Artikelen

KPN opnieuw hoofdsponsor SAIL Amsterdam

KPN wordt hoofdsponsor van de 10e editie van SAIL, dat van 12 t/m 16 augustus 2020 langs de oevers van het IJ wordt georganiseerd.

Ajax tekent nieuwe suppliers

Ajax heeft met Mascot Workwear en Makita afgelopen dagen twee nieuwe suppliers getekend. Beide partijen willen via Ajax de naamsbekendheid en merkvoorkeur vergroten.

KNVB en Heineken versterken partnership

Het partnership van de KNVB en Heineken wordt verlengd en versterkt tot en met in elk geval 2024. Onderdeel van de nieuwe afspraken tussen de voetbalbond en de brouwer is dat met ingang van seizoen 2019/2020 Heineken in plaats van Amstel als sponsor is verbonden aan de TOTO KNVB Bekerfinale. De voetbalbond en de brouwer werken al een kwart eeuw op vele terreinen samen.

Nieuw directieteam voor Markteffect

Per 19 augustus zal Joris Schellekens in dienst treden als Algemeen Directeur van onderzoeksbureau Markteffect. Schellekens zal directie voeren samen met Commercieel Directeur Boj Nefkens, die sinds 2009 in verschillende functies actief is binnen Markteffect. De aanstelling moet de basis vormen voor verdere kwalitatieve en kwantitatieve groei van het onderzoeksbureau.

Win een SponsorRing!!

Ook trots op je sponsorcase en partnership en die prachtige, effectieve en creatieve activatie? Zend dan je case in voor een SponsorRing.

Wie staan er op het shirt?

Afgelopen weekend is de Eredivisie weer begonnen. Met de start van het nieuwe voetbalseizoen zijn ook verschillende nieuwe namen op de shirts van de clubs te zien. Een overzicht.

Samenwerking Ajax en ICONIX uitgebreid en verbeterd

Energiedrank-producent ICONIX heeft het langlopende sponsorcontract met Ajax uitgebreid en verbeterd. Vanaf seizoen 2019-2020 schuift ICONIX van Official Sponsor op naar Official Partner van Ajax. De looptijd van het contract is tot juni 2028. Ajax en ICONIX gaan samenwerken aan het verder laden van het thema ‘Focus First, Legend Later’.

CST verlengt partnership met Ajax

Cheng Shin Tire (CST) en Ajax hebben hun Official Partnership verlengd tot medio 2021. De Taiwanese producent van onder andere auto- en fietsbanden richt zich met deze samenwerking op het verder vergroten van de wereldwijde naamsbekendheid en merkherkenning.

Creatieve hotspot Capital C kiest voor Bud

Het nieuwe Amsterdamse centrum voor de creatieve industrie Capital C en Bud, onderdeel van Bierbrouwerij AB InBev, gaan een partnership aan, met focus op creativiteit, duurzaamheid en ondernemerschap.

Zeeuw & Zeeuw hoofdsponsor Feyenoord Basketball

Feyenoord Basketball gaat Zeeuw & Zeeuw aan de clubnaam toevoegen. Het bestuur van de club tekende een partnerovereenkomst voor de komende twee jaar.

Select4U hoofdsponsor Nijmegen Devils

Select4U uitzendgroep uit Cuijk heeft zich voor het komende jaar als hoofdsponsor verbonden aan de regerend landskampioen ijshockey, de Nijmegen Devils. De club neemt daardoor het komende seizoen deel aan de competitie onder de naam: Select 4-U Nijmegen Devils.

Renault opnieuw partner Dutch Design Week

Renault is voor de tweede keer partner van Dutch Design Week (DDW), het grootste designevenement van Noord-Europa dat dit jaar van 19 tot en met 27 oktober 2019 in Eindhoven gehouden wordt.

CM.com en Lowlands starten pilot met mobiel betalen

CM.com, specialist in Conversational Commerce-oplossingen, maakt mobiel bestellen en betalen op Lowlands mogelijk voor festivalbezoekers.

Mizuno en Rijksmuseum werken samen aan runningschoen

De nieuwe hardloopschoen Wave Ultima 11 Amsterdam van Mizuno is letterlijk en figuurlijk uit de kunst. Deze officiële schoen van de TSC Amsterdam Marathon 2019 is tot stand gekomen in samenwerking met het Rijksmuseum en geïnspireerd op De Nachtwacht van Rembrandt. Dit alles in het kader van Rembrandtjaar 2019.

NN Group kijkt trots terug op North Sea Jazz

NN Group was dit jaar voor het tweede jaar hoofdsponsor en naamgever van North Sea Jazz. Remco Barbier, hoofd branding bij NN Group, kijkt trots terug op een bruisend en ook voor NN succesvol festival.