Artikelen

SBS9 wordt Viaplay TV

Talpa Network zet zijn open mediastrategie extra kracht bij met het sluiten van een strategisch contentpartnership met Viaplay Group, het moederbedrijf van streamingservice Viaplay. Talpa Network krijgt toegang tot een selectie van het sportaanbod uit het portfolio van Viaplay en gaat dit uitzenden op het huidige SBS9 dat per 5 april a.s. verdergaat onder de naam Viaplay TV.

Zorg en Zekerheid verlengt partnership met ZZ Leiden Basketball met drie jaar

In de middencirkel voorafgaand aan de wedstrijd van Zorg en Zekerheid Leiden Basketball tegen Liège Basket van zaterdagavond hebben Marcel Verburg, voorzitter van Zorg en Zekerheid Leiden Basketball, en Henk Gerla, lid van de Raad van Bestuur van Zorg en Zekerheid, de samenwerking voor de komende drie jaar met een handshake bezegeld. Het sponsorcontract loopt door tot en met het seizoen 2026/2027. Momenteel is de zorgverzekeraar bezig aan het achttiende seizoen als hoofdsponsor van de regerend lands- en BNXT-kampioen.

Sport Pride en Volleybalvereniging US bundelen krachten voor inclusieve volleybal toekomst

De komende drie jaar bundelen Volleybalvereniging US uit Amsterdam en de Sport Pride Foundation hun krachten voor inclusiviteit en diversiteit op weg naar de Eredivisie. Door de focus te richten op talentontwikkeling willen beide partijen een platform bieden waar jonge talenten kunnen gedijen en hun volledige potentieel benutten, ongeacht wie ze zijn of waar ze vandaan komen.

On sponsor van de Dam tot Damloop

De Dam tot Damloop, het iconische hardloopevenement dat jaarlijks duizenden deelnemers en toeschouwers trekt, kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan met kledingmerk On.

GGM Gastro verlengt Stersponsorschap met FC Twente

GGM Gastro en FC Twente hebben het stersponsorschap opengebroken en verlengd tot 2026. Beide partijen tekenden in De Grolsch Veste de vernieuwde overeenkomst. Hierdoor is GGM Gastro, Europese marktleider voor grootkeukenapparatuur en accessoires, ook de komende twee seizoenen Stersponsor van FC Twente. Het bedrijf, met haar hoofdvestiging in Ochtrup, blijft zo zichtbaar rondom de thuiswedstrijden van FC Twente.

Mitsubishi Electric en KNVB trappen tweede Groene Clubweken-campagne af

Vandaag trappen Mitsubishi Electric en de KNVB af voor de tweede editie van De Groene Clubweken. Daarmee geven ze invulling aan de groeiende vraag naar duurzaamheidsoplossingen voor voetbalclubs in Nederland.

Mizuno viert 25 jaar partnership met Amsterdam Marathon

Mizuno is in 2024 25 jaar verbonden aan de TCS Amsterdam Marathon. Dennis Frankfort, sales & marketing manager Benelux bij Mizuno, kijkt terug op een kwart eeuw succesvol sponsoren.

Sports Innovation League van Nederlandse Loterij helpt start-ups met sportinnovatie

Nederlandse Loterij lanceert de Sports Innovation League, in samenwerking met NOC*NSF en Rockstart. Dit initiatief stimuleert innovatie in de sport om de sportdeelname, de betrokkenheid bij sport en het sportplezier in de samenleving te vergroten.

Brand luidt festivalseizoen in met Paaspop Blond

Speciaal voor Paaspop, dat plaatsvindt tussen 29 en 31 maart, introduceert Brand een limited edition bier: Paaspop Blond. Een ongefilterd, blond speciaalbier met een licht fruitige smaak en een hint van banaan. Het bier is gebrouwen in samenwerking met Paaspop en Sligro.

Univé co-sponsor Alkmaar City Run by night

Univé Noord-Holland verbindt zich als co-sponsor aan de Alkmaar City Run by night voor de editie van 2024. Hiermee is de coöperatie prominent aanwezig bij het gezelligste hardloopevenement uit de regio. De Alkmaar City Run by night is ook dit jaar weer vroegtijdig uitverkocht. Sportorganisatie Le Champion en Univé Noord-Holland kijken er naar uit om de 11.000 hardlopers in actie te zien op woensdagavond 8 mei.

KNVB en Bitvavo verlengen partnership tot en met 2026

De KNVB en Bitvavo hebben hun samenwerking verlengd tot juli 2026. In een tijd waarin de cryptomarkt groeit en volwassen wordt, streven de KNVB en Bitvavo ernaar om de voetbalwereld en Nederland verder bekend te maken met het veilig kopen, verkopen en bewaren van cryptovaluta. Het grootste Nederlandse handelsplatform voor cryptovaluta is al sinds maart 2022 partner van het Nederlandse voetbal, naast ING, Nike, KPN, Albert Heijn en Nederlandse Loterij.

FC Emmen en EasyToys gaan scheiden

FC Emmen en hoofdsponsor EasyToys beëindigen na dit seizoen hun sponsorsamenwerking en gaan voortaan als vrienden door het leven. De erotiekgigant is toe aan nieuwe avonturen op het gebied van sportsponsoring.

FC Emmen maakt roze muur tegen zaadbalkanker

FC Emmen treedt op vrijdag 29 maart tijdens de thuiswedstrijd tegen Jong Ajax aan in een speciaal roze tenue. Daarmee vraagt de club samen met hoofdsponsor EasyToys aandacht voor zaadbalkanker.

Curlingbond sluit samenwerking met Vebego

Vebego is partner geworden van de Nederlandse Curling Bond. Vebego ziet de potentie in curling en wil betekenisvol zijn in de verdere ontwikkeling van de curlingsport. De samenwerking is gericht op de deelname tijdens de Olympische Spelen van 2026 in Milaan en verder.

Vacature bij Triple Double: social media marketeer

Je hebt een duidelijke visie op hoe je fans kunt bereiken en binden met content. Je weet marketingcampagnes feilloos door te vertalen in aansprekende én effectieve social mediastrategieën en campagnes. Met jouw passie voor sport weet je daarnaast als geen ander hoe belangrijk sport is in de huidige maatschappij. Jouw enthousiasme en ideeën zijn een ware inspiratiebron voor collega en klant en jij weet telkens te verrassen met innovatieve campagnes met een ongekend resultaat.