Artikelen

ABN AMRO drie jaar langer hoofdsponsor WTT

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy hebben bij aanvang van het 46e ABN AMRO World Tennis Tournament het sponsorcontract voor drie edities verlengd. Hierdoor is ABN AMRO ook in 2020, 2021 en 2022 als titelsponsor betrokken bij het toernooi. Richard Krajicek en Esther Vergeer blijven toernooidirecteuren.

Met Toptennis het beste beleven

Voorafgaand aan het Fed Cup-duel Nederland-Canada lanceert de KNLTB de campagne ‘Beleef het beste’. Met toptennis als aanjager wil de tennisbond de groei van tennis in Nederland in al zijn facetten bevorderen. Door alle toptennisactiviteiten te bundelen en als één domein te positioneren moet ook de commerciële waarde toenemen. Manager commerciële zaken en events Albert-Jan Smid van de KNLTB gaat in op de nieuwe strategie.

Sponsorreport Diner: België vs. Nederland

Voor het eerst in haar geschiedenis organiseert Sponsorreport een diner. Een diner met discussie op Belgische bodem (Brussel), voorafgaand aan het Europese sponsorcongres SponsorLive. Met deelname van ING Nederland en ING België en de Belgische en Nederlandse voetbalbond. Dit alles onder leiding van Jan Paul de Wildt.

ICONIX Energy Drink komende 9,5 jaar sponsor Ajax

Sinds 1 januari 2019 hebben Ajax en ICONIX zich voor 9,5 jaar aan elkaar verbonden middels het officiële sponsorschap. De samenwerking heeft als doel de nieuwe energiedrank te lanceren en bekend te maken bij de consument.

KNLTB lanceert nieuwe toptennis marketing strategie

De KNLTB wil toptennis als aanjager voor tennisbeleving inzetten en daarmee bijdragen aan de groei van tennis in Nederland in alle facetten. Voorafgaand aan het Fed Cupduel tussen Nederland en Canada in ’s-Hertogenbosch lanceert de KNLTB vandaag de nieuwe marketing strategie voor toptennis.

Sprekers line-up SponsorLive uitgebreid

De sprekers line-up voor het internationale SponsorLive congres op 28 maart in Brussel is uitgebreid met verschillende interessante namen. Sponsorreport organiseert een exclusieve meeting op de vooravond van het congres met als thema De Sponsorderby der Lage Landen.

Tom Taminiau naar Golazo

Tom Taminiau is per 1 februari in dienst getreden als commercieel manager bij Golazo Nederland, het van oorsprong Belgische sport-, media- en entertainmentmarketingbureau.

ABN AMRO gaat 50.000 tennisballen recyclen

ABN AMRO is op zoek naar 50.000 gebruikte tennisballen. De bank gaat deze recyclen en hiervan een Playground maken voor de Krajicek Foundation, waarvan ABN AMRO partner is.

VriendenLoterij doneert 500.000 euro voor Nationale BoekenBoost

VriendenLoterij-ambasadeur Johnny de Mol heeft een cheque van 500.000 euro uitgereikt aan de Stichting CPNB en Stichting Lezen. Deelnemers aan de VriendenLoterij maken daarmee De Nationale BoekenBoost mogelijk.

Asito 10 jaar naamgever stadion en hoofdsponsor Heracles

Asito en Heracles Almelo gaan tot minimaal 1 juli 2029 met elkaar door. De schoonmaakorganisatie wordt per 1 juli aanstaande voor tien jaar naamgever van het stadion van de club en verlengt tegelijkertijd het huidige hoofdsponsorschap voor de duur van die periode.

Geen overheidssubsidie voor Formule 1 in Nederland

Het kabinet betaalt niet mee aan een Formule 1-race in Nederland. De financiering van de race op circuit Zandvoort kan volgens minister Bruins bij elkaar gebracht worden via sponsoring door bedrijven en de verkoop van tickets.

Samenwerking FlexPower en StrongmanRun

Fisherman’s Friend StrongmanRun en FlexPower slaan de handen ineen. In 2019 is FlexPower de partner voor StrongmanRun in Hellendoorn op het gebied van pijnverlichting.

NaGa Solar rugsponsor bij MVV

Op de wedstrijdshirts van het eerste elftal van MVV Maastricht staat sinds 13 januari NaGa Solar op de rug.

Opnieuw Jumbo Racedagen met Max Verstappen

De ‘Jumbo Racedagen, driven by Max Verstappen’ komen terug voor een vierde editie. Jumbo Supermarkten, Circuit Zandvoort, Red Bull Nederland en Verstappen Management slaan opnieuw de handen ineen en organiseren op zaterdag 18 en zondag 19 mei wederom het grootste familie race-evenement van Nederland.

TEN HAVE Change Management verlengt overeenkomst met KNHB

De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) heeft afgelopen zaterdag tijdens het Nationaal Hockeycongres een nieuw contract ondertekend met TEN HAVE Change Management. De overeenkomst tussen beide partijen is verlengd tot en met 2021.