Bud viert landstitel Ajax met speciaal kampioensblik

In de nieuwe campagne ‘Here’s to greatness’ viert Ajax partner Bud het 36e landskampioenschap door Bud in een herkenbaar Ajax jasje te steken met een speciaal ontworpen kampioensblik.

Via social media is de campagnevideo te zien, waar Amsterdamse woordkunstenaars hun words of greatness over de landskampioen delen. Het kampioensblik zal binnenkort exclusief verkrijgbaar zijn via flitsbezorger én Ajax partner Flink in de regio Amsterdam. Donderdagavond werd het Bud Kampioensblik op social media aangekondigd in een ode van Amsterdamse woordkunstenaars aan Ajax.

In de video schitteren onder andere rapper Yung Nnelg, oud-stadsdichter Gershwin Bonevacia en oud-Ajacied Sjaak Swart met hun words of greatness over Ajax. Ook smartlappenzangeres Sophie Straat speelt net als vorig jaar weer een rol in de content.

Linda Elberse, Brand Manager Bud: ‘Na het succes van vorig jaar met Sophie Straat zochten we een nieuwe manier om de fans te betrekken bij het kampioenschap. Met de campagne ‘Here’s to greatness’ proosten we niet alleen op Ajax met het Bud Kampioensblik, maar bieden we ook een podium voor Amsterdammers om de trots voor hun club te beschrijven. Deze actie is voor alle Ajacieden.’

Het Bud Kampioensblik is vanaf woensdag 18 mei 13.00 uur exclusief verkrijgbaar via flitsbezorger Flink; tevens partner van Ajax. Er zijn in totaal 10.000 blikken beschikbaar.