Artikelen

Volkswagen partner De Nationale Voorleesdagen

Volkswagen introduceert samen met de CPNB ‘Snelweg Sprookjes’, een interactieve luisterapp speciaal voor kinderen. Snelweg Sprookjes is tot stand gekomen in samenwerking met De Nationale Voorleesdagen en bekende kinderboekenschrijvers onder wie Herman en Babette van Veen.

DEGIRO opnieuw hoofdsponsor van Rugby Nederland

Rugby Nederland en DEGIRO hebben wederom hun handtekening gezet onder een sponsorcontract. Daardoor zijn beide partijen officieel tot 31 december 2019 aan elkaar verbonden en prijkt het logo van DEGIRO nog een seizoen op de shirts.

KPN naamgever KPN eDivisie Cup

De landelijke competitie van de voetbalgame FIFA, de eDivisie, wordt aangevuld met een open toernooi, de KPN eDivisie Cup. KPN organiseert het toernooi in samenwerking met de Eredivisie CV.

Mascha van Werven Manager Partnerships & Commercie NOC*NSF

NOC*NSF stelt Mascha van Werven per 7 maart aan als Manager Partnerships & Commercie. Mascha werkt nu bij Vitesse Arnhem als Head of Marketing en heeft daarvoor o.a. bij de KNSB gewerkt in de functie van Manager Marketing, Communicatie en Media.

DSW drie jaar langer hoofdsponsor Excelsior

Zorgverzekeraar DSW blijft ook de komende drie jaar hoofdsponsor van Excelsior Rotterdam.

Covebo nieuwe stadionnaamgever VVV Venlo

Met ingang van 14 januari 2019 heet het stadion van VVV-Venlo ‘Covebo Stadion - De Koel -’. Covebo neemt als naamgever de plaats in van Seacon Logistics dat wel hoofdsponsor blijft. Het contract met de uitzendorganisatie loopt tot en met seizoen 2020-2021.

Commerciële inkomsten steeds belangrijker voor voetbalkampioenen

De commerciële inkomsten van landskampioenen worden steeds belangrijker, zo blijkt uit het nieuwe KPMG-rapport The Europeans Champions Report 2019.

Opnieuw succesvol bid voor TIG Sports

Met het binnenhalen van het WK Volleyball in 2022 is sportmarketingbureau TIG Sports voor de vijfde keer in twaalf maanden succesvol in zijn bid voor een groot sportevenement in ons land.

Mesman en Potters bundelen krachten in GoodDay

Ingrid Mesman en Dianne Potters bundelen hun krachten in het nieuwe strategisch creatief bureau GoodDay. GoodDay is een bureau dat merken wil helpen positieve impact te maken op mensen, maatschappij en de aarde.

Princess Traveller en TeamNL verlengen samenwerking

Op zaterdag 12 januari 2019 vond tijdens het jaarlijkse Princess Traveller Sneeuwfeest in Amsterdam, de officiële ondertekening plaats van de verlenging van het contract tussen Princess Traveller en NOC*NSF.

Robin Haase versterkt NextGen Lions van Peugeot

Toptennisser Robin Haase komt het Next Gen Lions tennissponsorplan van Peugeot Nederland versterken. De 31-jarige Haase is de onbetwiste nummer 1 van Nederland en behoort de laatste jaren tot de top 50 beste spelers van de wereld. "Zijn ervaring is een welkome aanvulling in het Next Gen tennisprogramma van Peugeot dat erop gericht is om jonge talentvolle tennissers te ondersteunen om de top te behalen", laat Peugeot weten.

IFFR werkt samen met gemeente Rotterdam en BMW

Het International Film Festival Rotterdam (IFFR) werkt samen met gemeente Rotterdam en BMW om de stad groener te maken.

Interview: Mark Bogaerts (TCS)

Mark Bogaerts werd na zes jaar gewerkt te hebben als global sponsorship manager bij Heineken International per 1 december 2018 directeur Sponsoring Europa bij Tata Consultancy Services. Hoe kijkt hij terug op 2018 en wat zijn de verwachtingen voor 2019?

Interview: Sebastiaan Westerhout van Nielsen naar Gracenote

Sebastiaan Westerhout stapt per 1 januari over van Nielsen Sports naar Gracenote Sports, marktleider op het gebied van Sports Data Services, waar hij Sports Sales Manager wordt. Waarom de overstap en wat zijn de ambities voor 2019?

Maarten Hoffer directeur VoetbalTV

De KNVB en Talpa Network hebben Maarten Hoffer (37) per 1 januari 2019 aangesteld als nieuwe CEO van VoetbalTV. Hoffer volgt Roeland Stekelenburg op, mede-initiator van VoetbalTV en sinds de start van het project ad-interim algemeen directeur.