Artikelen

Stad Rotterdam verlengt onder voorwaarden

Stad Rotterdam Verzekeringen stopt als shirtsponsor van Feyenoord als de tv-beelden van de club achter de decoder verdwijnen.

Axa en VvZ sponsoren wielerploeg

VvZ, een verkoop- en verhuurbedrijf van bouwmachines, wordt co-sponsor van de Axa wielerploeg. Beide bedrijven zullen de komende vijf jaar de wielerploeg sponsoren.

UPC ondersteunt Stichting MIXT

MIXT, Stichting voor interculturele projecten, heeft een eenjarige sponsoringovereenkomst gesloten met UPC Nederland.

Euro 2000 sponsors slecht herinnerd

Een onderzoek van het Performance Research Europe (PRE) laat zien dat een maand na het toernooi maar de helft van de ondervraagden zich nog één van de twaalf officiële EURO 2000 sponsors kan herinneren.

Hubo sponsort Ronde van Nederland

Na lang zoeken heeft de Ronde van Nederland (22 - 26 augustus) een nieuwe hoofdsponsor gevonden in de doe-het-zelf-keten Hubo.

Opel neemt stelling tegen vreemdelingenhaat

Via opvallende advertenties hebben Bayern München en hoofdsponsor Opel afgelopen zondag en maandag stelling genomen tegen de vreemdelingenhaat in Duitsland.

ING combineert partnerships bij SAIL2000

SAIL Amsterdam 2000 wordt op 24 augustus officieel geopend met een concert van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Sport1 hoofdsponsor Haagsche Rugby Dagen

Sport1 is hoofdsponsor van de Haagsche Rugby Dagen, die van vrijdag 25 augustus tot en met zondag 27 augustus worden gehouden.

Team Philips terug te water

De door Philips gesponsorde catamaran Team Philips wordt op 23 september opnieuw te water gelaten in Engeland.

Coca-Cola meeste waard

Een onderzoek van het Amerikaanse bureau Interbrand laat zien dat Coca-Cola nog steeds het merk is met de meeste waarde.

Olympische sponsors stijgen in bekendheid

Bijna driekwart van de Australiërs kunnen op zijn minst één Olympische sponsor noemen van de spelen in Sydney. Dat is tien procent meer dan een half jaar geleden.

'Sponsoring meest geschikte instrument binnen ondernemingscommunicatie'

Bijna tachtig procent van de Duitse communicatiemanagers vindt dat sponsoring beter werkt bij het aanspreken van specifieke doelgroepen dan reclame en verkoopacties.

Zandvoort krijgt Toyota Yaris Cup

Toyota zal vanaf het komende raceseizoen op Zandvoort een eigen merkenrace starten: de Yaris Cup.

adidas partner van de Champions League

adidas wordt het komend seizoen officieel supplier en licentiehouder bij de UEFA Champions League.

Daling winst adidas door EURO 2000

De marketingkosten voor EURO 2000 hebben er toe bijgedragen dat de winst van adidas-Salomon het eerste halfjaar van 2000 sterk is gedaald.