Zoek door de website:

Zoekterm:

Zoekresultaten op: " Persgroep":

Nieuws (11):


CPNB schrijft nieuw hoofdstukLees verder
De stichting cpnb, de stichting voor de collectieve propaganda van het nederlandse boek, is een nieuw hoofdstuk aan het schrijven waarbij merkbouwen en samenwerken met partners de hoofdpersonen zijn.
Geplaatst op: 24-04-2018
IEG 2018: de volgende stap in big dataLees verder
Arjan koopman (Persgroep) en michiel van rijn van alkemade (sportscloud) vertellen waardoor zij geÔnspireerd zijn tijdens ieg 2018 en gaan in op de volgende stappen in data: van big data naar big indicators naar big instruments.
Geplaatst op: 13-04-2018
AD nieuwe mediapartner van KNLTBLees verder
Ad wordt de nieuwe mediapartner van de knltb.
Geplaatst op: 20-02-2018
Strategische samenwerking NOC*NSF met de PersgroepLees verder
Noc*nsf en de Persgroep nederland hebben in het holland heineken house te pyeongchang hun meerjarige samenwerking bekend gemaakt.
Geplaatst op: 10-02-2018
Persgroep en CPNB vinden elkaar in lezenLees verder
De Persgroep en cpnb hebben elkaar gevonden in een gezamenlijke missie; het boek en lezen.
Geplaatst op: 07-02-2018
Facebook toegevoegd aan Sponsorreport congresLees verder
Met de deelname van geert mol, global marketing solutions & client manager bij facebook, aan het afsluitende panel is de line-up voor het sponsorreport congres definitief.
Geplaatst op: 11-04-2017
Marc Oosterhout toegevoegd aan afsluitend congrespanelLees verder
Marc oosterhout, merkstrateeg en mede-oprichter van n=5, is toegevoegd aan het afsluitende panel van het jaarcongres van sponsorreport op 13 april.
Geplaatst op: 29-03-2017
Toppanel sluit Sponsorreportcongres afLees verder
Ruud de lange (ceo mindshare), willem-albert bol (creatief directeur Persgroep) en mark versteegen (directeur sponsoring kpn) nemen op het congres van sponsorreport op 13 april deel aan het afsluitende debat.
Geplaatst op: 15-03-2017
AD nieuwe mediapartner KNVBLees verder
Ad wordt de nieuwe mediapartner van de knvb en het nederlands elftal.
Geplaatst op: 01-09-2016
Airborne Wandeltocht verliest hoofdsponsorLees verder
Dagblad de gelderlander is niet langer hoofdsponsor van de airborne wandeltocht in oosterbeek.
Geplaatst op: 30-12-2015
De rol van sponsoring bij content marketingLees verder
Op 15 oktober organiseert sponsorreport een seminar over de rol van sponsorships in content marketing strategieŽn met medewerking van onder andere de Persgroep en kpn.
Geplaatst op: 02-10-2015

Reports (1):


Sponsorreport #1 februari 2018Lees verder
In de nieuwe sponsorreport aandacht voor de zakelijke kanten van leeuwarden-frysl‚n culturele hoofdstad 2018 via een interview met john bonnema.

Opinie (1):


BlindLees verder
Blindhelp, we zijn blind! dat zegt michel van grunsven in zijn column over sponsoring en sportmarketing.

Laatste nieuws

21 september 2018
BMW verbindt zich aan Dam tot Dam Park 2018
Pijl
Vanaf 2018 is Dusseldorp BMW vanuit haar vestiging in Zaandam de allereerste automative pa...
21 september 2018 // Sport
21 september 2018
Vibes of the Week #38
Pijl
Het was de week van de twee ĎJames Deansí van de Nederlandse sport: Jeffrey Herlings en Ma...
21 september 2018 // Sport
20 september 2018
Quote en Players United presenteren duurste voetbalteam ter wereld
Pijl
Op zondag 24 september neemt een selectie van Quote 500-leden het in een unieke wedstrijd...
20 september 2018 // Maatschappij // Sport
20 september 2018
Robeco Summernights worden BankGiro Loterij ZomerConcerten
Pijl
De zomerprogrammering van het Koninklijk Concertgebouw heet voortaan BankGiro Loterij Zome...
20 september 2018 // Kunst & cultuur
19 september 2018
KNSB en commerciŽle teams bereiken overeenstemming licenties
Pijl
De KNSB heeft met commerciŽle teams in het langebaanschaatsen een nieuwe licentieovereenk...
19 september 2018 // Sport