Artikelen

Western Union hoofdsponsor Zomercarnaval Rotterdam

Western Union Money Transfer en Zomercarnaval Rotterdam slaan de handen ineen. De toonaangevende Amerikaanse financiële dienstverlener is de komende editie hoofdsponsor van het Rotterdamse Zomercarnaval op 26 en 27 juli 2019.

Lotto en Soudal verlengen tot 2022

Ruim anderhalf jaar voor het aflopen van de huidige verbintenis hebben Lotto en Soudal hun partnership met de Lotto-Soudal wielerploeg tot 2022 verlengd en de bijdrage verhoogd. Door de verhoogde financiële inbreng van Soudal zijn beide partners gelijkwaardig geworden.

Hermitage en BeljonWesterterp gaan samenwerken in Hermitage voor Kinderen

Op maandag 1 juli ondertekenden Cathelijne Broers, directeur van de Hermitage Amsterdam, en Willem Hein, algemeen directeur van BeljonWesterterp, een sponsorovereenkomst. Voor de komende drie jaar ondersteunt BeljonWesterterp het kunstonderwijsprogramma van de Hermitage voor Kinderen.

Interbest laat Kröller-Müller beelden zien langs de snelweg

Kröller-Müller Museum en Interbest zijn een unieke samenwerking aangegaan waardoor deze zomer een bijzondere selectie beelden van beroemde beeldhouwers op billboards langs de snelweg te zien is.

Thuisshirt Vitesse gebaseerd op ‘Ernemse Trots’

In samenwerking met Nike heeft Vitesse een thuisshirt voor het seizoen 2019-2020 ontworpen dat de verbinding maakt met de stad Arnhem. Het uitshirt wordt later en in combinatie met de nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd. Dat shirt is geïnspireerd op 75 jaar Airborne.

ASML gaat samenwerking aan met Van Gogh

High-tech bedrijf ASML gaat een langdurige samenwerking aan met Van Gogh Brabant in Nuenen en het Van Gogh Museum in Amsterdam, waarin state-of-the-art technologie en Van Goghs zoektocht naar kleur en licht samenkomen.

PSV verwelkomt NH Hotels als official hotel sponsor

Met ingang van het nieuwe seizoen is NH Hotel Group, de officiële partner van PSV voor de hotelverblijven van alle teams.

Succesparken nieuwe shirtsponsor Vitesse

Succesparken is vanaf komend seizoen één van de shirtsponsors van Vitesse. Daarmee prijkt de naam van Succesparken op de schouderpositie van het shirt van de Arnhemse club. Succesparken heeft negen vakantieparken in Nederland en Duitsland.

Duracell activeert tijdens Down the Rabbit Hole

Batterijenmerk Duracell en Brand Activation bureau Playground slaan de handen ineen voor een activatie om awareness te creëren rondom Duracell Powerbank tijdens Down the Rabbit Hole. Het concept de ‘20% Club’ zal exclusief voor het festival worden geproduceerd.

Greenchoice wordt partner KNWU

Met een nieuwe samenwerking willen de KNWU en duurzame energieleverancier Greenchoice een tempoversnelling geven aan het verder verduurzamen van de wielersport.

Heracles stadion wordt Erve Asito

De nieuwe naam van het stadion van Heracles Almelo wordt Erve Asito. Dat is vanochtend bekendgemaakt tijdens een presentatie, die live te volgen was via Facebook.

Vrumona en Zwarte Cross verlengen samenwerking

Bezoekers van de Zwarte Cross en het meest relaxte festival van Nederland Mañana Mañana blijven de komende jaren Vrumona frisdranken nuttigen. De Feestfabriek heeft de samenwerkingsovereenkomst opnieuw voor vijf jaar verlengd.

Osonyq nieuwe partner Vitesse

Sportdrankproducent Osonyq wordt partner bij Vitesse. Daarmee wordt de bestaande samenwerking flink uitgebreid. Osonyq komt de komende drie seizoenen op de trainingskleding van Vitesse te staan. Daarnaast blijft Osonyq als Official Sports Drink Supplier de sportdranken verzorgen.

Nielsen gaat sponsorships meten voor Riot Games

Riot Games, de publisher, ontwikkelaar en organisator van esports-toernooien voor League of Legends, is een samenwerking met onderzoeksbureau Nielsen aangegaan voor een uitgebreid, wereldwijd onderzoek naar de waarde van de sponsorships van het bedrijf.

AkzoNobel en Rijksmuseum partners in Nachtwacht-restauratie

AkzoNobel en het Rijksmuseum gaan samenwerken in het grootste en meest veelzijdige onderzoeks- en restauratieproject in de geschiedenis van De Nachtwacht van Rembrandt.