Brainport-partners PSV lanceren vitaliteitsplatform

PSV lanceert in samenwerking met de zes premium partners uit het Brainport Partnership een vitaliteitsplatform voor hun medewerkers. Op dit platform vinden zij een serie aan korte video’s boordevol tips van verschillende experts op het gebied van voeding, beweging, ontspanning en energiemanagement.

Het vitaliteitsplatform is een gezamenlijk initiatief van Philips, Royal Swinkels Family Brewers, Jumbo, ASML, High Tech Campus, VDL Groep en PSV en ontstaan vanuit het premium partnership dat deze bedrijven hebben opgezet in 2019. "Vitaliteit is één van de kernwaarden van het partnership en in het leven van groot belang", aldus PSV. "Door de gang van alledag raakt dat begrip echter nogal eens op de achtergrond."
Om medewerkers op weg te helpen nemen de bedrijven hen op het platform mee in verschillende thema’s die allemaal te maken hebben met vitaliteit.

Onder meer Toon Gebrands, Leon van der Zanden en Björn van der Doelen helpen deelnemers op weg zichzelf vitaal te houden of om zich juist fitters, meer uitgerust en sterker te voelen. In de komende zeven weken lichten de premium partners iedere week één van die thema’s uit op het platform. Aan ieder thema is een challenge verbonden, waarmee deelnemers kans maken op mooie prijzen. Benieuwd? Klik dan op onderstaande button en ga direct naar het platform.