ABN AMRO en Qmusic sponsoren voor één dag doelen van ambitieuze Nederlanders

Voor veel mensen gooit corona roet in het eten bij het waarmaken van hun doelen en ambities. Terwijl het juist deze doorzetters zijn die de samenleving verder kunnen brengen door óók anderen te inspireren tot grensverleggende prestaties. ABN AMRO en Qmusic gaan deze ambitieuze en gepassioneerde mensen daarom steunen om dichterbij hun doel te komen.

Het sponsoren gaat niet met geld, maar door hen voor één dag te sponsoren met clinics en coachingsessies van topprofessionals uit de wereld van sport, muziek en cultuur. Denk aan een balletje slaan met Richard Krajicek, een dag doorbrengen met de Ajax Vrouwen of een dj performance onder leiding van top-dj’s.

Van 19 tot en met 27 augustus maken vier mensen met een bijzondere ambitie bij radio-dj Domien Verschuuren van Qmusic live in de uitzending elke dag kans een ‘sponsorpakket’ te winnen. Door het motiveren van hun ambitie via de website van Qmusic, krijgen zij de kans om één dag te ervaren hoe het is om een sponsor achter je te hebben staan.

Zo krijgt een heel voetbalteam een volledig verzorgde dag rondom de Ajax Vrouwen met onder meer een voetbalclinic van Players United en zitten zij in de Johan Cruyff ArenA als VIP-gast op de tribune bij de wedstrijd tegen PSV Vrouwen. Ook staat een ontmoeting met het vrouwenelftal op het programma. Muzikaal talent kan in de Hermitage Amsterdam meedoen aan een dj workshop onder leiding van dj en producer Sam Feldt, die wordt afgesloten met een optreden voor familie en vrienden in de tuin van het museum. Tennistalent wordt in Rotterdam Ahoy ondergedompeld in de wereld van het ABN AMRO World Tennis & Wheelchair Tournament. Zij krijgen onder meer een meet & greet met zevenvoudig paralympisch tenniskampioen Esther Vergeer en zullen een balletje slaan met Richard Krajicek. Voor singer-songwriters is het museum Singer Laren het passende decor van een workshop van zanger Rolf Sanchez, waarbij in één dag een song wordt gecomponeerd en ook wordt opgevoerd.

Een positieve impact

ABN AMRO wil een positieve impact op de samenleving maken en dit doet zij als sponsor van allerlei projecten op het gebied van sport, kunst en cultuur en maatschappij.
“Met onze sponsorships ondersteunen we ambitie en doorzettingsvermogen”, zegt Sander Bestevaar, Hoofd Brand Activation & Events van ABN AMRO. “Dit doen we door bevlogen mensen op weg te helpen en de wereld nét een beetje beter te maken. Door het coronavirus zijn de tijden veranderd, maar we blijven ambitieuze mensen onverminderd supporten bij het behalen van hun doelen. Wij geloven in mensen die gedreven zijn om verder te komen en er vol voor gaan. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar mooie initiatieven die een positieve impact hebben op onze samenleving.”

De actie duurt van 19 tot en met 27 augustus op Qmusic in de middagshow van Domien. Kijk voor meer informatie op: https://qmusic.nl/acties/gespo...