Artikelen

Ziggo Buikschuifbaan wint twee Esprix's

De Ziggo Buikschuifbaan heeft gisteren bij de uitreiking van de Esprix Awards twee keer brons gewonnen. 3 Jaar Miele Powerwash won eveneens brons.

Congres: Sponsoring en marketing in het nieuwe normaal

Sponsorreport en SPORTNEXT organiseren in juni een serie van drie korte, actuele, inspirerende en verbindende online middagcongressen. Op drie dagen word je helemaal bijgepraat over de vragen die er momenteel leven in de sport, cultuur- en entertainmentsector op het gebied van sponsoring en marketing. En ontmoet je al je collega's weer (online).

Fans en atleten NN Running Team samen in virtuele teammarathon

Het NN Running Team lanceert in samenwerking met haar partners NN Group en Maurten op 6 en 7 juni het evenement MA RA TH ON. Een wereldwijde teammarathon waarbij in deelnemers kans maken om samen met NN Running Team-sterren als Eliud Kipchoge, Kenenisa Bekele, Abdi Nageeye en Bashir Abdi als teamgenoot een virtuele teammarathon te lopen. Met de campagne #RUNASONE is de boodschap duidelijk: loop alleen, maar in een team.

Column: 'Liefde in tijden van corona'

De coronacrisis heeft een enorme impact op onze industrie. De verliezen zijn groot. Niemand weet wat ons nog te wachten staat. Maar op allerlei plekken in het land laten grote en kleine partijen zien wat de essentie van een partnership is, zegt Marcel Beerthuizen.

GASSAN nieuwe Time Partner AZ

GASSAN is de nieuwe Time Partner van AZ. Het juweliershuis tekende zaterdag j.l. een verbintenis tot medio 2023.

Ook juni-nummer Sponsorreport als gratis download

Ook het nieuwe juni-nummer van Sponsorreport is als gratis download te lezen.

Uitvaartverzekeraar Dela hoofdsponsor Roparun

Coöperatie DELA wordt de nieuwe hoofdsponsor van de Roparun. DELA gaat de Roparun in elk geval de komende drie jaar helpen om verder uit te bouwen in Nederland.

Missie H2 met Toyota op weg naar Tokyo

Ons land positioneren als Nederland Waterstofland en de duurzame mogelijkheden van waterstof onder de aandacht brengen. Dat is de kern van Missie H2. De samenwerking met TeamNL is daarvoor met tenminste een jaar verlengd. Bovendien heeft Toyota zich bij Missie H2 aangesloten. Michiel Bal, woordvoerder van Gasunie namens Missie H2 en Martijn van de Ven, Manager Marketing Communicatie bij Toyota, lichten de samenwerking toe.

Hoofdsponsor D&S Groep breekt contract met Sparta open

Sparta en D&S Groep hebben een nieuw hoofdsponsorcontract getekend. D&S Groep en Sparta hadden een contract tot medio 2021, er is echter vroegtijdig besloten om het contract open te breken en te verlengen tot medio 2022.

Prins Petfoods extra jaar partner Vitesse

Prins Petfoods tekent voor nog een jaar als partner en shirtsponsor van Vitesse. Het familiebedrijf uit Veenendaal verlengde eerder dit jaar al voor een extra seizoen.

Adyen en Rijksmuseum werken samen aan cashloze betalingen

Dankzij Adyen wordt er vanaf 1 juni enkel nog digitaal of met pin betaald in het Rijksmuseum – van het Café tot de Rijksmuseumshop. Deze transitie is onderdeel van een langdurige samenwerking tussen het Rijksmuseum en Adyen en stond al op de agenda, maar is door de huidige situatie versneld uitgerold.

mCon esports gaat Rotterdam vertegenwoordigen

Vanaf vandaag is mCon esports de officiële esports organisatie van Rotterdam. Door het topteam aan zich te binden wil Rotterdam de ambitie onderstrepen om de esports hoofdstad van Nederland te worden. Daardoor is mCon esports de eerste organisatie die zich allieert met een stad.

AFAS verlengt ook bij KV Mechelen

AFAS België en KV Mechelen verlengen hun samenwerking. Het softwarebedrijf blijft zeker tot medio 2025 de shirt- en stadionsponsor van de Belgische voetbalclub.

Tennissers beste betaalde sporters

Zowel bij de mannen als de vrouwen staat een tennisser als bestbetaalde sporter bovenaan. Dat blijkt uit de lijst van bestbetaalde sporters ter wereld van het tijdschrift Forbes.

‘Real Madrid meest waardevolle voetbalclub van Europa’

Real Madrid is met een waarde van 3,478 miljard euro de meest waardevolle club van Europa. Ajax staat 23e . Dat blijkt uit de Football Benchmark van KPMG naar de ondernemingswaarde die de 32 belangrijkste clubs in Europa vertegenwoordigen.