ADMB blijft hoofdsponsor Cercle Brugge

Uitzendorganisatie ADMB blijft ook de komende twee seizoenen de hoofdsponsor van Cercle Brugge. De voorbije zeven jaar was de HR-dienstverlener al de belangrijkste commerciële partner van de Vereniging.

"We zijn bijzonder verheugd dat ADMB blijft kiezen voor Cercle Brugge. Dat versterkt het al grote vertrouwen onder elkaar. Bovendien is Cercle, zoals veel andere organisaties en bedrijven, oprecht tevreden over de uitstekende dienstverlening door ADMB’, zegt voorzitter Paul Vanhaecke. ‘Het isook geen toeval dat deze band bestaat. ADMB en Cercle Brugge delen een aantal waarden, zoals inzet, eerlijkheid, ondernemingszin en sociaal engagement.’

Philip Van Eeckhoute en Jozef Vandenberghe, gedelegeerd bestuurder en voorzitter van ADMB, sluiten zich hierbij aan. ‘Wij weten dat Cercle een prachtige vereniging is met nog mooie groeikansen, op en naast het veld. De uitstraling van Cercle reikt nu al een eind buiten de Brugse regio.Bovendien delen onze organisaties dezelfde waarden als loyauteit,; no-nonsense aanpak en gaan we schouder aan schouder door het vuur voor onze klanten. We zijn allebei ambitieus en dit ineen moeilijke concurrentiële omgeving. We wensen de Cercle-familie alle succes en plezier toe, dit seizoen. Maar zeker ook de twee volgende seizoenen. Door hard werken en verzekerd van de steun van velen, is nog heel veel mogelijk."

ADMB is ook hoofdsponsor van atletiekvereniging KAA Gent en verbindt haar naam als ploegsponsor aan de Zesdaagse van Gent.