Artikelen

KPN Official Partner Eurovisie Songfestival 2020

KPN en de European Broadcast Union (EBU) wordt Official Partner van het Eurovisie Songfestival 2020 dat in mei plaatsvindt in Ahoy Rotterdam.

Aegon stopt hoofdsponsoring Roeibond

Verzekeraar Aegon stopt met de hoofdsponsoring van de Nederlandse Roeibond. Op 12 september zal Aegon de 10-jarige samenwerking met de KNRB afsluiten met een evenement voor alle roeifans. Daarna gaat Aegon zich meer richten op haar maatschappelijke projecten.

"Ajax spint garen bij nieuwe verdeelsleutel UEFA voor televisie-inkomsten”

Ajax heeft het afgelopen seizoen de vruchten geplukt van de nieuwe sleutel die de UEFA sinds het seizoen 2018/2019 hanteert voor de verdeling van de inkomsten uit de verkoop van televisierechten. De Amsterdamse club ontving vorig seizoen een bedrag van € 78 miljoen door deelname aan de Champions League, waarmee de totale inkomsten uit de verkoop van televisierechten uitkomen op een bedrag van € 88,5 miljoen.

Sven Kramer in nieuwe campagne Daikin

Afgelopen week heeft Sven Kramer zijn handtekening gezet onder een samenwerking met schaatssponsor Daikin, producent van warmtepompen en airconditioning. De topschaatser laat momenteel een nieuw huis bouwen daarin worden ook de klimaatoplossingen van Daikin geïnstalleerd.

Corendon nationale partner Eurovision Songfestival

Corendon is één van de officiële nationale partners geworden van het Eurovision Songfestival 2020 in Nederland en België.

Sponsors omarmen het Mahler Festival 2020

Presenting Sponsor American Express en vele andere bedrijven verbinden zich als sponsor aan het Mahler Festival 2020. De sponsors dragen bij aan het toegankelijk maken van het festival voor een groot publiek.

TeamNL naar Tokyo met Gazelle e-bikes

Koninklijke Gazelle levert tijdens Tokyo 2020 elektrische CityGo fietsen voor TeamNL.

PostNL nieuwe sponsor Bart Brentjens

Naast CST en Bafang prijkt nu ook de naam PostNL op de kleding van het mountainbiketeam van Bart Brentjens. PostNL neemt het sponsorschap over van Sandd.

Rabobank en Museum Belvédère sluiten overeenkomst

Rabobank Heerenveen en Museum Belvédère gaan een verbintenis aan voor drie jaar. De bank treedt gedurende deze periode op als hoofdsponsor van twee grote tentoonstellingen en wordt ook betrokken bij andere projecten.

Voetbalshop.nl partner en shirtsponsor Vitesse

Nadat gisteren de samenwerking tussen Vitesse en Waterontharder.com bekend werd gemaakt, is vandaag bekend geworden dat de samenwerking tussen Vitesse met The Badge Company wordt uitgebreid, onder andere naar Vitesse eSports.

HockeyDirect en KNHB lanceren Oranje Fanshop

De grootste online hockeyretailer van de wereld, HockeyDirect, en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) hebben de handen voor de komende vijf jaar ineengeslagen: HockeyDirect heeft zich als official sponsor aan de KNHB verbonden en zal online én exclusief de KNHB-wedstrijdshirts en andere merchandise verkopen.

Nieuwe partners voor Dutch GP

De Heineken Dutch GP in Zandvoort heeft met Holland Casino, BUKO en Shell drie nieuwe partners aan zich verbonden.

Waterontharder.com nieuwe shirtsponsor en partner Vitesse

Waterontharder.com heeft zich als shirtsponsor verbonden aan Vitesse. Waterontharder.com komt bij het eerste elftal op de achterzijde van het wedstrijdshirt te staan. Ook wordt waterontharder.com partner van de Arnhemse club.

538 drie dagen live vanaf Dutch GP

Radiozender 538 zal het hele raceweekend in mei live aanwezig zijn bij de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020.

Helden & Bas Tietema gaan samenwerken

Na het succes van Tour de Tietema tijdens de Tour de France van 2019 willen Josse, Devin en Bas hun dromen gaan realiseren. Tietema gaat samen met Helden Magazine sport- en merkverhalen vertellen aan een nieuwe generatie sportfans. Samen zijn ze klaar voor nieuwe avonturen op de grootste sportevenementen ter wereld.