenLees verder
Save the children en ducos productions zijn een driejarige samenwerking aangegaan.
Geplaatst op: 18-05-2016
IEG 2016: Waarmee kan de toekomstige sportmarketeer zich onderscheiden?Lees verder
In de nederlandse delegatie met verschillende achtergronden (sponsoren, rechtenhouders en Bureaus) is ook de opleiding sportmarketing & management vertegenwoordigd.
Geplaatst op: 21-04-2016
Provincie Gelderland gaat sportevenementen sponsorenLees verder
De provincie gelderland wilt dit jaar zes sportevenementen sponsoren.
Geplaatst op: 04-04-2016
Ronald van der Aart en Michiel van Schooten beginnen Roger’s CommunicationLees verder
Ronald van der aart (repmen, ex-upc) en michiel van schooten (start making sense!, ex-rapp) zijn de eerste week van januari samen een nieuw communicatiebureau begonnen.
Geplaatst op: 07-01-2016
Rebranding Sportfive naar Lagardère Sports and EntertainmentLees verder
Lagardère unlimited, de sportmarketingdivisie van lagardère, gaat al zijn Bureaus waaronder sportfive onderbrengen onder de naam lagardère sports and entertainment.
Geplaatst op: 15-09-2015
SportVibes en Fresh Bridge lanceren SportVibes DigitalLees verder
De Bureaus sportvibes en fresh bridge gaan verder samenwerken en lanceren een nieuw bureau: sportvibes digital.
Geplaatst op: 15-09-2015
2de editie Belgian Sponsorship Awards op 14 januariLees verder
De belgian sponsorship awards zijn terug voor een tweede uitgave, na het succes van de eerste editie in januari van dit jaar.
Geplaatst op: 15-07-2015
WPP start nieuw sport- en entertainmentmarketingbureauLees verder
Reclame- en mediabureau wpp lanceert met esp een nieuw sport- en entertainmentmarketingbureau via groupm, het mediabureau van het bedrijf.
Geplaatst op: 19-05-2015
UBACHS/full contact ontwikkelt merkpositionering StayokayLees verder
Merkstrategisch bureau ubachs/full contact heeft de positionering en het centrale merkverhaal voor stayokay ontwikkeld.
Geplaatst op: 08-04-2015
Hoofdsponsor Rabobank en de bond over het WK HockeyLees verder
"de kracht van sponsoring ligt niet alleen in marketing en communicatie, maar kan ook heel direct duidelijke businessdoelstellingen bereiken” zegt haro valkenburg manager sponsoring, marketing & communicatie bij de hockeybond.
Geplaatst op: 25-09-2014
DUCOS Productions en Northside Consult uitelkaarLees verder
Na exact tien jaar samenwerking hebben ducos productions en northside consult, het bureau van wim noordzij, besloten beiden een eigen weg in te slaan.
Geplaatst op: 14-07-2014
Hup Holland Hamsters eerste winnaars WKLees verder
Net als uit onderzoek van activate&co blijkt ook uit onderzoek van centron en sports intelligence dat de campagne hup holland hamsters van albert heijn het meest bekend is.
Geplaatst op: 20-06-2014
Wie ontwikkelt het beste sponsorconcept? Lees verder
Het sponsorreport jaarcongres biedt een unieke mogelijkheid aan adviesBureaus en sponsorzoekers om een sponsor(opdracht) in de wacht te slepen met een totale waarde van € 100.
Geplaatst op: 12-06-2014
Opel hand in hand met Triple DoubleLees verder
Opel nederland heeft na een pitch onder vijf Bureaus gekozen voor een samenwerking met sportmarketingbureau triple double om het hoofdsponsorschap met feyenoord te activeren.
Geplaatst op: 30-01-2014
Johnson & Johnson kiest voor Triple DoubleLees verder
Johnson & johnson vision care heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor triple double sportmarketing om zijn fifa world cup sponsoring in de benelux te activeren.
Geplaatst op: 28-01-2014
Brand New Live wint Ziggo pitchLees verder
Brand new live is na een pitch tussen vier Bureaus uitgekozen om alle muziekactiviteiten van ziggo te gaan verzorgen.
Geplaatst op: 26-06-2013
Essent beëindigt schaatssponsoringLees verder
Essent stopt na het seizoen 2013/2014 met de sponsoring van het schaatsen.
Geplaatst op: 03-04-2013

Reports (10):


Sponsorreport juni 2016Lees verder
Groot nieuws in de nederlandse sportmarketingbureauwereld! met het samengaan van shivers en sportvibes in sportvibes united ontstaat een van de grootste Bureaus in ons land op het gebied van sportevents, sportmarketing en digitaal.
2 oktober 2015Lees verder
Er gebeurt van alles in de nederlandse (sponsor)bureauwereld.
31 juli 2015Lees verder
Waaraan denk je als je op vakantie, zittend aan de rand van het zwembad, een voorwoord moet schrijven voor de nieuwste uitgave van sponsorreport? sponsoring door reisaanbieders, touroperators en online vliegticketaanbieders! en ook een beetje aan de sponsors in de tour de france.
26 juni 2015Lees verder
Sponsorreport #06 van 2015 is op 26 juni verschenen.
30 oktober 2014Lees verder
Sponsorreport #16 is op 30 oktober verschenen met onder meer:- interview esther roelofs: noc*nsf wil nieuwe communicatieplatformen creëren voor partners.

Opinie (4):


BlindLees verder
Blindhelp, we zijn blind! dat zegt michel van grunsven in zijn column over sponsoring en sportmarketing.
OogkleppenLees verder
Oogkleppenvolgens michel van grunsven heeft het overgrote deel van de reclame-, media- en communicatieBureaus een blinde vlek voor sponsoring.
Daadkracht tonen!Lees verder
Noc*nsf staat aan de vooravond van een keerpunt in haar sponsorpropositie.
Michel van Grunsven: Blinde vlekLees verder
Tijdens zijn eerste werkervaring als trainee bij media exposure (nu mecc global) en reclamebureau bbcw (later y&r amsterdam, inmiddels ter ziele) viel het michel van grunsven op dat het middel sponsoring geen plek had in de hoofden, harten of systemen van zijn toenmalige collega’s.

Laatste nieuws

20 juli 2018
GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen
Pijl
Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het...
20 juli 2018 // Sport
20 juli 2018
Vibes of the Week #29
Pijl
Van het WK naar de Tour de France. Dylan Groenewegen moest helaas naar huis, maar staat we...
20 juli 2018 // Sport
19 juli 2018
Tonzon wordt nieuwe partner IJSTIJD!
Pijl
De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkere...
19 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
KNVB en Gillette sluiten partnership
Pijl
De KNVB en Gillette, scheersysteemproducent van het Amerikaanse levensmiddelenbedrijf Proc...
17 juli 2018 // Sport
17 juli 2018
Nieuwe samenwerking IFFR en Kaapse Brouwers Rotterdam
Pijl
International Film Festival Rotterdam (IFFR) is een nieuwe samenwerking aangegaan met Kaap...
17 juli 2018 // Kunst & cultuur